Forfatter Emne: Hjælp til feedback af webshop om cyberspionage!  (Læst 229 gange)

Offline Smartslider (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hjælp til feedback af webshop om cyberspionage!
« Dato: Oktober 04, 2017, 11:58:18 am »
Hej! Mine bofæller og jeg har en fælles ven, som en gang blev hacket gennem hans webcam på hans bærbare computer. Det skabte en meget ubehagelig oplevelse for ham, da hackeren afpressede ham, med trusler om at lægge billeder af ham på de sociale medider.

Derfor kom vi på en idé: Et webcam cover, så du kan mørklægge dit webcam på computer, telefon eller tablet, præcis når du vil, og benytte webcamet når du så har brug for det til videoopkald og billeder. Undersøgelser viser at hver tredje dansker har tape, klistermærke osv. for deres webcam.

Derfor har vi nu startet SmartSlider.dk, hvor vi gør os i salg af webcam covers, med en magnetisk slidefunktion. En løsning vi mener både er af eksklusivt design til en billig pris.

Nu vil jeg blot bede om jeres meninger om idéen og måske feedback på vores hjemmeside, hvis i lyster! Mange tak på forhånd. 

http://smartslider.dk/

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Teknologi eller sund fornuft
« Svar #1 Dato: Oktober 04, 2017, 12:17:29 pm »
En stump tape til at dække webcam 'et koster kun 10 øre - og et lille bitte stykke tape i samme farve som computeren ødelægger næppe designet - og det virker.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Hjælp til feedback af webshop om cyberspionage!
« Svar #2 Dato: Oktober 04, 2017, 07:30:54 pm »
Rigtig fin side. Har dog mine tvivl om det er noget folk faktisk gider gå ind og købe på en hjemmeside. Jeg synes I skal satse på at få fat i nogle eksisterende distributionskanaler lidt tættere på forbrugeren. Har I forsøgt at kontakte butikker som elgiganten, osv.? Kunne også være netbutikker som komplett eller computersalg.

Når I er lidt mere etablerede ville jeg nok også overveje at lave dem i forskellig farve, osv.

Jeg ønsker jer alt muligt held og lykke med projektet. Meeen, flytter nok lige tråden til en mere relevant kategori.

Offline Smartslider (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 04, 2017, 08:13:48 pm »
Ja, andre distributionskanaler er klart i tankerne, mange tak for svaret @GuBBi

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 04, 2017, 08:25:19 pm »
Jeg kører heldigvis med Windows - så jeg fik min søde nabokone, Anna til at sy et sæt fine små gardiner - med rynkehoved og hele pivtøjet..!  :yes:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...