Forfatter Emne: flygtning med 3 koner og 20 børn  (Læst 360 gange)

Offline El_Nino (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
flygtning med 3 koner og 20 børn
« Dato: Oktober 20, 2017, 04:54:08 pm »
http://ekstrabladet.dk/plus/politik/flygtning-med-20-boern-og-3-koner-danmark-har-gjort-mig-psykisk-syg/6866345

Så dette på en "spiseseddel" i et supermarked her - er det rigtigt, at vi har en horebuk med 3 koner og 20 unger her i landet Det kan sq fan--- ikke være rigtigt. Hvis det forholder sig så, skal denne fætter (efter min mening) have to valg - 1 kastration af ham selv og alle børn samt sterilisation af alle horekonerne - eller 2 UDVISNING TIL LANDET HAN OG HELE FAMILIEN KOM FRA. Vi her i DK skal saftsusemig ikke fodre på denne islamiske horebuk og familie og hvis han er så syg, så forhel.... bare retur med hele dette infantile cirkus. Inger Støjbjerg på banen - få dem Yt-Av-Hier. :vinsent: :skull:  :morpheus:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: flygtning med 3 koner og 20 børn
« Svar #1 Dato: Oktober 20, 2017, 05:06:19 pm »
Den velfærdsjæger er da gammel. Mener jeg kan huske han kom frem i 2015, ikke at det gør problemet værre.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 20, 2017, 08:38:24 pm »
Jeg var af den overbevisning, at vi i Danmark mangler børn? Kastration af en der tydeligvis har krudt at skyde med, virker lidt dumt. Og dertil at kastrere børn, virker fuldstændigt uansvarligt og menneskeheds krænkende, og på højde med ekstremer i at omskære unge piger. Går du også ind for den slags?

Chancen for at hans børn er danske statsborger, født og opvokset i Danmark, er usandsynlig stor, og dermed udelukket at kunne blive sendt hjem, med mindre du mener hjem til deres bopæl i Danmark.

"Vi her i DK skal saftsusemig " ikke fodres med ekstremistiske idéer som dine.

Men at have 3 koner, giver ingen mening. så må han jo vælge 2 fra pr. lovgivning i danmark, og have dem som elskerinder.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 20, 2017, 09:02:20 pm »
Så kan Danmark føre en politik der fører til flere danske børn end at lukke lav iq korandyrkere ind i landet og give dem penge.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 20, 2017, 09:19:40 pm »
Så kan Danmark føre en politik der fører til flere danske børn end at lukke lav iq korandyrkere ind i landet og give dem penge.

En politik der føre til flere danske børn  :JC_cheesy:

Ikke for at krænke kvinder, men det lyder interessant. Fortæl gerne mere...

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 20, 2017, 09:26:11 pm »

Dansk Samling og Danskernes Parti (nu nedlagt) skriver en del fornuftige ting om dette emme. Her fra Dansk Samlings hjemmeside

Børn og Familie

Familien skal styrkes. Det skal være muligt for en familie at leve af én indkomst i den periode, hvor børnene er små. Børnefamilier skal have et markant forhøjet beskæftigelsesfradrag, hvis den ene forælder vælger at passe børnene, mens de er små.

Generelt skal indkomstskattesystemet føres tilbage til den tidligere ordning, hvor børns personfradrag ganske naturligt blev overført til deres forældre, så længe de havde forsørgerpligten. Dermed bør det også være sådan, at personfradraget sættes til en størrelse, som gør det muligt for skatteyderne at forsørge sig selv og deres familier, inden de skal bidrage til statskassen.

Borgerne skal have frihed til at dyrke deres familieliv så frit som muligt. Statens indgriben i familielivet skal så vidt muligt begrænses til reelle misbrugssituationer, hvor der så til gengæld ikke skal være tvivl om handlekraften fra samfundets side.

Derfor mener Dansk Samling at:

Børn skal have et personfradrag, som forældrene kan benytte, så længe de har forsørgerpligten.
Familien er samfundets bærende enhed og bør som udgangspunkt altid behandles som uafhængig af staten
Familien skal kunne leve af én indtægt i den periode, hvor børnene er små

https://dksamling.dk/politik/born-og-familie/

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 20, 2017, 09:55:25 pm »

Dansk Samling og Danskernes Parti (nu nedlagt) skriver en del fornuftige ting om dette emme. Her fra Dansk Samlings hjemmeside

Børn og Familie

Familien skal styrkes. Det skal være muligt for en familie at leve af én indkomst i den periode, hvor børnene er små. Børnefamilier skal have et markant forhøjet beskæftigelsesfradrag, hvis den ene forælder vælger at passe børnene, mens de er små.

Generelt skal indkomstskattesystemet føres tilbage til den tidligere ordning, hvor børns personfradrag ganske naturligt blev overført til deres forældre, så længe de havde forsørgerpligten. Dermed bør det også være sådan, at personfradraget sættes til en størrelse, som gør det muligt for skatteyderne at forsørge sig selv og deres familier, inden de skal bidrage til statskassen.

Borgerne skal have frihed til at dyrke deres familieliv så frit som muligt. Statens indgriben i familielivet skal så vidt muligt begrænses til reelle misbrugssituationer, hvor der så til gengæld ikke skal være tvivl om handlekraften fra samfundets side.

Derfor mener Dansk Samling at:

Børn skal have et personfradrag, som forældrene kan benytte, så længe de har forsørgerpligten.
Familien er samfundets bærende enhed og bør som udgangspunkt altid behandles som uafhængig af staten
Familien skal kunne leve af én indtægt i den periode, hvor børnene er små

https://dksamling.dk/politik/born-og-familie/

Det var godt nok ikke så frækt. Men hvad fan, at lave børn er vel heller ikke en fornøjelse.

Den økonomisk del af forslagene, virker faktisk meget fornuftige, selvom pengene til dette, i så fald, skulle findes et andet sted. De jeg umiddelbart vil tro, vi snakker ret heftige beløber.

Hvad angår "frihed til at dyrke familien" kunne jeg ikke være mere enige. Har oplevet hvordan venner og bekendte, er kommet dybt i fedte fadet med de forskellige sociale myndigheder, når det gælder familie livet, børn med adskilte forældre osv. Nogen private historier, er seriøst ekstreme.

Andre tiltag, som ville kunne give luft / økonomi til overnævnte personfradrag, kunne være at skære ned på dagplejer og børnehaver, og måske omstrukturere dem, til væsentligt færre, med 24/7 åbninger. da behovet for dem, er mindre, men større på usædvanlige tidspunkter, i form af mange arbejder nat, eller meget lange arbejds dage, nogen enkelte dage om ugen.
« Senest Redigeret: Oktober 20, 2017, 09:58:07 pm af MMQ »

Offline dna

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 20, 2017, 10:48:37 pm »
Men hvad fan, at lave børn er vel heller ikke en fornøjelse.

Jo de første 5 minutter er ofte. De næste 18 år og 9 måneder er ikke nødvendigvis  :big_grin:

Offline El_Nino (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 21, 2017, 09:31:25 am »
Jeg var af den overbevisning, at vi i Danmark mangler børn? Kastration af en der tydeligvis har krudt at skyde med, virker lidt dumt. Og dertil at kastrere børn, virker fuldstændigt uansvarligt og menneskeheds krænkende, og på højde med ekstremer i at omskære unge piger. Går du også ind for den slags?

Chancen for at hans børn er danske statsborger, født og opvokset i Danmark, er usandsynlig stor, og dermed udelukket at kunne blive sendt hjem, med mindre du mener hjem til deres bopæl i Danmark.

Men at have 3 koner, giver ingen mening. så må han jo vælge 2 fra pr. lovgivning i danmark, og have dem som elskerinder.

Tror ikke på at, i hvert fald drengene bliver ""gode"" danske skatteborgere - men derimod utilpassede, krævende ½- til 1/1 kriminelle. Jeg ved ikke hvor mange af ungerne, er født her, men vi har lov mod bigami, og det skal han "saftsusemig" forstå og underlægge sig -- :paladin:

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 21, 2017, 03:06:11 pm »

Tror ikke på at, i hvert fald drengene bliver ""gode"" danske skatteborgere - men derimod utilpassede, krævende ½- til 1/1 kriminelle. Jeg ved ikke hvor mange af ungerne, er født her, men vi har lov mod bigami, og det skal han "saftsusemig" forstå og underlægge sig -- :paladin:

En tro om at nogen drenge vosker op og bliver kriminelle "ikke gode danskere", er en tro. Du har ret i at have din tro, lige så vel jeg er i min ret til at have en tro på, at en god dansker, ikke nødvendigvis er af kaukasid race.

Tilgengæld, er vi helt enige i flerkoneri. Det er meget langt væk fra danske normer...Som sagt, så må manden jo vælge at skille sig fra to, og beholde dem som elskerinde, som ingen lovgivning eller norm, er ham imod.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 21, 2017, 05:44:13 pm »
"Og beholde dem som elskerinde" ???? ... På Danmarks regning ?? ... :ermm:

Hvorfor ikke bare smide krapylet Ud!! ...  :ohmy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 21, 2017, 06:02:04 pm »
"Og beholde dem som elskerinde" ???? ... På Danmarks regning ?? ... :ermm:

Hvorfor ikke bare smide krapylet Ud!! ...  :ohmy:

Siger et krapyl ikke normalt, øf øf ?  :LaieA_064:

Offline El_Nino (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 21, 2017, 07:30:02 pm »

En tro om at nogen drenge vosker op og bliver kriminelle "ikke gode danskere", er en tro. Du har ret i at have din tro, lige så vel jeg er i min ret til at have en tro på, at en god dansker, ikke nødvendigvis er af kaukasid race.

Tilgengæld, er vi helt enige i flerkoneri. Det er meget langt væk fra danske normer...Som sagt, så må manden jo vælge at skille sig fra to, og beholde dem som elskerinde, som ingen lovgivning eller norm, er ham imod.

Jeg peger blot på hvad der sker i Gellerup (Århus) Mjølnerparker (KBH NV) Voldsmose (Odense) - jeg ved ikke hvor du står, men noget ligner / tyder på en muslimsk tilhænger - og nej en god dansker BEHØVER nok ikke (måske nok ikke) at være af den caucasiske race, men hvem af de mange nationaliteter / racer her i  DK begår fleste kriminelle lovovertrædelser? .. :girl_cray: :fear: :dash3:
« Senest Redigeret: November 04, 2017, 11:26:56 am af El_Nino »

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 21, 2017, 07:58:54 pm »

Jeg peger blot på hvad der sker i Gellerup (Århus) Mjølnerparker (KBH NV) Voldsmose (Odense) - jeg ved ikke hvor du står, men noget ligner / tyder på en muslimsk tilhænger - og nej en god dansker BEHØVER nok ikke (måske nok ikke) at være af den caucasiske race, men hvem af de mange nationaliteter / racer her i  DK begår fleste kriminelle lovovertrædelser? .. :girl_cray: :fear: :dash3:

Godt nok ikke helt up to date, men mon ikke den er fin nok: https://denkorteavis.dk/2015/tal-fra-kriminalforsorgen-afslorer-over-en-fjerdel-i-danske-faengsler-er-udlaendinge-og-indvandrere-laes-her-hvad-kostede-pa-blot-en-dag-i-november-sidste-ar/

"26,8 procent af de 13.764 indsatte denne dag bestod af og indvandrere og deres efterkommere samt udlændinge."

Tja, det er muligvis et højt antal, i forhold til mængden af indvandre og efterkommer af indvandre i landet.  Men der sidder stadig flest etnisk dansker, i danske fængsler. Lovovertrædelser, fra indvandrer i alle lande, har historisk altid været høj, det må anses for at være naturligt led i at kultiveres i et andet land, med andre normer og lovgivninger end den man oprindeligt kender til. Dette sker ikke over en nat, eller 3 generationer, og som oftest er indvander i flere generationer også de mest udsatte i et samfund, derfra også kriminalitet højt.

At disse mennesker ikke er gode mennesker, må være en personligheds vurdering omkring, hvad et godt menneske er. Kender højt stående mennesker i det kriminelle miljø, jeg ikke ville kalde gode mennesker, men modsat, er der også dem jeg ikke vil kalde dårlige mennesker.
« Senest Redigeret: Oktober 21, 2017, 08:01:08 pm af MMQ »