Afstemning

Bør vi stoppe al asylbehandling og indvandring fra ikke-vestlige landet?

Ja
21 (87.5%)
Nej
3 (12.5%)

Totale antal stemmeafgivende: 22

Afstemingen er lukket: November 10, 2017, 06:23:42 pm

Forfatter Emne: Bør vi stoppe al asylbehandling og indvandring fra ikke-vestlige landet?  (Læst 1208 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Find dog på noget realistisk at beskæftige jer med
« Svar #30 Dato: Oktober 17, 2017, 01:04:57 am »

Naturligvis også JA herfra. Jeg har aldrig før afgivet en stemme herinde, hvilket naturligvis skyldes, at alle de "afstemninger" som politisk ukorrekt har iværksat var - som du selv skriver: Barnlige gul-stue afstemninger.

Islam og den måde vi lever på i de nordiske lande vil aldrig kunne forenes i et harmonisk samfund, det siger da sig selv. Det eneste der "dutter" er hjemsendelser i rå mængder og totalstop for indvandring/asyl fra ikke-vestlige lande.

Ja, vi ved godt hvem, der vil prøve at ødelægge afstemningen og tråden med plat og islamlefleri. Men dem skal vi ikke lade os distrahere af. De kan intet andet, hvilket de viser hver dag på Din-debat.

Det er godt nok mærkeligt, at det ikke lader til at gå op for jer, at Danskernes Parti var en dødssejler, som aldrig havde en chance.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    3%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv: Bør vi stoppe al asylbehandling og indvandring fra ikke-vestlige landet?
« Svar #31 Dato: Oktober 17, 2017, 10:38:48 am »

Landets største supermarkedskæder sælger stort set intet julepynt med kristent indhold. Butikkerne bør indstille sig på at vende tilbage til den religiøse pynt, mener trendforsker

Kirken er også på retur.

Andelen af døbte fortsætter nedturen. I 1990 blev 81 procent ifølge DR døbt - og i 2014 blev 63 procent af alle nyfødte dømt.

Det er forhåbentlig ikke noget der glæder dig.?
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Oktober 17, 2017, 10:44:30 am »

Det er forhåbentlig ikke noget der glæder dig.?

Jeg er ateist og modstander af både kristendommen og islam - så det glæder mig da.

Verden ville blive bedre uden kristendom, islam og jødedommen - og der ville blive færre krige.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Oktober 17, 2017, 11:28:53 am »
Landbo... kan du finde noget af "nyere dato" hvor de er begyndt at pynte til jul igen ?

homofaber ... det viser bare tydeligt, at muslimer skal spredes for alle vinde - ud på øde øer f.eks. de skal ikke tage magten her i landet !!
Når først de begynder at forbyde danskere at få juletræ, så er grænsen nået !

Men de har ikke skam l livet, 90 procent af ansøgerne til julehjælp er muslimer  :bad:

http://ekstrabladet.dk/nationen/article4226461.ece

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #34 Dato: Oktober 17, 2017, 11:37:35 am »
Selvfølgelig skal danmark ikke stoppe asylbehandling. Islam er en gave for landet. Lad mig citere Jytte Hilden, som i avisen Socialdemokraten tilbage i 1996 udtalte, at:

"Den islamiske verden er blevet en mangfoldig del af vores hverdag med spændende butikker og smilende folk. Uden denne påvirkning ville Danmark være farveløs."

Hende har jeg nu altid godt kunne lide.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Oktober 17, 2017, 11:42:55 am »
Selvfølgelig skal danmark ikke stoppe asylbehandling. Islam er en gave for landet. Lad mig citere Jytte Hilden, som i avisen Socialdemokraten tilbage i 1996 udtalte, at:

"Den islamiske verden er blevet en mangfoldig del af vores hverdag med spændende butikker og smilende folk. Uden denne påvirkning ville Danmark være farveløs."

Hende har jeg nu altid godt kunne lide.

Sådan ser Socialdemokratiet ikke på sagen, og det gør jeg heller ikke.

Der er kommet alt for mange muslimer til Danmark alt for hurtigt.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #36 Dato: Oktober 17, 2017, 11:52:55 am »
Her er et af de få punkter, hvor vi måske ikke er helt enige, for jeg vælger altså at fokusere på de positive sider, og man må da lige sige, at det danske samfund som helhed er blomstret op efter den Islamiske indvandring for alvor tog fat. Det er da spændende!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Oktober 17, 2017, 12:29:07 pm »
Her er et af de få punkter, hvor vi måske ikke er helt enige, for jeg vælger altså at fokusere på de positive sider, og man må da lige sige, at det danske samfund som helhed er blomstret op efter den Islamiske indvandring for alvor tog fat. Det er da spændende!

Hvis man finder afbrænding af asylcentre spændende, så kan du da have ret.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Oktober 17, 2017, 04:09:58 pm »
Landbo... kan du finde noget af "nyere dato" hvor de er begyndt at pynte til jul igen ?

homofaber ... det viser bare tydeligt, at muslimer skal spredes for alle vinde - ud på øde øer f.eks. de skal ikke tage magten her i landet !!
Når først de begynder at forbyde danskere at få juletræ, så er grænsen nået !

Men de har ikke skam l livet, 90 procent af ansøgerne til julehjælp er muslimer  :bad:

http://ekstrabladet.dk/nationen/article4226461.ece

og igen igen et link der er tudsegammelt "Onsdag d. 14. nov. 2012 - kl. 21:13"

Og nej lysje, jeg sidder ikke og leder efter den slags bare for at have noget at forarges over, som du gør.
Næstekærligheden i dit såkaldte kristene sind er vist lidt mangelfuld.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Oktober 17, 2017, 04:16:39 pm »
Jeg spurgte dig landbo :
Citér
kan du finde noget af "nyere dato" hvor de er begyndt at pynte til jul igen ?

Det var homofaber der begyndte at nævne julen... men nu er din dag vist reddet, jeg loggede ind på Din Debat, og du fik noget at brokke dig over  :hyper: :ROFL:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #40 Dato: Oktober 17, 2017, 09:22:16 pm »

Det var naturligvis ikke det, jeg tænkte på. Hilden nævner "spændende butikker og smilende mennesker", og det vil jeg gerne have meget mere af i danmark. Det vil vi vel alle. :aww: :Cherna_29:

Online Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Oktober 17, 2017, 10:59:33 pm »
Tiger ... Hvad har du lavet i al den tid... Har du været inde og brumme ?? ...  :w00t:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
    • Vis profil
Det kan ende galt
« Svar #42 Dato: Oktober 17, 2017, 11:06:00 pm »

Det var naturligvis ikke det, jeg tænkte på. Hilden nævner "spændende butikker og smilende mennesker", og det vil jeg gerne have meget mere af i danmark. Det vil vi vel alle. :aww: :Cherna_29:

Man er både blind og døv, hvis man ikke kan se, at der er øgede spændinger de sidste 30 år.

Terrorisme og kriminalitet gør mange vrede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Oktober 17, 2017, 11:28:03 pm »
Jeg spurgte dig landbo :
Citér
kan du finde noget af "nyere dato" hvor de er begyndt at pynte til jul igen ?

Det var homofaber der begyndte at nævne julen... men nu er din dag vist reddet, jeg loggede ind på Din Debat, og du fik noget at brokke dig over  :hyper: :ROFL:

Nej, det var da dig, der begyndte at nævne noget om kristent julepynt:
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6870.msg91678#msg91678
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Oktober 17, 2017, 11:34:00 pm »
Jeg stemte nej.
Jeg kan dog godt have nogen sympati med NOGLE af argumenterne for et stop, og jeg mener faktisk også selv at Europa bør få indført et system hvor ingen flygtninge fra mellemøsten/Afrika havner i selve Europa (Jeg har nævnt det før, er min "by i Afrika med jobs og en fremtid for flygtningene" idé). Men jeg er imod at vi ikke skal tage NOGEN former for tilflytning fra de egne. Der kan være folk som vi gerne vil have ind, og endda gerne vil tiltrække. Det kunne være højtuddannede mennesker der kunne klire godt i statskassen f.eks.

Så selvom jeg på en måde er enig i at 95% af indvandringen fra mellemøsten bør stoppe, bliver jeg nød til at stemme nej, fordi jeg mener ikke at vi bør sætte nogen totalløsninger op på den måde. Det ville være at skyde os selv i foden.