Forfatter Emne: Fodder for de frygtløse  (Læst 240 gange)

JoYo

• Gæst
Fodder for de frygtløse
« Dato: Oktober 10, 2017, 09:06:21 am »

Mange er bange for at vi er på vej til dårlige og måske katastofiske tider, her er et artikel som vi burde frygte meget, en højre drejning i politik  og mange tilskuere som klapper i deres små hænder.
Jeg har bevidst lagt artiklen i Historier.

https://www.washingtonpost.com/politics/a-pressure-cooker-trumps-frustration-and-fury-rupture-alliances-threaten-agenda/2017/10/09/41115744-ad0d-11e7-9e58-e6288544af98_story.html

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Fodder for de frygtløse
« Svar #1 Dato: Oktober 10, 2017, 11:23:23 am »
Gyse gyse. Hvad er I for nogle sløve padder der er bange for en lille smule højredrejning? I skal bare lade som ingenting og leve videre som I plejer.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Snup et dansk kursus
« Svar #2 Dato: Oktober 10, 2017, 01:06:17 pm »
Gyse gyse. Hvad er I for nogle sløve padder der er bange for en lille smule højredrejning? I skal bare lade som ingenting og leve videre som I plejer.

JoYo er ikke dronning, så du skal ikke omtale ham i tredje person.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

JoYo

• Gæst
Sv: Snup et dansk kursus
« Svar #3 Dato: Oktober 10, 2017, 04:28:35 pm »

JoYo er ikke dronning, så du skal ikke omtale ham i tredje person.

Det er sku tæt på, her i weekenden er jeg blevet en rasægte Danmarksmester i fotografi .o)))

JoYo

• Gæst
Sv: Fodder for de frygtløse
« Svar #4 Dato: Oktober 10, 2017, 04:31:43 pm »

Det har du da ret ind Torsten, og jeg prøver ihærdigt ,o)
Dermed sagt, skal al den frygt for en par Muslimer også betragtes på den måde, ikke ,o)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det gør jeg ikke
« Svar #5 Dato: Oktober 10, 2017, 06:08:13 pm »

Det har du da ret ind Torsten, og jeg prøver ihærdigt ,o)

Jeg ligger søvnløs om natten og bider tænder, når jeg kommer til at tænke på Torsken  :yes:
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?