Politik- & Samfund > Videnskab

Tyngdebølger

(1/4) > >>

Evalu:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/afsloeringen-hele-verdens-fysikere-venter-paa-menneskeheden-har-aldrig-set-noget-lignende/6870866

Der bliver ifølge artiklen afholdt et pressemøde i eftermiddag, og avisen mener, at emnet vil være tyngdebølger.
citat:
"- Det er nu lykkedes for forskere at måle en tyngdebølge på Jorden, som opstod, da to sorte huller kolliderede med hinanden 1,3 milliarder lysår væk.
- Det er bølger i rumtiden. Det vil sige, at vores tid og rum vil bølge og afvige en lille bitte smule, når tyngdebølgen flyver gennem jorden, forklarer Troels Harmark til Ritzau."
citat slut

Jeg vil absolut ikke hævde at have forstået fænomenet; men det lyder ekstremt spændende, hvis vi nu kan registrere noget, der ligger udenfor det, som vi ellers har opfattet som målbart (i tid og rum).

Mennesket er jo ellers begrænset til det fysiske univers, hvor vi kun sanser det, som eksisterer og kan måles i tid og rum; men nu får vi (måske) muligheden for at registrere noget "udenfor", hvilket giver os en ekstra dimension at forholde os til.

politisk ukorrekt:
Jeg er heller ikke ekspert i fysisk. Men ja, det lyder da interessant.

Men vi, der interesserer os lidt for det spirituelle, har nu været klar over i et stykke tid, at tid og sted ikke er absolutte størrelser. Men relative størrelser. Fordi tid og sted kan bøjes, så er det teoretisk muligt at rejse i tid og også rejse stedmæssigt over enorme afstande. Det menes, at grunden til at avancerede rumvæsener kan rejse hertil, selvom de bor uhyre mange milliarder km. væk, er at de har fundet et trick til at bøje tid og rum, så de kan rejse hertil på relativt kort tid.

Det eneste, der mangler er bare, at forskere/videnskaben beviser dette. En mand som GuBBi er jo besat af beviser. Alt skal bevises af anerkendte forskere, før han tror på noget. Men jeg kan sagtens tro på noget, selvom det ikke er bevist - endnu. Men lad os nu se, hvad afsløringen går ud på. Det er dog næppe noget, der kan få mig særligt meget op af stolen, fordi det med at man kan rejse i tid og også teoretisk rejse over enorme afstande, er noget jeg har været klar over i et stykke tid...

Det er også sådan noget, der gør, at remote viewing er muligt. Fordi tid og rum er bøjelige størrelser. At nogle v.h.a. af det altseende tredje øje er i stand til at se, hvad der foregår f.eks. 10.000 km. væk - uden at de er tilkoblet et tv eller et kamera eller noget. Det var f.eks. v.h.t. remote viewing, at nogle remote viewing-eksperter fandt ud af, at pyramiderne delvist blev bygget af aliens. :yes:

Carlo:

--- Citat fra: politisk ukorrekt efter Oktober 16, 2017, 11:58:05 am ---Jeg er heller ikke ekspert i fysisk.
--- Afslutning på citat ---

Det tør siges. "Jeg aner intet om det men udtaler mig gerne vidt og bredt."

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Carlo efter Oktober 16, 2017, 12:33:11 pm ---
--- Citat fra: politisk ukorrekt efter Oktober 16, 2017, 11:58:05 am ---Jeg er heller ikke ekspert i fysisk.

Det tør siges. "Jeg aner intet om det men udtaler mig gerne vidt og bredt."

Jeg udtaler mig ikke om emnet som ekspert udi fysik. Men som spirituelt interesseret. :yes:

Og jeg kan godt have en mening om tingene eller tro på noget, uden at en ekspert i jakkesæt har bevist eksistensen af noget. Men andre skal have en såkaldt ekspert i jakkesæt til at redegøre for noget, før de tør tro på det. Jeg bruger i stedet min intuition og min egen indre fornemmelse.

Anklageren:

--- Citat fra: politisk ukorrekt efter Oktober 16, 2017, 11:58:05 am ---

Det eneste, der mangler er bare, at forskere/videnskaben beviser dette. En mand som GuBBi er jo besat af beviser. Alt skal bevises af anerkendte forskere, før han tror på noget. Men jeg kan sagtens tro på noget, selvom det ikke er bevist - endnu. Men lad os nu se, hvad afsløringen går ud på. Det er dog næppe noget, der kan få mig særligt meget op af stolen, fordi det med at man kan rejse i tid og også teoretisk rejse over enorme afstande, er noget jeg har været klar over i et stykke tid...

Beviset er alle de aliens og tidsrejsende fra fremtiden, vi møder til daglig  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version