Om din-debat.dk > Debat om debatten

Jeg mener at de fire største forums på Din-debat skal have et navneskift da de..

(1/2) > >>

Licensnægteren:
minder for meget om hinanden. Jeg snakker om kategorierne/subforumerne Fri Debat, Politik, Samfund og Fra medierne som er næsten ens at jeg mener at det er en god ide med et navneskift til dette

Indvandringspolitik, multikultur og islam. Er multikultur godt eller dårligt, hvad er de gode og dårlige ting med multikulturen og islam? hvad er forskellen på en monokulturelt samfund og et multikulturelt samfund. Det kan du se på dette forum

Indenrigspolitik. Snak om alt indenrigspolitik her som ikke har med indvandringspolitik, multikultur og islam at gøre

Fri debat. Snak om alt mellem himmel og jord som ikke har med indvandringspolitik, multikultur, islam og politik at gøre

Udenrigspolitik. Snak om alt udenrigspolitik her som ikke har med indvandringspolitik, multikultur, islam og politik at gøre

Problemet som det er nu at der er så meget overlap mellem  Fri Debat, Politik, Samfund og Fra medierne at man bare kan skrive indlægget en af stederne uden der er nogen forskel. Bortset fra mine Trump tråde i politik så er der ikke rigtig nogen forskel på Fri Debat, Politik, Samfund og Fra medierne nu men det ville der være med min ide

Anklageren:

--- Citat fra: Licensnægteren efter Oktober 05, 2017, 10:46:01 am ---... hvad er forskellen på en monokulturelt samfund og et multikulturelt samfund.

--- Afslutning på citat ---

Forskellen er, at i et monokulturelt samfund poster man kun kommentarer på sit modersmål - og man foretrækker slet ikke ledere i andre kulturer.

Licensnægteren:

--- Citat fra: Anklageren efter Oktober 05, 2017, 11:01:52 am ---
--- Citat fra: Licensnægteren efter Oktober 05, 2017, 10:46:01 am ---... hvad er forskellen på en monokulturelt samfund og et multikulturelt samfund.

Forskellen er, at i et monokulturelt samfund poster man kun kommentarer på sit modersmål - og man foretrækker slet ikke ledere i andre kulturer.

Hvis man er national hvorfor skulle man så være mere glad for nogen af de forrædere i forrædertinget end man skulle være glad for Orban eller PiS i Polen?

Anklageren:

--- Citat fra: Licensnægteren efter Oktober 05, 2017, 11:14:55 am ---
--- Citat fra: Anklageren efter Oktober 05, 2017, 11:01:52 am ---

Hvis man er national hvorfor skulle man så være mere glad for nogen af de forrædere i forrædertinget end man skulle være glad for Orban eller PiS i Polen?

Hvis man er en monokulturel dansker, så er man imod Duterte og Assad og skriver altid på dansk.

Licensnægteren:
''Hvis man er en monokulturel dansker, så er man imod Duterte og Assad''
Hvorfor skal man være imod politikkere fra et andet land hvis de fører en politik man er enig med?

''og skriver altid på dansk''
Hvis nyheden er fra et andet land så er det svært at finde noget på dansk. Jeg kan heller ikke se problemet med at være nationalsindet og så finde en nyhed frem der er baseret på ting fra udlandet fra en engelsksporget kilde. NMR havde jakker på hvor der stod Nordic Resistance Movement på. Det er fordi at der kom folk fra hele norden så engelsk er det sprog man bruger så alle kan forstå det https://www.google.dk/search?q=nordic+resistance+movement&tbm=isch&source=lnt&tbs=qdr:w&sa=X&ved=0ahUKEwiGg9mMl9nWAhWBa5oKHSmBBg8QpwUIHQ&biw=1920&bih=949&dpr=1#imgrc=bzJsGUSi486lRM:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version