Forfatter Emne: Der er stadigvæk problemer med løse hjulbolte i Danmark  (Læst 192 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Der er stadigvæk problemer med løse hjulbolte i Danmark
« Dato: Oktober 06, 2017, 10:52:37 am »
https://bornholm.nu/?Id=80096

RØNNE – Bornholms Politi har optaget rapport om endnu et tilfælde af løsnede hjulbolte på en parkeret bil.

Eksplosion i hjulbolte-anmeldelser: "Først blev jeg hamrende forskrækket, derefter blev jeg vred"
http://www.lokalavisen.dk/eksplosion-i-hjulbolte-anmeldelser-foerst-blev-jeg-hamrende-forskraekket-derefter-blev-jeg-vred-/20171004/artikler/171009820/1265

LØSNEDE HJULBOLTE PÅ VORES BILER
Så blev det desværre vores tur. Natten til torsdag den 14. september fik vores værksted i Grenaa besøg af nogle personer, der løsnede hjulbolte på to af vores biler og en kollegas private bil.

Vi er meget skræmte over episoden, og over at der er folk, som kan finde på sådan noget. “Det er meget mere end bare drengestreger,” fortæller Anette Kjær, “der skal bruges mange kræfter for at løsne de hjulbolte. Selv vores egne chauffører har svært ved at løsne dem.” Sagen er naturligvis meldt til politiet.
https://www.flemmingkjaertransport.dk/nyheder/loesnede-hjulbolte-paa-vores-biler/

Jeg venter spændt på et svar fra brovterne

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
FAKE news i løgnepressen
« Svar #1 Dato: Oktober 06, 2017, 11:17:14 am »
Det er et hoax som er udspredt af NWO-globalisterne. George Soros står bag hjulkapsel agendaen, som dermed er en zionistisk agenda  :ROFL:

Ironi off.

« Senest Redigeret: Oktober 06, 2017, 11:21:41 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: FAKE news i løgnepressen
« Svar #2 Dato: Oktober 06, 2017, 11:25:25 am »

Det er et hoax som er udspredt af NWO-globalisterne. George Soros står bag hjulkapsel agendaen, som dermed er en zionistisk agenda  :ROFL:

Godt at se at du har lidt humor, Anklageren. :yes:

Jeg har dog faktisk tænkt tanken, om der er en større agenda bag alle disse løsnede hjulbolte og stenkast fra broer. Voldtægter og jagt på kvinder også. Det virker for mig mistænkeligt, at alle disse nye "herligheder" kommer på ca. samme tid. Nogle vil mene, at det bare er drengestreger, hvor unge drenge eller unge mænd gejler hinanden op, fordi noget bliver hot, når det slås stort op i medierne (ingen omtale ville måske være bedre, for måske er det opmærksomheden, der skaber interessen?).

Men det ville faktisk slet ikke overraske mig, hvis det var NWO-globalisterne der stod bag alle disse nye fænomener. Måske betaler de unge drenge for at kaste med sten og løsne hjulbolte. Og så sikrer de sig lige, at drengene er under den kriminelle lavalder, så de ikke kan straffes. Så man hyrer lige Ahmed på 13 og Ali på 9 for at kaste med sten f.eks.. Det ville være smart af NWO-globalisterne at gøre det på den måde, for så kan de gennemføre deres agenda uden at nogen kan straffes. I fred og ro, med andre ord.

Agendaen ville så handle om at skabe frygt og usikkerhed, præcist som vi ser med terror. Fordi løsnede hjulbolte og stenkast fra broer betragter jeg også som en slags terror, fordi andre menneskers liv og førlighed sættes på spil.
« Senest Redigeret: Oktober 06, 2017, 11:29:00 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.