Forfatter Emne: Den evige opdragelse  (Læst 826 gange)

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
Sv: Den evige opdragelse
« Svar #15 Dato: Oktober 18, 2017, 08:27:25 pm »
Men MMQ har det så løst bare et par problemer??

Er ikke klar over hvilke problemer du refererer til, eller hvad der skal løse problemer...
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Oktober 18, 2017, 11:14:16 pm »
Så hvornår er man dansk, i følge Sturmbannführer?

Skal man nedstamme fra vikinger?
Skal man se ud på en bestemt måde?
Skal man have en bestemt holding eller overbevisning, eller mangel på samme?

Uha, det bliver spænde....

Det skal jeg fortælle dig ..... Man skal bare opføre sig ordentligt og følge lovene i det Land man nu har besluttet at bosætte sig i ... Det er vel fair nok og ikke for meget forlangt ... :ermm:

Men når man konsekvent Klumper sig sammen i små (efterhånden store) parallel samfund, SÅ har man sendt det signal at man ikke vil være Dansk ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Oktober 19, 2017, 12:33:26 am »
Citér
Det skal jeg fortælle dig ..... Man skal bare opføre sig ordentligt og følge lovene i det Land man nu har besluttet at bosætte sig i ... Det er vel fair nok og ikke for meget forlangt ... :ermm:

Men når man konsekvent Klumper sig sammen i små (efterhånden store) parallel samfund, SÅ har man sendt det signal at man ikke vil være Dansk ... :ermm:

Første nævnte, kan jeg på sin vis godt følge. Selvom jeg ikke er enig, i en del af den lovgivning der er i landet.

I parallel samfund, går jeg udfra du mener vores fantastiske ghettoer, rundt om i landet? I så fald, er jeg enig i at disse ikke har nogen postiv indvirkning på at skulle etableres som nyt medlem i et land. Desværre, så har langt de fleste ny tilkommende, ikke et valg i forhold til bolig, når de kommer hertil. Det er Danmark, og lokal kommunerne, der har skabt signalet, om at ghettoer og små lukkede parallel samfund, er helt i orden, ved at bruge ghettoen som losseplads.

Eftersom jeg selv har boet i ghettoer, og ikke ligefrem følger vores lovgivning, er jeg, i følge din logik, på lige fod med en af anden etnisk herkomst, og burde udvises.

Hvor man bor i landet, og love man følger / ikke følger, har ikke indflydelse på om man er Dansk. I så fald, skulle en del etniske dansker have deres nationalitet indraget.
« Senest Redigeret: Oktober 19, 2017, 01:07:47 am af MMQ »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 19, 2017, 01:13:51 am »
Det lyder mere som om du aldrig har set og oplevet multikultur og tror at f.eks. muslimernes dominans i gadebilledet i Europa har noget som helst med multikultur at gøre.

Så er det tvekultur. På den ene side muslimerne og på den anden side alle de andre der godt kan opføre sig ordentligt.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Oktober 19, 2017, 01:15:27 am »

Prøv f.eks. Singapore hvis du vil opleve hvad ægte multikultur er og tag til et muslimsk land hvis du vil opleve rendyrket monokultur.

Det er rigtigt.

Et land som Saudi Arabien er ligesom dig, og tåler ikke anderledes tænkende.

I Saudi Arabien er det ikke tilladt at bygge kirker - ligesom du er imod, at man må bygge moskeer i vesten osv.

Det er langtfra kun muslimerne, som du er utålsom overfor. Her forsvarer du at bruge militæret imod demokraterne i USA.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5311.msg68476#msg68476

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Oktober 19, 2017, 08:04:39 am »

Prøv f.eks. Singapore hvis du vil opleve hvad ægte multikultur er og tag til et muslimsk land hvis du vil opleve rendyrket monokultur.

Det er rigtigt.

Et land som Saudi Arabien er ligesom dig, og tåler ikke anderledes tænkende.

I Saudi Arabien er det ikke tilladt at bygge kirker - ligesom du er imod, at man må bygge moskeer i vesten osv.

Det er langtfra kun muslimerne, som du er utålsom overfor. Her forsvarer du at bruge militæret imod demokraterne i USA.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5311.msg68476#msg68476

I det mindste mener han ikke at ''undermenneskerne'' (dine ord ikke mine) skal have færre rettigheder end normale som du mener. Du mener nemlig at det er helt ok at metalt handicappede mistede deres ret til at bære våben under Obummer (det fik Trump heldigvis genindført)
« Senest Redigeret: Oktober 19, 2017, 08:06:47 am af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Om Trumps dekreter
« Svar #21 Dato: Oktober 19, 2017, 11:22:35 am »

I det mindste mener han ikke at ''undermenneskerne'' (dine ord ikke mine) skal have færre rettigheder end normale som du mener. Du mener nemlig at det er helt ok at metalt handicappede mistede deres ret til at bære våben under Obummer (det fik Trump heldigvis genindført)

For det første gik Obamas lov ud på, at nogen med en psykiatrisk diagnose ikke frit kunne købe våben, og de kan udmærket godt have en høj IQ. De tror måske, at de er Napoleon - eller Jesse James og føler sig forfulgt af sheriffen. Peter Madsen bliver f.eks. helt selvfølgelig undersøgt af psykiatere for at afgøre, om han er sindssyg - og han er da ikke dum.

Retssystemet kender udmærket godt til mennesker med en psykiatrisk diagnose, som har været utilregnelig i gerningsøjeblikket pga. sindssygdom.

På Netpsykiater kan man læse:

Det spørger lægen om

Når det handler om at undersøge, om man er psykotisk, dvs. om man har nedsat evne til at kende forskel på hvad der er virkeligt og hvad der er uvirkeligt, spørger lægen om man har:

*    Synshallucinationer, dvs. ser ting som ikke er der
*    Hørehallucinationer, f.eks. hører stemmer eller lyde
*    Vrangforestillinger om at man bliver forfulgt
*    Vrangforestillinger om at man er noget særligt, f.eks. en kendt person
*    Vrangforestillinger om at man fejler en alvorlig sygdom
*    Vrangforestillinger om at ens økonomi ligger i ruiner

For det andet er det direkte tåbeligt at bevæbne kriminelle.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Oktober 19, 2017, 12:59:01 pm »

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 19, 2017, 03:19:20 pm »

Jo, men ikke på på grund af andres overbevisninger.

Alt hvad der dækker for hele ansigtet, burde ikke være lovligt i det offentlige rum.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Oktober 19, 2017, 04:50:01 pm »

Jo, men ikke på på grund af andres overbevisninger.

Alt hvad der dækker for hele ansigtet, burde ikke være lovligt i det offentlige rum.

Alt hvad der signaler anti-demokrati, kvindeundertrykkelse og modstand mod ligestilling, modstand mod ytringsfrihed o.s.v. burde ikke være lovligt i et demokratisk land.

Vi skal ikke kun forsvare demokrati og frihed, - VI SKAL UDBREDE DET, - og bekæmpe alt og alle der vil det modsatte.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 19, 2017, 05:07:05 pm »

Citér
Alt hvad der signaler anti-demokrati, kvindeundertrykkelse og modstand mod ligestilling, modstand mod ytringsfrihed o.s.v. burde ikke være lovligt i et demokratisk land.

Vi skal ikke kun forsvare demokrati og frihed, - VI SKAL UDBREDE DET, - og bekæmpe alt og alle der vil det modsatte.

Frihed for mig er anarkisme, demokratiet er på ingen måder frihed, da folket har magten. Og denne magt fra folket, er sågar begrænset i Danmark, da vi ikke har total demokrati. Jeg stemmer kun på, hvem der skal betemme over mig. Jeg bestemmer intet selv.

Du vil kæmpe for det, du tror på, jeg vil kæmpe for det jeg tror på. Der er ikke noget vi.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 19, 2017, 10:51:29 pm »

Citér

Frihed for mig er anarkisme, demokratiet er på ingen måder frihed, da folket har magten. Og denne magt fra folket, er sågar begrænset i Danmark, da vi ikke har total demokrati. Jeg stemmer kun på, hvem der skal betemme over mig. Jeg bestemmer intet selv.

Du vil kæmpe for det, du tror på, jeg vil kæmpe for det jeg tror på. Der er ikke noget vi.

Den ultimative samfundsmæssige frihed er nok anarki, - mig bekendt er det ikke nogen isme.

Men hvordan i alverden vil du få det til at fungere i praksis ?

Når jeg skriver vi er det som den gruppe jeg tilhører ser på det. Der er nogle Aussier og Englændere imellem, men de fleste er Amerikanere og de fleste er professionelle soldater (når de ellers laver noget) og kæmper for de ting jeg nævnte i bogstaveligste forstand.

Der skal såmænd også nok være et par danskere og andre europæere der mener det samme.

Du kan være ganske rolig for du ikke er inkluderet når jeg skriver "vi".

« Senest Redigeret: Oktober 19, 2017, 10:58:35 pm af Phil »

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Oktober 19, 2017, 11:10:13 pm »

Citér

Den ultimative samfundsmæssige frihed er nok anarki, - mig bekendt er det ikke nogen isme.

Men hvordan i alverden vil du få det til at fungere i praksis ?

Når jeg skriver vi er det som den gruppe jeg tilhører ser på det. Der er nogle Aussier og Englændere imellem, men de fleste er Amerikanere og de fleste er professionelle soldater (når de ellers laver noget) og kæmper for de ting jeg nævnte i bogstaveligste forstand.

Du kan være ganske rolig for du ikke er inkluderet når jeg skriver "vi".

Anarki som jeg ønsker det, fungere ikke i praksis. det er ren og skær utopiske fantasi samfund / mangel på samme. Som sagt, en tro, eller overbevisning om du vil. Men kæmper stadig for dette, da jeg tror på det.

Er stærkt forivret og hvem i er, og hvad i tror på, ud over at være soldater, og har en bestemt opfattelse af hvad demokrati er?

Så i bogstavligste forstand, hvad kæmper i for, og hvorfor er jeg, eller andre ikke blive inkluderet i denne kamp/overbevisning?

« Senest Redigeret: Oktober 19, 2017, 11:12:24 pm af MMQ »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 19, 2017, 11:15:36 pm »

Anarki som jeg ønsker det, fungere ikke i praktisk. det er ren og skær utopiske fantasi samfund / mangel på samme. Som sagt, en tro, eller overbevisning om du vil. Men kæmper stadig for dette, da jeg tror på det.

Er stærkt forivret og hvem i er, og hvad i tror på, ud over at være soldater, og har en bestemt opfattelse af hvad demokrati er?

Så i bogstavligste forstand, hvad kæmper i for, og hvorfor er jeg, eller andre ikke inkluderet fra denne kamp/overbevisning?

Det var en skam du ikke kunne forklare hvordan du vil få dit anarki til at fungere i praksis.

Hvem jeg og vi er ved de gamle debattører udmærket, det har jeg skrevet og vist så mange gange at jeg ikke gider vise billederne igen, men du kan se masser af billeder af hvem vi er i tidligere indlæg hvis du er så interesseret.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    32%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 19, 2017, 11:40:26 pm »

Anarki som jeg ønsker det, fungere ikke i praktisk. det er ren og skær utopiske fantasi samfund / mangel på samme. Som sagt, en tro, eller overbevisning om du vil. Men kæmper stadig for dette, da jeg tror på det.

Så i bogstavligste forstand, hvad kæmper i for, og hvorfor er jeg, eller andre ikke inkluderet fra denne kamp/overbevisning?

Det var en skam du ikke kunne forklare hvordan du vil få dit anarki til at fungere i praksis.

Hvem jeg og vi er ved de gamle debattører udmærket, det har jeg skrevet og vist så mange gange at jeg ikke gider vise billederne igen, men du kan se masser af billeder af hvem vi er i tidligere indlæg hvis du er så interesseret.

Som sagt, anarki fungere formindeligt ikke i praksis. Min teori på utopia, er sikkert lige så urealistisk som alle andre lalle glade anarkisters våde drøm. Så ser ingen grund til at uddybe noget, der ikke gavner debatten.

Hvilket faktisk også gælder dig, så må kigge dine indlæg igennem af interesse, og få debatten over på "opdragelse" igen.