Forfatter Emne: Muslimer vil ikke være som Dansken  (Læst 329 gange)

Offline Molenbeek (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Muslimer vil ikke være som Dansken
« Dato: Oktober 21, 2017, 11:16:15 pm »
En række religiøse mindretal forholder sig stærkt kritisk til danske politikeres krav om, at de skal assimilere sig og påtage sig danske værdier. Politikere holder fast. »Der er flere steder, hvor vi bliver nødt til at sige til folk, at deres kultur ikke dur,« siger S-ordfører.

Men det er der jo intet nyt i.

https://www.b.dk/politiko/udlaendinge-vender-ryggen-til-krav-om-assimilationdet-er-jo-som-at-leve-i?utm_source=ni.dk&utm_medium=ni&utm_campaign=partners

:negative:

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    49.2%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
Sv: Muslimer vil ikke være som Dansken
« Svar #1 Dato: Oktober 21, 2017, 11:23:01 pm »
Eftersom ikke alle abonnere på Business.dk, er det lidt svært at vide hvad for kulturalle værdier, dette mindre tal ikke ønsker at indfinde sig med.

Nej, der er vel intet ny i, at et mindre tal i en gruppering, ønsker et eller andet mærkværdigt.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Molenbeek (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Lær at læse
« Svar #2 Dato: Oktober 22, 2017, 12:39:43 am »
Eftersom ikke alle abonnere på Business.dk, er det lidt svært at vide hvad for kulturalle værdier, dette mindre tal ikke ønsker at indfinde sig med.

Nej, der er vel intet ny i, at et mindre tal i en gruppering, ønsker et eller andet mærkværdigt.

I artiklen står : Denne artikel er normalt kun for abonnenter, men i dag kan du læse den gratis.

:blum:

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    49.2%
    • Vis profil
Sv: Har fundet mine briller....
« Svar #3 Dato: Oktober 22, 2017, 01:21:43 am »

I artiklen står : Denne artikel er normalt kun for abonnenter, men i dag kan du læse den gratis.

:blum:

Ja tak, har skam lært at læse. Det er sgu nok nærmere briller der er behovet, fantastisk. :pilot:

Der bliver sagt så mange ting i den artikel jeg er uenig i, at jeg snart ikke aner hvor jeg skal starte. Så starter med noget jeg er enig i.

Citér
»Assimilation er fuldstændig udelukket.«

I stedet anfører organisationen, at unge muslimer har retten til at definere landets værdier på lige fod med danske ikke-muslimer.

og...

Citér
»Nu er vi ude i at kontrollere, hvordan folk skal leve. Selvfølgelig skal du have tillid til statsmagten, men du kan da ikke kræve, at folk skal indrette deres privatliv på en bestemt måde. Jo, det kan du i Nordkorea. Det er jo som at leve i Nordkorea. Dér er der nogle ting, du ikke må gøre, og andre ting, du skal gøre, ellers peger staten fingre ad dig. Det lyder for mig som Nordkorea.«

Hvis Danskere ikke længere kan definere deres eget land og hvad de tror på, er Danmark ikke længere et frit land. Det lyder mindets talt til, at Danmark er på vej, i en ekstremistisk fascistisk retning, eller nationalistisk, i følge denne artikel.
« Senest Redigeret: Oktober 22, 2017, 01:30:48 am af MMQ »

Offline 12:30

• Fuld medlem
  • Activity:
    9%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 22, 2017, 07:42:24 am »
En række religiøse mindretal forholder sig stærkt kritisk til danske politikeres krav om, at de skal assimilere sig og påtage sig danske værdier. Politikere holder fast. »Der er flere steder, hvor vi bliver nødt til at sige til folk, at deres kultur ikke dur,« siger S-ordfører.

https://www.b.dk/politiko/udlaendinge-vender-ryggen-til-krav-om-assimilationdet-er-jo-som-at-leve-i?utm_source=ni.dk&utm_medium=ni&utm_campaign=partners

Jeg vil bare være mig selv, uden grimme moskeer og tørklæder at glo på 24/7!

:hyper:

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    49.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 22, 2017, 05:05:59 pm »

Har du en forbi, for bygninger og et beklædningsgenstande?

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    49.2%
    • Vis profil
Sv: Vi har kun set røvene tre gange, så jeg føjer lige tre gange til :-)
« Svar #7 Dato: Oktober 22, 2017, 05:47:54 pm »

Jeg kunne kun se links, så har været så flink, at rette det til billedere. Velbekomme, alle røv elskere  :ROFL:

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Nu citerer jeg indlægget så i kan se røvene tre gange til.....
« Svar #8 Dato: Oktober 22, 2017, 06:54:56 pm »

Jeg kunne kun se links, så har været så flink, at rette det til billedere. Velbekomme, alle røv elskere  :ROFL:

Kunne være en god ytmnd med dette foto 50 gange.....  :big_grin:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 23, 2017, 02:41:28 am »
Der er helt tydeligt et par ubegavede såkaldte debattører, der ikke kan finde ud af enten at lave et "hurtigsvar" eller, hvis de insisterer på at at citere en foregående debattør, ikke kan finde ud af at slette de htlm koder, der poster det samme billede gang på gang.
I'm a Troll

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    49.2%
    • Vis profil
Sv: Trolde er ikke kendt for deres høje IQ.
« Svar #10 Dato: Oktober 23, 2017, 04:17:42 am »
Der er helt tydeligt et par ubegavede såkaldte debattører, der ikke kan finde ud af enten at lave et "hurtigsvar" eller, hvis de insisterer på at at citere en foregående debattør, ikke kan finde ud af at slette de htlm koder, der poster det samme billede gang på gang.

Offline 12:30

• Fuld medlem
  • Activity:
    9%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 23, 2017, 07:42:25 am »

Religion er sygt - nærmest er den nazistiske islam - som dem der hader jøder og de vantro er aber.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    49.2%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 23, 2017, 04:49:47 pm »

Religion er sygt - nærmest er den nazistiske islam - som dem der hader jøder og de vantro er aber.

Så du vil kalde nazisme en religion?

Religion, må siges at være nærmest islam, da islam er en religion.

Kunne, også sige, at din overbevisning er religiøs, da den ikke kan bevises, og der er en del overtro, i overnævnte sætning. :yes:

« Senest Redigeret: Oktober 23, 2017, 04:53:07 pm af MMQ »