Politik- & Samfund > Religion-& Filosofi

Tror vi på det?

(1/3) > >>

Carlo:
Al den tørklæde diskussion................

Tigermanden er væk, men han havde konverteret til islam fordi han havde set lyset. Fuldstændigt harmløst. Der er folk der ser lyset i værre ting.

Men den anden debattør vi har her, tror ikke en døjt på det åndsgylle, men lader som om. Nu vil jeg ikke gerne blande mig i folks privatliv, men grunden til konverteringen er at han nok har fundet sig en islamisk donna, som han ville dyrke. Men så måtte han konvertere til islam for at undgå at han, hun eller dem begge blev halalslagtet.

Når jeg nævner det, er det ikke fordi jeg kender noget konkret til det, men begrunder det bare i fortilfælde med muslimsk praksis.

homofaber:
Nu begynder du vel heller ikke at lege snagende sladdertante sammen med Politisk Ukorrekt. Tigermanden var jo en provokatør og troll uanset hvem han var/er. Står det virkelig så slemt til for folk, at en debattør, der udgiver sig for at være muslim, kan få pisset i kog?

Carlo:

--- Citat fra: homofaber efter Oktober 05, 2017, 06:17:27 pm ---Nu begynder du vel heller ikke at lege snagende sladdertante sammen med Politisk Ukorrekt.
--- Afslutning på citat ---

Jeg skrev jo "begrundet i fortilfælde", fordi jeg intet konkret aner om det. Vi ved jo at muslimer rask væk, halalslagter de formastelige, hvis deres ære krænkes. Her nedenfor en historie med nogen der er nødt til flygte til Australien, for ikke at blive halalslagtede.

De skal flygte til Australien? Var det ikke mere rimeligt at sådanne brødre blev bagbundet med gaffa-tape og blev høvlet igennem med jernstænger? Det synes jeg. Og bagefter var det onklernes tur.

Ihvertfald er de nogle svin.

---------------------------------------------------------

Vi har ikke fortalt vores historie før. Det har krævet mange tanker og også lidt mod at stå frem. Men vi synes det er vigtigt, at flere unge tør forelske sig og stifte familie på tværs af kulturer.

Vi mødte hinanden på pædagog-seminariet. Den ene af os er uddannet murer fra Stevns. Den anden er flygtet hertil. Vi endte i samme læsegruppe og en dag meldte de andre i gruppen afbud og så... Ja, vi blev smaskforelskede!

Her burde historien gå videre med villa, vovse og Volvo. Men sådan gik det ikke. Langtfra.

Hun advarede fra starten om at hendes brødre ville slå ham ihjel hvis de vidste, at de to unge var kærester. Familien accepterede ikke danske kærester, så hun turde i lang tid ikke fortælle dem om forholdet.

Efter adskillige trusler måtte vi flygte til Bornholm og "gå under jorden" med nye Dankort og mobiltelefoner. Vi pakkede hurtigt taskerne og flygtede fra den ene dag til den anden. Han sov med en kniv under hovedpuden i flere uger. Truslerne fortsatte. Vi blev ligefrem rådet til at flytte til Australien, hvis vi ville være helt i sikkerhed.

Men vi blev i Danmark. Vi tog vores uddannelse færdig under politibeskyttelse og er nu flyttet tilbage til Sjælland. Vi har fået børn og træder nu frem med et vigtigt budskab til unge der forelsker sig på tværs af religion og etnicitet:

Stå fast! Lad ikke gamle forstokkede holdninger hos forældrene bestemme. Integration er en smertefuld proces - men det duer simpelthen ikke at forældrene skal bestemme hvem vi skal gifte os med.

Venlig hilsen
2 glade pædagoger

Katten:
Problemet er jo at de fleste vil have, eller har behov for en narresut, for at retfærdiggøre, eller få en mening med deres eget usle liv, og etv et håb om det evige, når entreen gennem perleporten er passeret, det har de forskelige sekter jo så udnyttet til at skaffe sig magt mammon indflydelse et udkomme osv osv, ja de kan jo love hvad fanden som helst, ingen kan bagefter komme tilbage og klage, ja nok om det. Buen Domingo

Anklageren:
Lyjse, DerRudi, Helle Mangeprofilos m.fl. har i snart mange år postet indvandrerkriminalitet fra den virkelige verden, mens du fortæller røverhistorier om brødre og fætre.

Så vidt jeg kan huske, har vi aldrig fået en virkelig historie om alle de danskere, som skulle være blevet blevet slået ihjel af de mange brødre og fætre, som du altid fabler om.

Mon der har været nogen i den virkelige verden?

Det er i hvert fald meget sjældent.

Der har været en håndfuld æresdrab, men jeg tror ikke, at nogen af ofrene har været danskere.

--- Citat fra: Carlo efter Oktober 08, 2017, 05:11:48 am ---
--- Citat fra: homofaber efter Oktober 05, 2017, 06:17:27 pm ---Nu begynder du vel heller ikke at lege snagende sladdertante sammen med Politisk Ukorrekt.

Jeg skrev jo "begrundet i fortilfælde", fordi jeg intet konkret aner om det. Vi ved jo at muslimer rask væk, halalslagter de formastelige, hvis deres ære krænkes. Her nedenfor en historie med nogen der er nødt til flygte til Australien, for ikke at blive halalslagtede.

De skal flygte til Australien? Var det ikke mere rimeligt at sådanne brødre blev bagbundet med gaffa-tape og blev høvlet igennem med jernstænger? Det synes jeg. Og bagefter var det onklernes tur.

Ihvertfald er de nogle svin.

---------------------------------------------------------

Vi har ikke fortalt vores historie før. Det har krævet mange tanker og også lidt mod at stå frem. Men vi synes det er vigtigt, at flere unge tør forelske sig og stifte familie på tværs af kulturer.

Vi mødte hinanden på pædagog-seminariet. Den ene af os er uddannet murer fra Stevns. Den anden er flygtet hertil. Vi endte i samme læsegruppe og en dag meldte de andre i gruppen afbud og så... Ja, vi blev smaskforelskede!

Her burde historien gå videre med villa, vovse og Volvo. Men sådan gik det ikke. Langtfra.

Hun advarede fra starten om at hendes brødre ville slå ham ihjel hvis de vidste, at de to unge var kærester. Familien accepterede ikke danske kærester, så hun turde i lang tid ikke fortælle dem om forholdet.

Efter adskillige trusler måtte vi flygte til Bornholm og "gå under jorden" med nye Dankort og mobiltelefoner. Vi pakkede hurtigt taskerne og flygtede fra den ene dag til den anden. Han sov med en kniv under hovedpuden i flere uger. Truslerne fortsatte. Vi blev ligefrem rådet til at flytte til Australien, hvis vi ville være helt i sikkerhed.

Men vi blev i Danmark. Vi tog vores uddannelse færdig under politibeskyttelse og er nu flyttet tilbage til Sjælland. Vi har fået børn og træder nu frem med et vigtigt budskab til unge der forelsker sig på tværs af religion og etnicitet:

Stå fast! Lad ikke gamle forstokkede holdninger hos forældrene bestemme. Integration er en smertefuld proces - men det duer simpelthen ikke at forældrene skal bestemme hvem vi skal gifte os med.

Venlig hilsen
2 glade pædagoger

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version