Forfatter Emne: Er Jehovas Vidner Illuminati?  (Læst 879 gange)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Er Jehovas Vidner Illuminati?
« Svar #15 Dato: Oktober 16, 2017, 08:48:47 pm »
Sq da for mange hexe og trolls herinde - er man tilbage til det 15tende århundrede?? - Altså lidt af pis und paper!!
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Oktober 16, 2017, 11:17:50 pm »

Trekanten har jo to lange sider. Fra den ene side, den nordlige, kan du trække linjen til Holbæk og New York. Og på den anden side, den sydlige, kan du tegne linjen fra Astana til Silkeborg. Prøv selv igen. :blum:

Jeg gir' mig, Øglebob..!  :yes: Har lige selv testet, det passer sgu - DET er eddermaneme' underligt..!!!  :hyper:

Hvis selv en superskeptiker som du kan se det, så er der måske lidt om snakken. :yes:

Når man tænker på, at den der trekant i Silkeborg bare skal hælde 1-2 grader anderledes for at den hverken passer med hovedkvarteret i Holbæk eller verdenshovedkvarteret i USA, så tror jeg ikke på, at det bare er helt tilfældigt, at det hele passer. Jeg tror, at Jehovas Vidner helt overlagt og bevidst har fået tingene til at passe. Fordi de er religiøse/okkultister og tror på, at det giver en form for magisk energi, når man placerer deres hovedsæder på samme energilinie.

M.h.t. pyramiden i Astana og frihedsgudinden i New York, kan det måske diskuteres, om det bare er et tilfælde med dem også, for der vil jo sikkert være interessante vartegn rundt omkring, som tilfældigvis måske passer med stævneplads-trekanten i Danmark (hvis jeg tegner en lige linie fra min bolig, kan jeg sikkert også få den til at passe med et eller andet spændende). For disse er modsat de tre andre steder ikke Jehovas. Men hvis jeg leger med konspirationsteorien, at Jehova er Illuminati (som jeg siger), så giver det mening. At også frihedsgudinden og pyramiden i Astana passer sammen med trekanten i Silkeborg.

Jeg synes i hvert fald, at det ligner et bevidst design, når både hovedsædet i Holbæk og verdenshovedsædet i USA passer perfekt med trekanten i Silkeborg. Odds for at det bare er et tilfælde, mener jeg er ret små, når man tænker på, at trekanten i Danmark bare skal vende 1-2-3 grader anderledes for at intet af det passer sammen. Når det stemmer så præcist, er det svært at tro på at det er et tilfælde. Jeg tror, at Jehova (Illuminati?) har siddet med passer og målestok, da de skulle placere disse lokaliteter indbyrdes i forhold til hinanden.
« Senest Redigeret: Oktober 16, 2017, 11:24:36 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Oktober 16, 2017, 11:42:07 pm »
Ok, nu har jeg prøvet det efter. Den til New York passer ret godt (er meget muligt helt bevidst lavet med en linje til deres hovedkvarter.), men den til Astana er jeg ikke helt tilfreds med. Den ligger altså et par grader fra, og det er jo en hel del med den afstand.
Jeg har nu lavet linjen så præcist jeg overhovedet kan, og jeg når trækker linjen ender den nord for Astana. Den ender til gengæld i den Kinesiske by Haikou. Nu ved jeg ikke om der er nogen konspirationsteorier omkring den by, men vis du absolut skal have en konspiration, synes jeg det er et bedre sted at starte.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 17, 2017, 12:00:02 am »
Ok, nu har jeg prøvet det efter. Den til New York passer ret godt (er meget muligt helt bevidst lavet med en linje til deres hovedkvarter.), men den til Astana er jeg ikke helt tilfreds med. Den ligger altså et par grader fra, og det er jo en hel del med den afstand.
Jeg har nu lavet linjen så præcist jeg overhovedet kan, og jeg når trækker linjen ender den nord for Astana. Den ender til gengæld i den Kinesiske by Haikou. Nu ved jeg ikke om der er nogen konspirationsteorier omkring den by, men vis du absolut skal have en konspiration, synes jeg det er et bedre sted at starte.

Nu går jeg ud fra, at når du tegner linjen, at du så STARTER fra trekanten i Silkeborg?

Jeg startede fra det sted, jeg vil teste, om det passer med trekanten i Silkeborg. Prøv i stedet at starte fra PYRAMID ASTANA og jeg tror du vil få linjen til at passe. :yes:

Jeg synes i øvrigt også, at din linje ser 1 grad skæv ud i forhold til træerne/buskene i Silkeborg, så det passer vel godt med at du ender 100-200 km. fra pyramiden i Astana. Jeg prøvede lige nu selv at starte FRA Silkeborg og tegne linjen i en 71,3 graders vinkel (så den er lige i forhold til pyramiden). Jeg endte altså kun 700 meter nord for pyramiden i Astana! Så har du ikke rystet lidt på hænderne, GuBBi, da du tegnede linjen og endte et par hundrede km. nord for Astana? :blum:
(700 meter fra pyramiden mener jeg er meget tæt på, i betragtning af, at der er 4000 km. fra Silkeborg til Astana).

Men som jeg skrev i mit svar til Tørresnoren, afviser jeg ikke helt, at det kan være et tilfælde, at stævnepladsen i Silkeborg passer med frihedsgudinden og pyramiden i Astana (hvis vi forudsætter at den passer med sidstnævnte). Men derimod tror jeg ikke, at det er et tilfælde, at den passer med både verdenshovedkvarteret i USA og med det danske hovedsæde i Holbæk. Det tror jeg er et helt bevidst og overlagt design.

Men ja, frihedsgudinden og pyramiden i Astana kan diskuteres. Det er så bare min konspirationsteori, at det heller ikke er et tilfælde. Men jeg er ikke så skråsikker på det som med hovedsæderne i USA og i Holbæk, hvor jeg tvivler meget på tilfældigheder. Fordi det statistisk set virker lidt usandsynligt, at både det danske og internationale hovedsæde skulle ligge på samme linje som pyramiden i Silkeborg. Odds for at det er et tilfælde svarer lidt til at vinde i lotto, netop fordi de alle er hovedsæder/vigtige steder for Jehova. Og fordi, når de ligger så præcist på linje, er det svært at tro på tilfældigheder, når bare 1-2 graders afvigelse vil få designet til at krakelere. :hyper:
« Senest Redigeret: Oktober 17, 2017, 12:15:31 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
Jehovas Vidners stævnehal i Silkeborg
« Svar #19 Dato: Oktober 17, 2017, 01:46:32 am »
Ifølge Wikipedia blev Stævnehallen i Silkeborg (Oslovej 4, Silkeborg) bygget og indviet i 1979.

https://da.wikipedia.org/wiki/Jehovas_Vidners_Omr%C3%A5dest%C3%A6vne

Det ser sådan her ud i Google Maps:

Det er svært at se, at det skulle pege nogen steder hen, eller at det ligner en pyramide - og det er en gåde, hvordan politisk ukorrekt kan få det til at se sådan her ud:

Det passer hverken med beliggenheden af vejen eller noget.
« Senest Redigeret: Oktober 17, 2017, 02:07:34 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Oktober 17, 2017, 10:10:05 am »
Jeg er jo skeptiker når det gælder min gode Øgleven's mange sære opdagelser og teorier - MEN, denne gang må jeg vist stikke min drillepind op et vist sted... :hyper:

Hvis man trækker en linje fra N.Y. til Holbæk, så løber denne linje nøjagtigt gennem trekantens ENE ben..

- trækker man så en linje fra byen Astana - østpå, til arealets sydøstlige hjørne - så udgør linjen stort set trekantens ANDET ben..

Tilfældigheder..? - I hvert fald underligt..  :yes:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.6%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Oktober 17, 2017, 10:28:00 am »
Jeg er jo skeptiker når det gælder min gode Øgleven's mange sære opdagelser og teorier - MEN, denne gang må jeg vist stikke min drillepind op et vist sted... :hyper:

Hvis man trækker en linje fra N.Y. til Holbæk, så løber denne linje nøjagtigt gennem trekantens ENE ben..

- trækker man så en linje fra byen Astana - østpå, til arealets sydøstlige hjørne - så udgør linjen stort set trekantens ANDET ben..

Nu er det bare det, at jeg har bevist, at politisk ukorrekts billede er falskt, så der er slet ingen trekant. Du kan selv gå ind og kigge på Google Maps og konstatere det.

Er du nu sikker på, at linjen lige rammer stævnehallen?

« Senest Redigeret: Oktober 17, 2017, 10:29:43 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Oktober 17, 2017, 10:49:04 am »

Nu er det bare det, at jeg har bevist, at politisk ukorrekts billede er falskt, så der er slet ingen trekant. Du kan selv gå ind og kigge på Google Maps og konstatere det.

Er du nu sikker på, at linjen lige rammer stævnehallen?

Jeg ser på Google Earth - og dér er der faktisk tale om at bygninger, haveanlæg og noget der ligner p-pladser eller campingområde tilsammen udgør en spids trekant - ('pyramide' med lidt god fantasi..) :big_grin:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.6%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 17, 2017, 11:08:28 am »

Det synes jeg ikke, da man lige så godt kunne have valgt andre byer. Hvorfor lige en by i Kasakhstan?

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Oktober 17, 2017, 11:16:28 am »

Det synes jeg ikke, da man lige så godt kunne have valgt andre byer. Hvorfor lige en by i Kasakhstan?

Jamn, fordi dér ligger jo den pyramide som alt det mysti-fystiske handler om.. :yes: :smile1:´

http://www.bbc.com/news/magazine-34001345

Vedr. om linjen passer ovre fra Astana, så 'knækker' det sydlige skel en smule på grunden i Silkeborg - men linjen passer altså indtil skellet ændrer retning..

Matrikel 6b kan ses her: -   https://sdfekort.dk/spatialmap? - (markér 'matrikelkort' ude til venstre og zoom ind på kortet)
« Senest Redigeret: Oktober 17, 2017, 11:27:00 am af Tørresnoren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 17, 2017, 12:27:48 pm »

Jamn, fordi dér ligger jo den pyramide som alt det mysti-fystiske handler om.. :yes: :smile1:´

Vedr. om linjen passer ovre fra Astana, så 'knækker' det sydlige skel en smule på grunden i Silkeborg - men linjen passer altså indtil skellet ændrer retning..

Matrikel 6b kan ses her: -   https://sdfekort.dk/spatialmap? - (markér 'matrikelkort' ude til venstre og zoom ind på kortet)

På matrikelkortet hedder matriklen 26K, og den ligner ikke en pyramide.

Her er Jehovas Vidners Stævnehal i Google Earth

Her er Her er Jehovas Vidners Stævnehal på matrikelkortet (26k)

Desuden dækker en tilnærmet pyramideform på en lille matrikel et enormt område, hvis man trækker en tilnærmet linje tusinder af kilometer væk - men nu ligner det ikke en pyramide.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 17, 2017, 12:59:35 pm »

Desuden dækker en tilnærmet pyramideform på en lille matrikel et enormt område, hvis man trækker en tilnærmet linje tusinder af kilometer væk - men nu ligner det ikke en pyramide.

Det er da også den helt forkerte adresse du har fat i der, Anklageren. Du har taget Oslovej.

Det sted, hvor pyramiden ligger, hedder Helsinkivej og ligger lidt syd for Oslovej...

https://www.google.dk/maps/place/Helsinkivej,+8600+Silkeborg/@56.1859829,9.614818,806m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x464b8acb42fb5c43:0x1128fe170140a179!8m2!3d56.1869512!4d9.6144174

Du skal ikke søge efter stævneHALLEN, men efter stævnePLADSEN. :yes:
« Senest Redigeret: Oktober 17, 2017, 01:04:13 pm af politisk ukorrekt »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Oktober 17, 2017, 01:33:58 pm »

Ja, der er du vist lidt på vildspor, Anklager.. :smile1: - den matrikel som ses flere gange på foto længere oppe - den ER ganske rigtigt trekantet.. :yes:

Når det er sagt - og når jeg har givet ØgleBob medhold i linjernes vinkler, så er det altså også tydeligt at det ikke kan være JV der har bestemt arealets udformning - de omgivende arealer og vejforløb er på samme 'streg' må være planlagt efter en overordnet plan for området..

- med mindre.... - at kommunens byplanlæggere og landmålerfirmaet er syltet med ind i Illuminati..!!  :big_grin: :blum:

Online Warlock

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 17, 2017, 02:15:20 pm »
Hvordan ser linjen ud startende 50 km syd for frihedsgudinden eller 50 km syd for den der by?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.6%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 17, 2017, 03:25:22 pm »
Hvordan ser linjen ud startende 50 km syd for frihedsgudinden eller 50 km syd for den der by?

Det er klart, at hvis "benene" i en ligebenet trekant bare afviger nogen få grader, så rammer den meget langt fra målet, når målet befinder sig tusinder af kilometer borte.

Det kan måske være ligegyldigt, hvis Jehovas Vidner har planlagt pladsen efter trigonometriske beregninger.

På den anden side set, så dækker en tilnærmet ligebenet trekant af den størrelse et enormt område tusinder af kilometer væk, hvis man forlænger benene.

Derfor kan det ikke være svært at finde en pyramide eller andet, som man tillægger okkulte kræfter i så stort et område (hvis man søger efter det - og det er politisk ukorrekts udgangspunkt).

Der er ret mange ting, som politisk ukorrekt tillægger okkulte kræfter. Det kunne endda være en "pyramide" på Sydpolen  :big_grin:

- men nu passer det tilfældigvis bedst på Kazakhstan.

« Senest Redigeret: Oktober 17, 2017, 03:29:50 pm af Anklageren »