minder for meget om hinanden. Jeg snakker om kategorierne/subforumerne Fri Debat, Politik, Samfund og Fra medierne som er næsten ens at jeg mener at det er en god ide med et navneskift til dette
Indvandringspolitik, multikultur og islam. Er multikultur godt eller dårligt, hvad er de gode og dårlige ting med multikulturen og islam? hvad er forskellen på en monokulturelt samfund og et multikulturelt samfund. Det kan du se på dette forum
Indenrigspolitik. Snak om alt indenrigspolitik her som ikke har med indvandringspolitik, multikultur og islam at gøre
Fri debat. Snak om alt mellem himmel og jord som ikke har med indvandringspolitik, multikultur, islam og politik at gøre
Udenrigspolitik. Snak om alt udenrigspolitik her som ikke har med indvandringspolitik, multikultur, islam og politik at gøre
Problemet som det er nu at der er så meget overlap mellem Fri Debat, Politik, Samfund og Fra medierne at man bare kan skrive indlægget en af stederne uden der er nogen forskel. Bortset fra mine Trump tråde i politik så er der ikke rigtig nogen forskel på Fri Debat, Politik, Samfund og Fra medierne nu men det ville der være med min ide