Afstemning

Bør vi stoppe al asylbehandling og indvandring fra ikke-vestlige landet?

Ja
21 (87.5%)
Nej
3 (12.5%)

Totale antal stemmeafgivende: 22

Afstemingen er lukket: November 10, 2017, 06:23:42 pm

Forfatter Emne: Bør vi stoppe al asylbehandling og indvandring fra ikke-vestlige landet?  (Læst 1219 gange)

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    27.2%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
Sv: Bør vi stoppe al asylbehandling og indvandring fra ikke-vestlige landet?
« Svar #60 Dato: Oktober 18, 2017, 08:49:57 pm »
"MMQ":
Citér
Niks, aner intet om dig. Men du virke til at vide præcis hvem jeg er, hvorfor jeg gør som jeg gør, og allerede nu halvt om halvt har kaldet mig usmart...Så mit like, er vel berettiget.
Som man råber i skoven, får man svar.

Faktisk henvendte jeg mig kun til Anklageren. Alligevel svarer "MMQ" også...

Nogen, der er i tvivl om, hvem der har skrevet begge svarene - og dermed hvem "MMQ" er?   :blum:
Åh herre Jemini, Tigerklager!!

Det er muligt du kun henvendte dig til Anklageren. Men du omtaler mig, og i bedste fald, kun bruger mig som kasteskyts mod en anden bruger, og i værste tilfælde må anses som et personligt angreb, uden synderlig årsager ud over et like. Som næppe kan retfærdiggøre at kalde mig for usmart, eller blive anklaget for at være samme person som Anklageren.

Anklageren må stå til regnskab for hans indlæg, jeg for mine. Tvivler på at vi har de samme overbevisninger, holdninger og tro, men det må tiden jo vise.

Det er selvfølgelig meget underholdene ikke at kunne bevise, at jeg ikke er Anklageren. I det mindste er der to personer på forumet, der blot kan le af din idioti.

Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.6%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Vi er vant til meget fra den front, men det kan blive for dumt
« Svar #61 Dato: Oktober 19, 2017, 02:06:06 am »
Anklageren:
Citér
Det er ikke løgn. Du har har haft mange profiler - og det ved du da godt selv. Du bliver meget let ophidset, og så sletter du din profil.

Hvis jeg må indskyde en sætning: Jeg synes Helle er den, der virker troværdig, i denne slagudveksling. Meget endda!

Her skriver Front Helle selv, at hun har haft profilerne Helleristet -> Hellefront -> Front Helle.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5318.msg68574#msg68574

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?