Forfatter Emne: Den evige opdragelse  (Læst 788 gange)

Offline Sturmbannführer (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
  • Vi viser Vejen
    • Vis profil
    • Nordfront
Den evige opdragelse
« Dato: Oktober 16, 2017, 10:22:43 pm »
De landsdækkende kanaler, DR og TV2, har de sidste mange år markeret sig som særligt opdragende over for os danskere i den henseende, at multikulturen og befolkningsudskiftningen jævnligt hyldes, så det er til at brække sig over.

Har I aldrig tænkt over, hvordan journalister med udenlandsk – og ofte muhamedansk, jødisk eller afrikansk – baggrund i alt for høj grad får lov til at dominere sendefladen?

De hedder Simi Jan, Erkan Özden, Abdel Aziz Mahmoud, Divya Das, Ulla Essendrop, Dina Birte Al-Erhayem, Martin Krasnik, Paula Larrain, Adam Holm, Vibeke Hartkorn, og hvem husker ikke ’vejrnegeren’ Maria Hørby?

Hvorfor har der altid været så mange udenlandske tv-værter? Det kan umuligt passe, at der ikke kan findes danske journalister, der kan varetage de erhverv, for der uddannes masser af journalister hvert år.

Svaret skal selvfølgelig findes i det faktum, at DR og TV2 har påtaget sig den opgave, det er at opdrage på os tv-seere. Når vi hele tiden ser disse udlændinge som en slags autoritære figurer på tv, som fortæller os, hvordan det står til ude i verden, så ledes den almindelige dansker måske i højere grad til at acceptere tilstedeværelsen af netop de fremmede. Mon ikke det netop er dét, der er tanken bag valget af disse journalister og nyhedsværter?

Vi skal lære at se op til de fremmede – muhamedanerne, som oftest – så vejen kan banes til den kommende magtovertagelse. Lader det ikke til at være planen, når så overvældende en del af DRs og TV2s ansigter udad til udgøres af andre end danskere?

Det går så fint i tråd med promoveringen af Ramadan og andet bræk – livsglade tv-programmer om danske piger, der er konverteret til islam og Eid-fester, der er gratis, mens julekoncerten koster over 300 kr. at deltage i, og den slatne dækning af de snart daglige muhamedanske terrorangreb i Europa, hvor man altid bedyrer, at man sandelig ikke ved, om der er tale om muhamedanere – indtil det tilsidst ikke kan skjules længere, hvorefter man begynder at forsikre seerne om, at det naturligvis ikke har noget med islam at gøre.

Ja, vi kan jo nok ikke gøre så meget ved det her og nu, men vi kan da i det mindste være opmærksomme på, hvad det er, der foregår, så alt for mange ikke bare æder det råt. Vær ALTID opmærksom på det, der kommer fra de store tv-kanaler, og vær kritisk! Dét kommer man langt med!

(Og nu vil jeg gerne have lov til at give ordet til Anklageren/Tigermanden, der kalder mig ’paranoid’ og opfordrer til at leve som man plejer.) :bad:
« Senest Redigeret: Oktober 16, 2017, 10:24:14 pm af Sturmbannführer »
Vi kæmper for Europas Frihed og Kultur

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Den evige opdragelse
« Svar #1 Dato: Oktober 16, 2017, 10:43:35 pm »
Abdel Aziz Mahmoud er endda også homoseksuel. Det er noget værre noget og alt for moderne til en mand som dig, er det ikke korrekt

Burde du forreste ikke være i gang med at oprette en demonstration eller lave et stilt, hvor der står, at du er rigtig vred. Det virker som om, at du er rigtig skræmt over islamiseringen og så kunne du måske foretage dig noget mere konstruktivt end at skrive sjove statusser her. Du kunne måske også stille dig ud på gaden og patruljere.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 16, 2017, 10:47:42 pm »
Jeg skruer altid om på en anden negerfri kanal, når jeg ikke gider se på negre og alt deres hopperi.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 16, 2017, 11:45:31 pm »
eller også er det fordi DR ligger i en storby, og befolkningssammensætningen dér har flere med anden etnisk herkomst. Jeg noterer mig iøvrigt at du mener at jøder er udlændinge... Som om der ikke har boet jøder i Danmark i århundreder, og længere.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 17, 2017, 12:13:55 am »
eller også er det fordi DR ligger i en storby, og befolkningssammensætningen dér har flere med anden etnisk herkomst. Jeg noterer mig iøvrigt at du mener at jøder er udlændinge... Som om der ikke har boet jøder i Danmark i århundreder, og længere.
De første jøder, (dokumenteret via skriftlige kilder) bosatte sig i Danmark i 1600-tallet (efter invitation fra kongen).
Det er muligt, at der har været jøder i Danmark tidligere, men det er ikke dokumenteret.
Uanset hvad, er man vel næppe udlænding, hvis ens slægt har boet i landet i henved 400 år - eller hvor mange generationer skal man gå tilbage, førend man kan kalde sig "rigtig" dansk, kunne man spørge Solkongen?
I'm a Troll

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 17, 2017, 11:28:11 pm »
Jeg har ikke en kilde på rede hånd, men jeg ved at jødiske netværk eksisterede over hele Europa i middelalderen, hvor deres familiære netværk, samt at jobbet var forment kristne, betød at de ofte drev lånevirksomhed til de feudale herskere. Er ikke sikker på hvorfor de forsvandt fra Danmark for at skulle inviteres tilbage. Måske et par religiøse konger stod bag det. Må jeg undersøge nærmere.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    46.6%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 18, 2017, 02:34:31 am »
 Med et navn som Sturmbannführer, kan jeg som ny medlem på forumet, godt antage, at du bliver omdrejningspunkt til flere talrige udbrud af latter, fra min side i fremtiden.

Nuvel, alles meninger, holdninger, overbevisning og tro, er i min bog, helt i orden, så længe det holdes til det skrevet eller talte.

Så vidt jeg ved, er en del af de personer du nævner, født, opvokset i landet, har dansk pas, forældre der er født i landet, eller har dansk statsborger skab, og på alle mulige måder dansk. Så hvorfor i alverden betegner du dem som udenlandske, når flertallet, eller nærmere, alle af nævnte personer, tydeligvis er danske statsborger?

Så hvornår er man dansk, i følge Sturmbannführer?

Skal man nedstamme fra vikinger?
Skal man se ud på en bestemt måde?
Skal man have en bestemt holding eller overbevisning, eller mangel på samme?

Uha, det bliver spænde....
« Senest Redigeret: Oktober 18, 2017, 02:49:32 am af MMQ »
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 18, 2017, 02:55:04 am »
Jeg har ikke en kilde på rede hånd, men jeg ved at jødiske netværk eksisterede over hele Europa i middelalderen, hvor deres familiære netværk, samt at jobbet var forment kristne, betød at de ofte drev lånevirksomhed til de feudale herskere. Er ikke sikker på hvorfor de forsvandt fra Danmark for at skulle inviteres tilbage. Måske et par religiøse konger stod bag det. Må jeg undersøge nærmere.

Jøderne har levet i Europa siden romerne landsforviste dem fra Jerusalem som straf for Bar Kokhba-oprøret (år 132–135) - og bortførte en del som slaver til romerriget (diasporaen er vigtig for jødernes selvforståelse).

Masada - og alt det der.

Det ved du sikkert, men jeg vil lige præcisere det.

« Senest Redigeret: Oktober 18, 2017, 02:58:19 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.6%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 18, 2017, 10:54:07 am »
Med et navn som Sturmbannführer, kan jeg som ny medlem på forumet, godt antage, at du bliver omdrejningspunkt til flere talrige udbrud af latter, fra min side i fremtiden.

Nuvel, alles meninger, holdninger, overbevisning og tro, er i min bog, helt i orden, så længe det holdes til det skrevet eller talte.

Så vidt jeg ved, er en del af de personer du nævner, født, opvokset i landet, har dansk pas, forældre der er født i landet, eller har dansk statsborger skab, og på alle mulige måder dansk. Så hvorfor i alverden betegner du dem som udenlandske, når flertallet, eller nærmere, alle af nævnte personer, tydeligvis er danske statsborger?

Så hvornår er man dansk, i følge Sturmbannführer?

Skal man nedstamme fra vikinger?
Skal man se ud på en bestemt måde?
Skal man have en bestemt holding eller overbevisning, eller mangel på samme?

Uha, det bliver spænde....

En dansker er en der har mindst en dansk forælder. Dvs en der er født og opvokset i Danmark og hvor en af forælderne også er født og opvokset i Danmark.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    46.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 18, 2017, 02:01:58 pm »
Citér
En dansker er en der har mindst en dansk forælder. Dvs en der er født og opvokset i Danmark og hvor en af forælderne også er født og opvokset i Danmark.

Muligvis korrekt. Giver udmærket mening, og er også gældene for nogen af personenerne. Så er der, anden generation, hvor forældre er fra et andet land, men vedkomende selv har boet i Danmark hele livet. Dem vil jeg også påstå er Danske.

Nu vidst, at disse personer har en multikulturel opdragelse, da de hjemmefra, får en del fra forældrenes hjemland med i bagagen, og fra skoler, venner af forskellige bagrund, og generelt Danmark, får den sidste potion af hvad der gør dem til dem de er. Så er de Danske, fordi DE, er født, og opvokset, i landet.

Kunne nævne et væld af kendte mennesker rundt om i verden som er anden generation indvandre, og på ingen måder bliver omtalt som udlændinge i deres respektive land. Ser ingen grund til at Danmark, skal holde vores "kendte" anden genrations for nar.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.6%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 18, 2017, 03:19:29 pm »
En somalier der er født i Somalien og så kommer til Danmark er stadigvæk en somalier og IKKE en dansker. Ligesom at en ko aldrig kan blive til en hest selvom den kommer i en hestestald så bliver en somalier ALDRIG dansker lige meget hvor mange år somalieren er i Danmark (og det gælder også den anden vej) Jeg går ind for et Danmark der består af 99% europæere og hvor resten bliver sendt tilbage til det land hvor de kommer fra på en måde som det er humant for alle parter.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    46.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 18, 2017, 03:29:07 pm »
En somalier der er født i Somalien og så kommer til Danmark er stadigvæk en somalier og IKKE en dansker. Ligesom at en ko aldrig kan blive til en hest selvom den kommer i en hestestald så bliver en somalier ALDRIG dansker lige meget hvor mange år somalieren er i Danmark (og det gælder også den anden vej) Jeg går ind for et Danmark der består af 99% europæere og hvor resten bliver sendt tilbage til det land hvor de kommer fra på en måde som det er humant for alle parter.

Så en person der er født i Danmark, af somaliske forældre, må om nødvendigt være Dansker / eruopærisk, i følge din logik.

Alt efter hvad man tror på"religiøst", er der umådelig stor sandsynlighed for at dit eget DNA, har gener fra mange andre steder ind blot europæisk oprindelse.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 18, 2017, 03:35:36 pm »
Citér

Muligvis korrekt. Giver udmærket mening, og er også gældene for nogen af personenerne. Så er der, anden generation, hvor forældre er fra et andet land, men vedkomende selv har boet i Danmark hele livet. Dem vil jeg også påstå er Danske.

Nu vidst, at disse personer har en multikulturel opdragelse, da de hjemmefra, får en del fra forældrenes hjemland med i bagagen, og fra skoler, venner af forskellige bagrund, og generelt Danmark, får den sidste potion af hvad der gør dem til dem de er. Så er de Danske, fordi DE, er født, og opvokset, i landet.

Kunne nævne et væld af kendte mennesker rundt om i verden som er anden generation indvandre, og på ingen måder bliver omtalt som udlændinge i deres respektive land. Ser ingen grund til at Danmark, skal holde vores "kendte" anden genrations for nar.

Ingen 2g muslimer i DK har en multikulturel opdragelse med hjemme fra.

Du forveksler begreberne monokulturel og multikulturel når du taler om muslimer, - de er ikke og kan aldrig blive multikulturelle, men er derimod stærkt monokulturelle. Det ligger i selve det at være muslim og det står i deres koran og det har været resultatet i alle de lande hvor de har fået magt.
Monokultur ikke multikultur.

Det lyder mere som om du aldrig har set og oplevet multikultur og tror at f.eks. muslimernes dominans i gadebilledet i Europa har noget som helst med multikultur at gøre.

Prøv f.eks. Singapore hvis du vil opleve hvad ægte multikultur er og tag til et muslimsk land hvis du vil opleve rendyrket monokultur.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    46.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 18, 2017, 03:54:39 pm »
Citér

Ingen 2g muslimer i DK har en multikulturel opdragelse med hjemme fra.

Du forveksler begreberne monokulturel og multikulturel når du taler om muslimer, - de er ikke og kan aldrig blive multikulturelle, men er derimod stærkt monokulturelle. Det ligger i selve det at være muslim og det står i deres koran og det har været resultatet i alle de lande hvor de har fået magt.
Monokultur ikke multikultur.

Det lyder mere som om du aldrig har set og oplevet multikultur og tror at f.eks. muslimernes dominans i gadebilledet i Europa har noget som helst med multikultur at gøre.

Prøv f.eks. Singapore hvis du vil opleve hvad ægte multikultur er og tag til et muslimsk land hvis du vil opleve rendyrket monokultur.

Har boet i Bøgeparken "Vollsmose". Skovparken, i kolding, og været på ferie i Singapore. Har været stærkt indvoldrevet i Black Army, og er på alle måder af Dansk oprindelse, sågar arisk om man vil.

Ikke alle med muslimsk baggrund, er muslimer. Ikke alle fra mellemøsten, er muslimer. Ikke alle muslimer er ekstremistiske. Har læst koranen på engelsk, biblen på dansk, og er ikke et sekund i tvivl om at religion ikke er problemet til dit problem med muslimer.

Dette omhandler ikke kun muslimer, og personer med mellemøstlig / afrikanske baggrunde, da der findes minimum 40 forskellige nationaliteter i Vollsmose alene. Der på de sidste 30 år, har giftede sig på tværs af nationaliteter og baggrunde...Mange af 3. generationen, er mikset af flere nationaliteter fra forældre. Hvis dette, ikke er multikulturalt, hvad i al verden er så?

« Senest Redigeret: Oktober 18, 2017, 03:58:32 pm af MMQ »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 18, 2017, 05:44:38 pm »
Men MMQ har det så løst bare et par problemer??
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!