Totale antal stemmeafgivende: 22
Afstemingen er lukket: November 10, 2017, 06:23:42 pm
Naturligvis også JA herfra. Jeg har aldrig før afgivet en stemme herinde, hvilket naturligvis skyldes, at alle de "afstemninger" som politisk ukorrekt har iværksat var - som du selv skriver: Barnlige gul-stue afstemninger. Islam og den måde vi lever på i de nordiske lande vil aldrig kunne forenes i et harmonisk samfund, det siger da sig selv. Det eneste der "dutter" er hjemsendelser i rå mængder og totalstop for indvandring/asyl fra ikke-vestlige lande.Ja, vi ved godt hvem, der vil prøve at ødelægge afstemningen og tråden med plat og islamlefleri. Men dem skal vi ikke lade os distrahere af. De kan intet andet, hvilket de viser hver dag på Din-debat.
Citat fra: lyjse efter Oktober 16, 2017, 10:49:50 pmLandets største supermarkedskæder sælger stort set intet julepynt med kristent indhold. Butikkerne bør indstille sig på at vende tilbage til den religiøse pynt, mener trendforskerKirken er også på retur.Andelen af døbte fortsætter nedturen. I 1990 blev 81 procent ifølge DR døbt - og i 2014 blev 63 procent af alle nyfødte dømt.
Landets største supermarkedskæder sælger stort set intet julepynt med kristent indhold. Butikkerne bør indstille sig på at vende tilbage til den religiøse pynt, mener trendforsker
Det er forhåbentlig ikke noget der glæder dig.?
Selvfølgelig skal danmark ikke stoppe asylbehandling. Islam er en gave for landet. Lad mig citere Jytte Hilden, som i avisen Socialdemokraten tilbage i 1996 udtalte, at: "Den islamiske verden er blevet en mangfoldig del af vores hverdag med spændende butikker og smilende folk. Uden denne påvirkning ville Danmark være farveløs."Hende har jeg nu altid godt kunne lide.
Her er et af de få punkter, hvor vi måske ikke er helt enige, for jeg vælger altså at fokusere på de positive sider, og man må da lige sige, at det danske samfund som helhed er blomstret op efter den Islamiske indvandring for alvor tog fat. Det er da spændende!
Landbo... kan du finde noget af "nyere dato" hvor de er begyndt at pynte til jul igen ?homofaber ... det viser bare tydeligt, at muslimer skal spredes for alle vinde - ud på øde øer f.eks. de skal ikke tage magten her i landet !!Når først de begynder at forbyde danskere at få juletræ, så er grænsen nået !Men de har ikke skam l livet, 90 procent af ansøgerne til julehjælp er muslimer http://ekstrabladet.dk/nationen/article4226461.ece
kan du finde noget af "nyere dato" hvor de er begyndt at pynte til jul igen ?
Citat fra: Tigermanden efter Oktober 17, 2017, 11:52:55 amHer er et af de få punkter, hvor vi måske ikke er helt enige, for jeg vælger altså at fokusere på de positive sider, og man må da lige sige, at det danske samfund som helhed er blomstret op efter den Islamiske indvandring for alvor tog fat. Det er da spændende!Hvis man finder afbrænding af asylcentre spændende, så kan du da have ret.
Citat fra: Anklageren efter Oktober 17, 2017, 12:29:07 pmCitat fra: Tigermanden efter Oktober 17, 2017, 11:52:55 amHer er et af de få punkter, hvor vi måske ikke er helt enige, for jeg vælger altså at fokusere på de positive sider, og man må da lige sige, at det danske samfund som helhed er blomstret op efter den Islamiske indvandring for alvor tog fat. Det er da spændende!Hvis man finder afbrænding af asylcentre spændende, så kan du da have ret.Det var naturligvis ikke det, jeg tænkte på. Hilden nævner "spændende butikker og smilende mennesker", og det vil jeg gerne have meget mere af i danmark. Det vil vi vel alle.
Jeg spurgte dig landbo : Citér kan du finde noget af "nyere dato" hvor de er begyndt at pynte til jul igen ?Det var homofaber der begyndte at nævne julen... men nu er din dag vist reddet, jeg loggede ind på Din Debat, og du fik noget at brokke dig over