Forfatter Emne: Et socialdemokratisk vælgermøde i Brabrand  (Læst 1164 gange)

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    23.6%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
Sv: Du lyver
« Svar #90 Dato: Oktober 21, 2017, 10:19:03 pm »

Om jeg i princippet gør noget ulovligt, beviser da intet omkring mine overbevisninger, i så fald er flertallet i Danmark af samme overbevisning som mig.

Du anklager mig, bevisbyrden ligger hos dig. At antage hvad jeg tror på, gør det ikke rigtigt.

Almindelige nasserøve

Du skrev "Leger vi kaptajn selvsagt? Jeg kan vælge ikke at sende mine penge til medielicens, at dette så er ulovligt, er ikke mit problem.  Så længe muligheden forlægger, betaler jeg intet til noget jeg ikke selv bruger." - og det går jeg ud fra betyder, at du ikke betaler licens.

Hvis du alligevel betaler licens, så skulle du lære at udtrykke dig klart.

Jeg ved jo, at Licensnægteren af princip ikke betaler licens, så han burde ikke modtage sin overførselsindkomst, før han får det lært. Man skal yde, før man kan nyde.

Jeg ved godt, at det ikke er realistisk, men det er retfærdigt. I gamle dage kom man i gældsfængsel, hvis man ikke ville betale, og det bryder jeg mig ikke om - men noget skal man gøre for at komme nasserøvene til livs.

Nævnte tidligere at jeg er sortseer, bliver ikke et meget mere klart svar.

At du så igen anklager, både mig og licensnægteren, skulle være på indkomst fra staten, vidner igen om dine latterlige antagelse om andre. Må jeg være fri, eller så kom med beviser.

Nasserøve, er dem der ikke kan opretholde en indkomst, og modtager penge til at kunne klare sig? PRÆCIS hvad modtagerne af medielicens er, nasserøve...

Nasserøve er dem, der ikke vil betale det, som de skylder.

Jeg har aldrig skrevet, at du er på overførselsindkomst, så du må gerne trække din løgn tilbage.

Derimod ved jeg, at Licensnægteren er på overførselsindkomst, for det er han ikke flov over - og hvorfor skulle han også være det?

Beklager, vidste ikke at han tidligere har fortalt dig dette, og misforstod / læste forkert, i forhold til denne anklage om mig.

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=nasser%C3%B8v

Nasserøv: "person der nasser på andre" at være nasserøv har intet at gøre med at være skyldner.

Nu bliver jeg selvfølgelig anklaget for at lyve, muligvis efterfulgt af ikke at kunne læse, eller forstå ords betydning...
« Senest Redigeret: Oktober 21, 2017, 10:21:44 pm af MMQ »
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
DR er de sande nasserøve
« Svar #91 Dato: Oktober 21, 2017, 10:22:04 pm »

Om jeg i princippet gør noget ulovligt, beviser da intet omkring mine overbevisninger, i så fald er flertallet i Danmark af samme overbevisning som mig.

Du anklager mig, bevisbyrden ligger hos dig. At antage hvad jeg tror på, gør det ikke rigtigt.

Almindelige nasserøve

Du skrev "Leger vi kaptajn selvsagt? Jeg kan vælge ikke at sende mine penge til medielicens, at dette så er ulovligt, er ikke mit problem.  Så længe muligheden forlægger, betaler jeg intet til noget jeg ikke selv bruger." - og det går jeg ud fra betyder, at du ikke betaler licens.

Hvis du alligevel betaler licens, så skulle du lære at udtrykke dig klart.

Jeg ved jo, at Licensnægteren af princip ikke betaler licens, så han burde ikke modtage sin overførselsindkomst, før han får det lært. Man skal yde, før man kan nyde.

Jeg ved godt, at det ikke er realistisk, men det er retfærdigt. I gamle dage kom man i gældsfængsel, hvis man ikke ville betale, og det bryder jeg mig ikke om - men noget skal man gøre for at komme nasserøvene til livs.

Nævnte tidligere at jeg er sortseer, bliver ikke et meget mere klart svar.

At du så igen anklager, både mig og licensnægteren, skulle være på indkomst fra staten, vidner igen om dine latterlige antagelse om andre. Må jeg være fri, eller så kom med beviser.

Nasserøve, er dem der ikke kan opretholde en indkomst, og modtager penge til at kunne klare sig? PRÆCIS hvad modtagerne af medielicens er, nasserøve...

Nasserøve er dem, der ikke vil betale det, som de skylder.

Jeg har aldrig skrevet, at du er på overførselsindkomst, så du må gerne trække din løgn tilbage.

Derimod ved jeg, at Licensnægteren er på overførselsindkomst, for det er han ikke flov over - og hvorfor skulle han også være det?
http://finans.dk/erhverv/ECE9834493/drdirektoer-er-nordens-hoejest-loennede-mediechef/?ctxref=ext de er hvad nogen af licenspengene går til. Resten går til 82% genudsendelser
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/se-tallene-dr-er-82-genudsendelse/6787932
Så er der også de licenspenge der går til taxafrås
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/medie-dr-ansatte-har-brugt-65-mio-licenskroner-paa-taxa/6407763
Man er en naiv tåbe hvis man betaler licens.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Grænsekontrollen er meget billigere end ikke-vestlig indvandring
« Svar #92 Dato: Oktober 21, 2017, 10:26:10 pm »

Vil gerne betale til vejnet, da jeg bruger, har brugt, og fremtidigt bruger dette...En cyklist, der aldrig har, eller får brug for motorvej, kan sagtens argumentere for at han ikke skal betale til dette..
Militær nægteren, burde ikke betale til miltæret, hvis hans overbevisning siger at militær er unødvendigt...Desuden ser jeg heller ingen årsag til militær, da jeg ikke ser nogen grund til at invadere andre. Tilagengæld, ville jeg gerne betale til at hjemmeværnet bliver bedre udrustet og beredte, til en evt. invasion, da jeg selv ville deltage i dette.
Ønsker man Danmark overvåget, kan man da godt smide penge efter dette...

Så ja, en licens nægter, kan også konkluderes, at ønske andre selvvalg til ønske af beskatning.

Det må være konsekvensen af det, du skriver.

Jeg tvivler stærkt på, at man kan drive et samfund som en tilvalgsordning.
Jeg er helt enig med dig hvis du også mener at folk der går ind for at Danmark skal forsat modtage ikke-vestlig indvandring skal betale for det. I det tilfælde så vil jeg skulle betale meget mindre skat da grænsekontrollen er meget billigere end ikke-vestlig indvandring.
Mon Ankagleren vil komme med et svar til dette indlæg?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    93.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Grænsekontrollen er meget billigere end ikke-vestlig indvandring
« Svar #93 Dato: Oktober 21, 2017, 10:36:47 pm »

Vil gerne betale til vejnet, da jeg bruger, har brugt, og fremtidigt bruger dette...En cyklist, der aldrig har, eller får brug for motorvej, kan sagtens argumentere for at han ikke skal betale til dette..
Militær nægteren, burde ikke betale til miltæret, hvis hans overbevisning siger at militær er unødvendigt...Desuden ser jeg heller ingen årsag til militær, da jeg ikke ser nogen grund til at invadere andre. Tilagengæld, ville jeg gerne betale til at hjemmeværnet bliver bedre udrustet og beredte, til en evt. invasion, da jeg selv ville deltage i dette.
Ønsker man Danmark overvåget, kan man da godt smide penge efter dette...

Så ja, en licens nægter, kan også konkluderes, at ønske andre selvvalg til ønske af beskatning.

Det må være konsekvensen af det, du skriver.

Jeg tvivler stærkt på, at man kan drive et samfund som en tilvalgsordning.
Jeg er helt enig med dig hvis du også mener at folk der går ind for at Danmark skal forsat modtage ikke-vestlig indvandring skal betale for det. I det tilfælde så vil jeg skulle betale meget mindre skat da grænsekontrollen er meget billigere end ikke-vestlig indvandring.
Mon Ankagleren vil komme med et svar til dette indlæg?

Jeg ved udmærket godt, at licensnægterne både ville være imod grænsekontrollen, imod at betale til flygtninge og imod alt muligt andet, som kunne medføre mindre skat - ligesom med licensen  :yes:

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?