Forfatter Emne: Er Jehovas Vidner Illuminati?  (Læst 908 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Er Jehovas Vidner Illuminati?
« Dato: Oktober 14, 2017, 11:35:46 pm »
Hvorfor er Jehovas Vidners stævneplads i Silkeborg formet som en Illuminati pyramide?

https://www.youtube.com/watch?v=8lm5Tzbg_D0

Mon Jehovas Vidner er Illuminati? :hyper:

Og er det et tilfælde, at Jehovas Vidner i Silkeborg ligger på samme energilinie/ley line som både frihedsgudinden og Illuminati pyramiden i Astana i Kasakhstan? Astana regnes som Illuminati´s uofficielle hovedstad....
« Senest Redigeret: Oktober 14, 2017, 11:48:40 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Er Jehovas Vidner Illuminati?
« Svar #1 Dato: Oktober 14, 2017, 11:47:37 pm »
Ja, hvilken anden grund kunne en religiøs organisation have til lave en reference til et symbol for treenigheden.

Og efter at have brugt 10 sekunder i google earth på at tegne en lige linje mellem frihedsgudinden og Astana, bliver du nød til at forklare mig hvordan Silkeborg overhovedet er i nærheden af denne linje:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 14, 2017, 11:54:28 pm »
Det er ikke mig, der har lavet den linie. Det er ham, der har lavet ovenstående Youtube-video. Spørg ham.

Men han laver jo linierne med udgangspunkt i den der Illuminati pyramide i Silkeborg. Så han siger ikke, at New York og Astana samt Silkeborg befinder sig på en lige linie. Men han siger, at først frihedsgudinden i New York og dernæst pyramiden i Astana begge passer perfekt (og på hver sin lige linie) med Illuminati pyramiden i Silkeborg (du kan selv se i videoen fra før, hvordan linien trækkes).

Jeg har lige prøvet selv på Google Earth. Han har ret. Hvis man først går hen til frihedsgudinden i New York og laver en liniemarkering og så søger JEHOVAS VIDNERS STÆVNEPLADS SILKEBORG, så den linie den vil passe fuldstændigt med Illuminati pyramiden i Silkeborg. Bagefter trak jeg så en linie fra pyramiden i Astana og den var også helt parallel med pyramiden i Silkeborg.

Jeg kan også se, at linierne Silkeborg-Frihedsgudinden og Silkeborg-Astana er fuldstændigt symmetriske og har præcist samme hældning. Dog modsatrettede, så linien fra Silkeborg mod New York går mod nordvest og linien Silkeborg-Astana går mod nordøst. Men med samme hældning. Når jeg skriver Silkeborg mener jeg specifikt Illuminati pyramiden i Silkeborg og ikke byen Silkeborg (for lige at præcisere det).

A coincidence? You really believe that? Husk at Illuminati er okkultister og når de laver de her linier, så er det ikke et tilfælde. Mange af fortidens store bygningsværker ligger også på samme linier. Og vikingeborgene i Danmark ligger på samme linie - og i øvrigt også stort set på linie med den store pyramide i Kairo.

Vikingeborgenes energilinie løber fra nordvest ved Aggersborg mod sydøst over Fyrkat mod Trelleborg. Jeg har tjekket efter på Google Earth og linien ender meget tæt på den store pyramide i Kairo, nærmere bestemt ca. 20-30 km (hvilket er meget meget tæt på, når man tager afstanden i betragtning)...

Stifteren af Jehovas Vidner, Charles Taze Russel, var i øvrigt en højtstående frimurer og medlem af tempelridderne. Og Fritz Springmeier skriver i bogen Bloodlines of the Illuminati, at Russel-familien er én af de 13 Illuminati familier.

Så GuBBi, du kan sige hvad du vil, men jeg mener ikke, at det er et tilfælde, at Jehovas Vidnes stævneplads i Silkeborg er formet som en Illuminati-pyramide, set i lyset af at deres stifter selv er Illuminatus, frimurer og tempelridder.
« Senest Redigeret: Oktober 15, 2017, 12:20:22 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 15, 2017, 12:33:02 am »
Jeg vil starte med at undersøge, om det er JV, der selv har lavet den form - som jeg slet ikke kan se sammenligningen med en pyramide i - eller om det altid har været sådan. Er det dem, der har bestemt den?
Jeg kan også se, at grunden er blevet solgt til kommunen, så nu er det kommunen, der ejer en illuminatipyramide ...
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 15, 2017, 12:40:32 am »
Jeg vil starte med at undersøge, om det er JV, der selv har lavet den form - som jeg slet ikke kan se sammenligningen med en pyramide i - eller om det altid har været sådan. Er det dem, der har bestemt den?
Jeg kan også se, at grunden er blevet solgt til kommunen, så nu er det kommunen, der ejer en illuminatipyramide ...

Silkeborg Kommune er vel ligesom resten af Danmark og verden styret af Illuminati, så de har sikkert intet imod den Illuminati pyramide.

Men det er da nemt at se, at den stævneplads er formet som en pyramide....

Her ligger stifteren af Jehovas Vidner begravet :yes::

Til sammenligning ses her stævnepladsen i Silkeborg:

Og her Illuminati pyramiden:

Just a coincidence? :hyper:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 16, 2017, 12:52:05 am »
Så fik JEG også lavet en video om sagen. Her er min analyse:

https://www.youtube.com/watch?v=XzFzo3VPjyY

Som det ses, blev Jehovas Vidner stiftet af en en illuminatus (medlem af Illuminati blodlinierne). Og som det også ses i min video, er der flere okkulte forbindelser til energilinien i Silkeborg. Både Jehovas danske hovedkvarter i Holbæk og Jehovas verdenshovedkvarter i USA er på samme energilinie som stævnepladsen i Silkeborg. Hvis man følger en lige linie med udgangspunkt i pyramiden i Silkeborg (dens sider), havner man både ved det danske hovedkontor i Holbæk og ved verdenshovedkvarteret i USA. Pudsigt!!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 16, 2017, 01:48:21 am »
Og som det også ses i min video, er der flere okkulte forbindelser til energilinien i Silkeborg. Både Jehovas danske hovedkvarter i Holbæk og Jehovas verdenshovedkvarter i USA er på samme energilinie som stævnepladsen i Silkeborg.

Kan energilinjerne oplade en EL-bil, eller få en pære til at lyse, så tror jeg på, at der er energi.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 16, 2017, 04:36:41 am »
Yderst interessant..!  :yes:

I faconen minder den trekant mistænkeligt meget om den 'bikini-waxing' som min hustrus liiidt overvægtige veninde, Lisbeth fik foretaget for et par måneder siden - umiddelbart inden sin single-rejse til Sunny Beach i Bulgarien...

- og TRO mig, Lisbeth er ingen frelserpige..!  :almirena_04: :hyper:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 16, 2017, 10:10:45 am »
Hvilket kendskab du dog har til omtalte trekant.

Liidt tankevækkende. ;))))

'- og TRO mig, Lisbeth er ingen frelserpige..!'

DEN tror jeg HELT sikkert på. ;)))
« Senest Redigeret: Oktober 16, 2017, 10:18:05 am af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 16, 2017, 12:20:08 pm »
Se see,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 16, 2017, 05:21:48 pm »
Hvilket kendskab du dog har til omtalte trekant.

Det skyldes simpelthen at jeg ved et uheld kom til at se et billede - taget ved et Tupperware-party, hvor Lisbeth - efter godt og vel 2 flasker hvidvin - åbenbart får en ubændig trang til at vise de andre fruentimmere sin nye 'frisure'.. :bad:

- jeg husker stadig de første par døgn efter dette skrækkelige syn... - jeg havde virkeligt store problemer med at holde fast føde indenbords.. :hyper:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 16, 2017, 06:08:42 pm »

Som det ses, blev Jehovas Vidner stiftet af en en illuminatus (medlem af Illuminati blodlinierne). Og som det også ses i min video, er der flere okkulte forbindelser til energilinien i Silkeborg. Både Jehovas danske hovedkvarter i Holbæk og Jehovas verdenshovedkvarter i USA er på samme energilinie som stævnepladsen i Silkeborg. Hvis man følger en lige linie med udgangspunkt i pyramiden i Silkeborg (dens sider), havner man både ved det danske hovedkontor i Holbæk og ved verdenshovedkvarteret i USA. Pudsigt!!

Jeg har også lige leget i google earth. Hvis du tegner en linje fra Holbæk til Jehovas vidners verdenshovedkvarter i staten New York, så går linjen faktisk nogle kilometer nord for Silkeborg. Desuden er der ingen måder hvorpå den linje nogensinde kan ende bare i nærheden af Kasakhstan. Hvis man trækker linjen videre havner vi i Iran før den dykker ned i det indiske ocean.
Er Jehovas vidner store i Iran?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 16, 2017, 06:38:59 pm »

Jeg har også lige leget i google earth. Hvis du tegner en linje fra Holbæk til Jehovas vidners verdenshovedkvarter i staten New York, så går linjen faktisk nogle kilometer nord for Silkeborg. Desuden er der ingen måder hvorpå den linje nogensinde kan ende bare i nærheden af Kasakhstan. Hvis man trækker linjen videre havner vi i Iran før den dykker ned i det indiske ocean.
Er Jehovas vidner store i Iran?

Det er da hyggeligt, at du leger med. :yes:

Jeg kan ikke lige gennemskue, hvad din pointe er ved at skrive, at linjen går lige nord for Silkeborg. For Jehova-lejren ligger jo NETOP nogle km. nord for Silkeborg. Altså passer den jo netop fint med den linje, du nævner fra Holbæk til New York...

Jeg tegnede for FØRST linjen fra Holbæk til Stævnepladsen i Silkeborg. Og dernæst gik jeg til Verdenshovedkvarteret i USA og tegnede linjen derfra til Stævnepladsen. Og jeg fik begge linjer til at passe perfekt med pyramiden i Silkeborg. Det er muligt, at hvis du i stedet trækker linjen fra Holbæk til USA, at den kan ramme ½-1 grad forkert. Fordi for at få den helt præcist vil jeg mene, at du bør trække den med udgangspunkt i pyramiden i Silkeborg.

Jeg har stadig ikke skrevet, at New York og Astana er på SAMME linje. Men at de begge passer på HVER SIN linje, som kan tegnes med udgangspunkt i pyramide-trekanten nord for Silkeborg.

Trekanten har jo to lange sider. Fra den ene side, den nordlige, kan du trække linjen til Holbæk og New York. Og på den anden side, den sydlige, kan du tegne linjen fra Astana til Silkeborg. Prøv selv igen. :blum:

Det fascinerende/suspekte består netop i, at trekanten er placeret lige præcist i en sådan vinkel, at dens sider passer henholdsvis (den nordlige side) med New York og Holbæk og (den sydlige side) med Astana. Havde trekanten været placeret bare et par grader anderledes, ville den ikke have passet med hverken New York, Holbæk eller Astana. Derfor er min påstand, at der er et bevidst design og en bevidst plan bag pyramidens placering og hældning.

« Senest Redigeret: Oktober 16, 2017, 06:53:29 pm af politisk ukorrekt »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 16, 2017, 06:59:35 pm »

Trekanten har jo to lange sider. Fra den ene side, den nordlige, kan du trække linjen til Holbæk og New York. Og på den anden side, den sydlige, kan du tegne linjen fra Astana til Silkeborg. Prøv selv igen. :blum:

Jeg gir' mig, Øglebob..!  :yes: Har lige selv testet, det passer sgu - DET er eddermaneme' underligt..!!!  :hyper:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hvori består det mystiske?
« Svar #14 Dato: Oktober 16, 2017, 07:12:38 pm »
Man tager en passer, sætter centrum i Silkeborg og tegner en cirkel - så er de steder som periferien rammer lige langt Silkeborg. Man kan tegne uendelig mange cirkler på den måde, og man kan vælge afstanden til et bestemt punkt, hvis man synes, det er sjovt.

På det punkt man har valgt, kan man tegne en cirkel med samme radius, og den vil selvfølgelig også gå gennem Silkeborg.

Osv.

Er det tilfældigt? - ja - jeg spør bare.

« Senest Redigeret: Oktober 16, 2017, 07:18:19 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?