Forfatter Emne: Er Jehovas Vidner Illuminati?  (Læst 799 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Er Jehovas Vidner Illuminati?
« Svar #30 Dato: Oktober 18, 2017, 01:03:00 am »
Jeg har lavet en lidt kortere version af min video fra i går. Denne her varer kun 8-9 minutter og der er ikke så meget snak. Bortset fra de første tre minutter, hvor jeg er oppe på en bakketop og kigge på Jehovas tilholdssted i Aalborg. Fra tre minutter inde i videoen og frem trækker jeg igen ley lines mellem stævnepladsen i Silkeborg og h.h.v. frihedsgudinden, pyramiden i Astana samt Jehovas danske OG internationale hovedkvarter. Så I endnu engang kan få syn for sagen og se, at pengene skam passer, selvom jeg kan se at Anklageren og GuBBi er svære at overbevise. Blot er det her mere komprimeret og uden snak, men derimod med musik i baggrunden (af Jean Michel Jarre):

https://www.youtube.com/watch?v=nxzaCqLHHA4
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Er Jehovas Vidner Illuminati?
« Svar #31 Dato: Oktober 18, 2017, 01:20:16 am »
Hvis Illuminati styrer verden, er det pænt af dem at give dig dine overførselsindkomster og din frihed - så hvad brokker du dig over?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?