Forfatter Emne: Hvorfor har ingen respekt for licensnægterne?  (Læst 718 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Hvorfor har ingen respekt for licensnægterne?
« Dato: Oktober 21, 2017, 10:47:27 pm »
Det er ikke ærlige mennesker, som deltager i en politisk protest. Det kunne man godt have respekt for.

Havde det været ærlige mennesker, som deltager i en politisk protest - så ville licensnægterne nægte at betale på ærlig vis  - og så ville de blive slæbt i fogedretten, hvor de forklarede, at de nægter at betale licens af politiske årsager osv.

Det gør de ikke - de lyver om, at de ikke har licenspligtige apparater - og fordi de har en dårlig moral, kan de ikke noget forkert ved at lyve.

Derfor tror de fleste ikke på, at licensnægterne nægter at betale af politiske årsager. Det er bare så tydeligt, at det ikke må have personlige omkostninger for dem at deltage i en politisk protest - tværtimod - kan man sige.

Havde de ikke haft økonomisk vinding ud af det, så havde de nok heller ikke været licensnægtere.

Det oser langt væk af at være almindelige nasserøve, som har fundet en bekvem undskyldning for at slippe for at betale.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Hvorfor har ingen respekt for licensnægterne?
« Svar #1 Dato: Oktober 21, 2017, 11:51:00 pm »
Jeg har stor respekt for alle licensfrihedskæmpere, lige meget hvad deres politiske synspunkter ellers er. At der er tværpolitisk modstand imod DR viser bare hvor meget kritik der er af DR og hvor dårligt deres vare er. Personer som Daniel Carlsen og Peter Neerup Buhl er også licensfrihedskæmpere hvad jeg ved af. Jeg føler at jeg gør modstand imens at jeg tjener masser af penge fordi at jeg ikke betaler licens. 2600 kroner om året kan blive til 26000 kr på 10 år eller 100.000 på 40 år. Hvorfor støtte noget som man ikke er tilhænger af?
« Senest Redigeret: Oktober 21, 2017, 11:54:22 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 22, 2017, 12:03:05 am »
Jeg synes bare at 2600 kr om året er mange penge at betale til noget jeg stort set ikke bruger.  :Laie_11:

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    24.4%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 22, 2017, 12:11:46 am »
Sjovt du igen bruger ordret nasserøv, når vi tidligere i en anden tråd har fastslået, at en nasserøv er en person der nasser på andre. Men nok om det.

Som sortseer,  lyver jeg ikke om licenspligtige apparater til medielicens. Går stærkt udfra, at min "manglende betaling, bliver hentet igennem skat" eller i så fald, er det bare ærgerligt.

At andre er sortseer, af økonomiske årsager, lyver om licenspligtige apparater, finder jeg forståeligt, i form af det ekstreme nasser og bondefangeri der forgår fra medielicens side.

Nå ja, og igen antager du noget om andre. I det her tilfælde at alle sortseer, måtte have dårlig moral  Jeg argumentere med at sige, at min moral intet fejler, så kan du jo prøve at bevis det modsatte, hr. Antager.

Ikke at jeg ved dette, men kan vel efterhånden "antage" at din moral og etik, er jævnt dårlig, når du bliver ved med at antage noget om andre.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 22, 2017, 12:12:32 am »
Jeg synes bare at 2600 kr om året er mange penge at betale til noget jeg stort set ikke bruger.  :Laie_11:

Det kan jeg godt forstå. Jeg er selv lige blevet pensionist, så jeg tænker også på mine udgifter.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 22, 2017, 04:14:33 am »
Hvorfor støtte noget som man ikke er tilhænger af?

Så du mener, ar man kun skal støtte noget, man er tilhænger af?
Sådan er et samfund nu ikke skruet sammen. Jeg støtter en masse, jeg ikke er tilhænger af, gennem mine skattekroner.
Der er ikke frit valg på alle alle hylder, så man kan vælge, om man vil støtte børnehaver, plejehjem eller godsejeres landbrugsstøtte.

Du kan vælge om du vil melde dig ud af samfundet eller lade være. Meld dig endelig ud, men så skal du dælme heller ikke bruge skattebetalte veje - eller smugkigge på drdk.
I'm a Troll

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    24.4%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 22, 2017, 05:28:15 am »
Hvorfor støtte noget som man ikke er tilhænger af?

Sådan er et samfund nu ikke skruet sammen. Jeg støtter en masse, jeg ikke er tilhænger af, gennem mine skattekroner.
Der er ikke frit valg på alle alle hylder, så man kan vælge, om man vil støtte børnehaver, plejehjem eller godsejeres landbrugsstøtte.

Du kan vælge om du vil melde dig ud af samfundet eller lade være. Meld dig endelig ud, men så skal du dælme heller ikke bruge skattebetalte veje - eller smugkigge på drdk.

Mig bekendt, er der ingen udmeldeses blanket til en komplet udmeldelse af et, eller alle samfund. Menneskerettighederne krænker ens mulighed, til total frihed, ved at eksistere.

Et samfund, er skruet sammen på den måde, som der er blevet bestemt et samfund skal fungere. Dertil er man født, og slave til, et samfund, som muligvis hverken forudsætter normer, eller lovgivning, er lig ens egen overbevisning om dette.

Artikel 29. I Menneskerettighederne:
1. Enhver har pligter over for samfundet, der alene muliggør personlighedens frie og fulde udvikling.
2. Under udøvelsen af sine rettigheder og friheder er enhver kun underkastet de begrænsninger, der er fastsat i loven alene med det formål at sikre skyldig anerkendelse af og hensyntagen til andres rettigheder og friheder og med det formål at opfylde de retfærdige krav, som moralen, den offentlige orden og det almene vel stiller i et demokratisk samfund.
3. Disse rettigheder og friheder må i intet tilfælde udøves i strid med De forenede Nationers formål og principper.

Så må siges, at man er bundet på hænder og fødder, i forhold til at undslippe samfundets "frie" og på alle måder kompromiløse lovgivninger.

Desværre, er man også i sin ret, til at skulle betale skat, da dette er lovpligtig bestemt. Licens er en bevilling "tilladelse" om at skulle indkræve penge. At mennesker frygter for ikke at betale en medielicens, og dette kan have konsekvenser, af alt andet end lovpligtig årsager, er så helt korrekt. Men der findes ingen skyldner sag, så længe ingen bevilling er godkendt.

De pligter, medielicens opsætter for krav om at må bruge bestemte apparater i Danmark, er hverken lovgivning, eller lovpligtig...Det er ikke bedre end en Rocker gruppe, der forlanger dumme bøder, med en konsekvens til følge hvis man ikke betaler.

At man vælger at støtte ting økonomisk, man ikke selv bruger, kommer til at bruge, ikke tror på, eller på anden måde kan moralsk støtte, giver INGEN mening at støtte. Med mindre, man er slavisk anlagt til det af samfundet, hvilket man ikke er til licens, da dette er et valg "lidt endnu".
« Senest Redigeret: Oktober 22, 2017, 05:49:26 am af MMQ »
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
Du kan nå langt i din retning ved at vagabondere
« Svar #7 Dato: Oktober 22, 2017, 10:00:12 am »
Der har altid eksisteret frie fugle, som har udlevet din form for samfundsopfattelse. Hvis du ikke synes at vilkårene er gode nok uden for samfundet, så er det dit problem. Det står dig frit for at gå sydpå, når det bliver for koldt.

Du skal ikke gøre det sværere end det er. Du går ud af hovedøren, holder op med at bruge det offentlige kloaknet, og begynder at klare dig selv.

Citér

Mig bekendt, er der ingen udmeldeses blanket til en komplet udmeldelse af et, eller alle samfund. Menneskerettighederne krænker ens mulighed, til total frihed, ved at eksistere.

Et samfund, er skruet sammen på den måde, som der er blevet bestemt et samfund skal fungere. Dertil er man født, og slave til, et samfund, som muligvis hverken forudsætter normer, eller lovgivning, er lig ens egen overbevisning om dette.

Artikel 29. I Menneskerettighederne:
1. Enhver har pligter over for samfundet, der alene muliggør personlighedens frie og fulde udvikling.
2. Under udøvelsen af sine rettigheder og friheder er enhver kun underkastet de begrænsninger, der er fastsat i loven alene med det formål at sikre skyldig anerkendelse af og hensyntagen til andres rettigheder og friheder og med det formål at opfylde de retfærdige krav, som moralen, den offentlige orden og det almene vel stiller i et demokratisk samfund.
3. Disse rettigheder og friheder må i intet tilfælde udøves i strid med De forenede Nationers formål og principper.

Så må siges, at man er bundet på hænder og fødder, i forhold til at undslippe samfundets "frie" og på alle måder kompromiløse lovgivninger.

Desværre, er man også i sin ret, til at skulle betale skat, da dette er lovpligtig bestemt. Licens er en bevilling "tilladelse" om at skulle indkræve penge. At mennesker frygter for ikke at betale en medielicens, og dette kan have konsekvenser, af alt andet end lovpligtig årsager, er så helt korrekt. Men der findes ingen skyldner sag, så længe ingen bevilling er godkendt.

De pligter, medielicens opsætter for krav om at må bruge bestemte apparater i Danmark, er hverken lovgivning, eller lovpligtig...Det er ikke bedre end en Rocker gruppe, der forlanger dumme bøder, med en konsekvens til følge hvis man ikke betaler.

At man vælger at støtte ting økonomisk, man ikke selv bruger, kommer til at bruge, ikke tror på, eller på anden måde kan moralsk støtte, giver INGEN mening at støtte. Med mindre, man er slavisk anlagt til det af samfundet, hvilket man ikke er til licens, da dette er et valg "lidt endnu".
« Senest Redigeret: Oktober 22, 2017, 10:36:24 am af Anklageren »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
Hr. Nasserøv
« Svar #8 Dato: Oktober 22, 2017, 10:19:47 am »
Alle betaler til noget, som de ikke bruger. Sådan er vilkårene i alle samfund. Militærnægteren skal betale til militæret osv. Der er tusinder af ting, som man betaler til og bruger i varierende grad.

Derfor giver det ikke mening at tale om millimeterretfærdighed - så man er en nasserøv, hvis man ikke tager del i fællesskabet på udvalgte områder - men alligevel vil nyde goderne på andre områder.

Selv du kan vel ikke være så stor en egoist, at du vil påstå - at man kun skal betale til arbejdsløshedsunderstøttelse - hvis man får det udbetalt.

Du er mere end velkommen til at melde dig ud af samfundet ved gå på valsen og klare dig selv - men så længe du deltager i samfundet - er du en nasserøv.

Sjovt du igen bruger ordret nasserøv, når vi tidligere i en anden tråd har fastslået, at en nasserøv er en person der nasser på andre. Men nok om det.

Som sortseer,  lyver jeg ikke om licenspligtige apparater til medielicens. Går stærkt udfra, at min "manglende betaling, bliver hentet igennem skat" eller i så fald, er det bare ærgerligt.

At andre er sortseer, af økonomiske årsager, lyver om licenspligtige apparater, finder jeg forståeligt, i form af det ekstreme nasser og bondefangeri der forgår fra medielicens side.

Nå ja, og igen antager du noget om andre. I det her tilfælde at alle sortseer, måtte have dårlig moral  Jeg argumentere med at sige, at min moral intet fejler, så kan du jo prøve at bevis det modsatte, hr. Antager.

Ikke at jeg ved dette, men kan vel efterhånden "antage" at din moral og etik, er jævnt dårlig, når du bliver ved med at antage noget om andre.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.6%
    • Vis profil
Sv: Hr. Nasserøv
« Svar #9 Dato: Oktober 22, 2017, 10:36:48 am »
Alle betaler til noget, som de ikke bruger. Sådan er vilkårene i alle samfund. Militærnægteren skal betale til militæret osv. Der er tusinder af ting, som man betaler til og bruger i varierende grad.

Derfor giver det ikke mening at tale om millimeterretfærdighed - så man er en nasserøv, hvis man ikke tager del i fællesskabet på udvalgte områder - men alligevel vil nyde goderne på andre områder.

Selv du kan vel ikke være så stor en egoist, at du vil påstå - at man kun skal betale til arbejdsløshedsunderstøttelse - hvis man får det udbetalt.

Du er mere end velkommen til at melde dig ud af samfundet ved gå på valsen og klare dig selv - men så længe du deltager i samfundet - er du en nasserøv.

Du glemmer at svare på at DR er de største nasserøve.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
Er DR nasserøve - giver det ikke dig carte blanche til at være en nasserøv
« Svar #10 Dato: Oktober 22, 2017, 10:45:46 am »

Det er ikke et argument, hvorvidt andre er nasserøve.

« Senest Redigeret: Oktober 22, 2017, 10:57:30 am af Anklageren »

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.6%
    • Vis profil
Jeg ser ingen grund til at betale licens
« Svar #11 Dato: Oktober 22, 2017, 11:24:41 am »

DR er en danskfjendtlig kanal der kommer med anti Trump propaganda, kulturradigalt propaganda og pro killary propaganda for bare at nævne noget af de mange løgne som DR har sendt. Som nationalist så kan jeg ikke støtte noget af det som Djimmiradioen gør, hvilket er grunden til at jeg ikke giver dem penge. For mig svarer det til at give penge til Zenia Stampe eller en ræverød Enhedslister (som DR knuselsker)

Hvis DR ikke ønsker at tage sig sammen så ønsker jeg heller ikke at give dem penge. Det er vel fair nok? DR skal tage sig sammen på 3 måder før at jeg betaler licens igen.

1. DR skal ikke øsle deres penge med i tårnhøje lønninger og taxakørsel

2. DR skal være neutralt og ikke føre rød propaganda som de gør nu

3. DR skal sætte prisen på licensen ned, eller også lade vær med at sende så mange genudsendelser som de gør nu

Det er helt fair krav for mig og jeg kan ikke se nogen problemer i disse krav. Hvis DR ikke opfylder de krav så ønsker jeg bare ikke at støtte dem.
« Senest Redigeret: Oktober 22, 2017, 11:31:19 am af Licensnægteren »

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 22, 2017, 11:34:12 am »
Det er ikke ærlige mennesker, som deltager i en politisk protest. Det kunne man godt have respekt for.

Havde det været ærlige mennesker, som deltager i en politisk protest - så ville licensnægterne nægte at betale på ærlig vis  - og så ville de blive slæbt i fogedretten, hvor de forklarede, at de nægter at betale licens af politiske årsager osv.

Det gør de ikke - de lyver om, at de ikke har licenspligtige apparater - og fordi de har en dårlig moral, kan de ikke noget forkert ved at lyve.

Derfor tror de fleste ikke på, at licensnægterne nægter at betale af politiske årsager. Det er bare så tydeligt, at det ikke må have personlige omkostninger for dem at deltage i en politisk protest - tværtimod - kan man sige.

Havde de ikke haft økonomisk vinding ud af det, så havde de nok heller ikke været licensnægtere.

Det oser langt væk af at være almindelige nasserøve, som har fundet en bekvem undskyldning for at slippe for at betale.

Glistrup sagde på et tidspunkt at en krone betalt i skat er en krone betalt til fæderlandets fordæv. Sådan har jeg det bestemt også med licensen. Frihedskæmperne under besættelsen var også kriminelle men de gjorde det fordi de troede på det rigtige. Jeg kan ikke se hvorfor det at du skriver at det er ulovligt at være licensfrihedskæmper skulle være noget godt argument.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
Ingen stoler på nogen, der som dig lyver af politiske årsager
« Svar #13 Dato: Oktober 22, 2017, 11:44:17 am »

DR er en danskfjendtlig kanal der kommer med anti Trump propaganda, kulturradigalt propaganda og pro killary propaganda for bare at nævne noget af de mange løgne som DR har sendt. Som nationalist så kan jeg ikke støtte noget af det som Djimmiradioen gør, hvilket er grunden til at jeg ikke giver dem penge. For mig svarer det til at give penge til Zenia Stampe eller en ræverød Enhedslister (som DR knuselsker)

Hvis DR ikke ønsker at tage sig sammen så ønsker jeg heller ikke at give dem penge. Det er vel fair nok? DR skal tage sig sammen på 3 måder før at jeg betaler licens igen.

1. DR skal ikke øsle deres penge med i tårnhøje lønninger og taxakørsel

2. DR skal være neutralt og ikke føre rød propaganda som de gør nu

3. DR skal sætte prisen på licensen ned, eller også lade vær med at sende så mange genudsendelser som de gør nu

Det er helt fair krav for mig og jeg kan ikke se nogen problemer i disse krav. Hvis DR ikke opfylder de krav så ønsker jeg bare ikke at støtte dem.

Der kan du selv se.

Du er en nasserøv, som lyver om du har licenspligtige apparater, fordi du ikke tør kæmpe med åben pande og deltage i en politisk protest - hvis det ikke kan betale sig for dig i kroner og ører.

Tillid er alfa og omega i politik, så du skulle holde op med at at lyve af politiske årsager, hvis du vil respekteres.

Der gør det værre, at du selv tror på, det er i orden du lyver for offentlige myndigheder - fordi du ikke er den eneste, som lyver. Det argument har ingen værdi - heller ikke selv om du kan finde nogen, som er værre.

« Senest Redigeret: Oktober 22, 2017, 11:50:42 am af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Hr. Nasserøv
« Svar #14 Dato: Oktober 22, 2017, 11:57:20 am »
Skulle det være en samfundsopgave at holde liv i en ren ræverød propaganda kanal hvis hovedformål er fordummende venstreekstremistisk og islam-propaganda og samtidig en løn og gavebod for dem med de "rigtige" meninger, - hovedsagelig journalistisk venstreparti og afdankede socialistiske politikere ?

Det er slet ikke nogen samfundsopgave, - det er udelukkende de røde nasserøves påstand for at få andre til at betale for deres lort, - og folk tror gudhjælpe mig på det og sluger kamelen. Skal folk betale licens for at se tv, så lad dem selv bestemme til hvem.

Tværtimod er det ulige/unfair konkurrence for alle de almindelige tv og radiostationer der er tvunget til selv at tjene deres penge.

Der er ingen der melder sig ud af samfundet for ikke at ville støtte den røde propaganda kanal, - tværtimod er de betydeligt mere værd for samfundet både nu og i fremtiden, end hele DR og deres slæng af nasserøve.

Hospitaler, veje, infrastruktur, politi, militær, grænsebevogtning o.s.v. er samfundsopgaver vi nødvendigvis må være fælles om, - DR hører ikke under nødvendige fællesopgaver, - tværtimod, - licensen er rent rødt nasseri.

« Senest Redigeret: Oktober 22, 2017, 12:02:58 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.