Jeg vil starte med at undersøge, om det er JV, der selv har lavet den form - som jeg slet ikke kan se sammenligningen med en pyramide i - eller om det altid har været sådan. Er det dem, der har bestemt den?Jeg kan også se, at grunden er blevet solgt til kommunen, så nu er det kommunen, der ejer en illuminatipyramide ...
Og som det også ses i min video, er der flere okkulte forbindelser til energilinien i Silkeborg. Både Jehovas danske hovedkvarter i Holbæk og Jehovas verdenshovedkvarter i USA er på samme energilinie som stævnepladsen i Silkeborg.
Hvilket kendskab du dog har til omtalte trekant.
Så fik JEG også lavet en video om sagen. Her er min analyse:https://www.youtube.com/watch?v=XzFzo3VPjyYSom det ses, blev Jehovas Vidner stiftet af en en illuminatus (medlem af Illuminati blodlinierne). Og som det også ses i min video, er der flere okkulte forbindelser til energilinien i Silkeborg. Både Jehovas danske hovedkvarter i Holbæk og Jehovas verdenshovedkvarter i USA er på samme energilinie som stævnepladsen i Silkeborg. Hvis man følger en lige linie med udgangspunkt i pyramiden i Silkeborg (dens sider), havner man både ved det danske hovedkontor i Holbæk og ved verdenshovedkvarteret i USA. Pudsigt!!
Citat fra: politisk ukorrekt efter Oktober 16, 2017, 12:52:05 amSå fik JEG også lavet en video om sagen. Her er min analyse:https://www.youtube.com/watch?v=XzFzo3VPjyYSom det ses, blev Jehovas Vidner stiftet af en en illuminatus (medlem af Illuminati blodlinierne). Og som det også ses i min video, er der flere okkulte forbindelser til energilinien i Silkeborg. Både Jehovas danske hovedkvarter i Holbæk og Jehovas verdenshovedkvarter i USA er på samme energilinie som stævnepladsen i Silkeborg. Hvis man følger en lige linie med udgangspunkt i pyramiden i Silkeborg (dens sider), havner man både ved det danske hovedkontor i Holbæk og ved verdenshovedkvarteret i USA. Pudsigt!!Jeg har også lige leget i google earth. Hvis du tegner en linje fra Holbæk til Jehovas vidners verdenshovedkvarter i staten New York, så går linjen faktisk nogle kilometer nord for Silkeborg. Desuden er der ingen måder hvorpå den linje nogensinde kan ende bare i nærheden af Kasakhstan. Hvis man trækker linjen videre havner vi i Iran før den dykker ned i det indiske ocean.Er Jehovas vidner store i Iran?
Trekanten har jo to lange sider. Fra den ene side, den nordlige, kan du trække linjen til Holbæk og New York. Og på den anden side, den sydlige, kan du tegne linjen fra Astana til Silkeborg. Prøv selv igen.