Forfatter Emne: Är medlemmar i Motståndsrörelsen mer kriminellt belastade än genomsnittet?  (Læst 653 gange)

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil

Hvorfor mener du at det er en dårlig ide med racehygiejne? At have flere med høj iq i Danmark kan kun være en god ting? http://www.fyens.dk/indland/Forsker-De-kloge-boer-faa-flere-boern/artikel/240270 er da en meget god artikel

Nå, det er Helmuth Nyborg og en artikel fra 2003.
De fleste seriøse forskere er enige om, at intelligens påvirkes af både arv og miljø. Det kan man eksempelvis påvise i undersøgelser af adoptivbørn.

Men lad os så sige, at de kloge får mange børn, som de ikke har tid til at passe selv, fordi de har travlt med deres karrierer. Så hyrer de en filippinsk au-pair eller tre, som kan passe alle ungerne, som kun ser forældrene ved aftensmaden, hvis de er heldige. Hvor stimuleret bliver disse børn mon?

Vi kan også forestille os, at vi har et samfund, hvor ingen har en IQ under 120. Hvor mange af disse lidt bedre begavede mennesker gider mon at køre taxa eller bus, eller stå i en kiosk til kl. 23 om aftenen, gøre rent på sygehuse eller skoler? Eller brygge kaffe til direktørerne. Fortsæt selv.
I'm a Troll

Offline Marius, the giraffe

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
De fleste seriøse forskere er enige om, at intelligens påvirkes af både arv og miljø. Det kan man eksempelvis påvise i undersøgelser af adoptivbørn.

Du må lige smide et link til 'de fleste seriøse forskere' der underbygger at enæggede tvillingebørn der har været adskilt siden fødslen, skulle udvikle forskellige niveauer af begavelse.

Nedenstående undersøgelse siger nemlig noget helt andet...

For enæggede tvillinger er den genetisk bestemte del af IQ nøjagtig den samme, og eventuelle forskelle må derfor skyldes miljøpåvirkninger. IQ-målinger foretaget på sådanne tvillingepar viser, at tallene er stort set ens også efter opvæksten og forbliver tæt på hinanden senere i livet.

http://eugenik.dk/static/pdf/2004/HN_mensa_foredrag.pdf
//MTG

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil

Du må lige smide et link til 'de fleste seriøse forskere' der underbygger at enæggede tvillingebørn der har været adskilt siden fødslen, skulle udvikle forskellige niveauer af begavelse.

Har du problemer med at læse? Det sorte er bogstaverne, og jeg har ikke nævnt enæggede tvillingebørn, der bliver adskilt fra fødslen med ét eneste ord!

Jeg snakker om adoptivbørn, hvor man har sammenlignet adoptivbarnets score i en IQ test i forhold til dets hel- eller halvsøskende, som er vokset op i den biologiske familie.

http://videnskab.dk/kultur-samfund/adoptivborn-har-hojere-iq-end-deres-soskende
I'm a Troll

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Hjerne er ikke alt. Men det forstår du ikke
« Svar #48 Dato: Oktober 08, 2017, 10:52:46 pm »
Jeg har også sagt at ''undermenneskerne'' (dine ord og IKKE mine ord) er bedre til at løbe og til at hoppe højt, dette ser man i OL hvor de kun er ''undermenneskerne'' der er i finalen i løb (både lang og kort distance løb) Det kan man også se her hvor ''undermenneskerne'' har alle rekorderne i 100 meteren https://en.wikipedia.org/wiki/Men%27s_100_metres_world_record_progression#Records_from_1977

Det har jeg sagt før men det glemmer du at nævne.

Det har du sagt, så du mener at andre racer er velegnede som slaver, fordi de er stærke og dumme. Mennesket udmærker sig ikke ved at være stærke - tværtimod har mennesket svage muskler - og det er kun hjernen, som er årsagen til menneskets succes som art.

- men det specielle ved nazisterne er raceteori, og ikke racehygiejne.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
FAKE NEWS
« Svar #49 Dato: Oktober 08, 2017, 11:13:36 pm »
Jeg har også sagt at ''undermenneskerne'' (dine ord og IKKE mine ord) er bedre til at løbe og til at hoppe højt, dette ser man i OL hvor de kun er ''undermenneskerne'' der er i finalen i løb (både lang og kort distance løb) Det kan man også se her hvor ''undermenneskerne'' har alle rekorderne i 100 meteren https://en.wikipedia.org/wiki/Men%27s_100_metres_world_record_progression#Records_from_1977

Det har jeg sagt før men det glemmer du at nævne.

Det har du sagt, så du mener at andre racer er velegnede som slaver, fordi de er stærke og dumme. Mennesket udmærker sig ikke ved at være stærke - tværtimod har mennesket svage muskler - og det er kun hjernen, som er årsagen til menneskets succes som art.

- men det specielle ved nazisterne er raceteori, og ikke racehygiejne.

Jeg kalder dig kun Ankagleren fordi du gang på gang kommer med en løgn eller en påstand du godt ved er falsk. Jeg venter spændt på at du kan komme med et citat hvor jeg har sagt det (det ved jeg med 100 procents sikkerhed at det har jeg ikke)

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: FAKE NEWS
« Svar #50 Dato: Oktober 09, 2017, 12:26:58 am »

Jeg kalder dig kun Ankagleren fordi du gang på gang kommer med en løgn eller en påstand du godt ved er falsk. Jeg venter spændt på at du kan komme med et citat hvor jeg har sagt det (det ved jeg med 100 procents sikkerhed at det har jeg ikke)

Har sagt hvad???
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
At jeg mener at fordi de har lav iq så er de undermennesker. Det er løgn
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Du har dog sagt, at andre racers hjerne er underudviklet - såeh

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil

Hvor???????????????????

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Hvor???????????????????

Lav-IQ=underudviklet hjerne.

Man bruger jo hjernen til at score IQ-points med - så det har du gjort.

Man kommer nemlig ingen vegne med at udtrykke noget negativt med positive ord - og det hjælper ingen ting at skrive det på engelsk.

« Senest Redigeret: Oktober 09, 2017, 02:35:42 pm af Anklageren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
Det gør dem ikke til undermennesker. Man kan også sammenligne det med fantasy racer hvor orker har lav iq men høj styrke, imens troldmænd har høj iq men lav styrke. Hver race har noget de er gode til og noget de er dårlig til. Europæere har høj og afrikanere er god til at løbe hurtigt. Det er vel det samme som fantasy racer hvor en race har fordel x imens en anden race har andre fordele og ulemper. Hvor du ser at jeg taler og herskerracer her ved jeg ikke.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det gør dem ikke til undermennesker.

Selvfølgelig gør det dem til undermennesker.

På en institution for mentalt handicappede, er det de ansatte, som får løn og som nyder friheden - mens de mentalt handicappede får lidt lommepenge og må adlyde.

Det er ikke tilfældigt - så det er sådan, du forsøger på at indrette verden - eller i det mindste argumenterer for.

Folkeviddet forstår det godt: Den kloge narrer den mindre kloge - siger man.

« Senest Redigeret: Oktober 09, 2017, 03:22:53 pm af Anklageren »