Politik- & Samfund > Historie

Fodder for de frygtløse

(1/2) > >>

JoYo:

Mange er bange for at vi er på vej til dårlige og måske katastofiske tider, her er et artikel som vi burde frygte meget, en højre drejning i politik  og mange tilskuere som klapper i deres små hænder.
Jeg har bevidst lagt artiklen i Historier.

https://www.washingtonpost.com/politics/a-pressure-cooker-trumps-frustration-and-fury-rupture-alliances-threaten-agenda/2017/10/09/41115744-ad0d-11e7-9e58-e6288544af98_story.html

Torsten Bonfils:
Gyse gyse. Hvad er I for nogle sløve padder der er bange for en lille smule højredrejning? I skal bare lade som ingenting og leve videre som I plejer.

Anklageren:

--- Citat fra: Torsten Bonfils efter Oktober 10, 2017, 11:23:23 am ---Gyse gyse. Hvad er I for nogle sløve padder der er bange for en lille smule højredrejning? I skal bare lade som ingenting og leve videre som I plejer.

--- Afslutning på citat ---

JoYo er ikke dronning, så du skal ikke omtale ham i tredje person.

JoYo:

--- Citat fra: Anklageren efter Oktober 10, 2017, 01:06:17 pm ---
--- Citat fra: Torsten Bonfils efter Oktober 10, 2017, 11:23:23 am ---Gyse gyse. Hvad er I for nogle sløve padder der er bange for en lille smule højredrejning? I skal bare lade som ingenting og leve videre som I plejer.

JoYo er ikke dronning, så du skal ikke omtale ham i tredje person.

Det er sku tæt på, her i weekenden er jeg blevet en rasægte Danmarksmester i fotografi .o)))

JoYo:

Det har du da ret ind Torsten, og jeg prøver ihærdigt ,o)
Dermed sagt, skal al den frygt for en par Muslimer også betragtes på den måde, ikke ,o)

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version