Forfatter Emne: Lars Løkke aner ikke, hvad islam er!  (Læst 212 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Lars Løkke aner ikke, hvad islam er!
« Dato: Oktober 04, 2017, 11:27:21 am »
I statsministerens åbningstale i går lød det blandt andet:
"Integration handler ikke om hudfarve, ikke om religion."

Dér stod han, fuldstændig afklædt, uden en trævl og påstod, at tilhængere af lovreligionen islam lige så godt kan "integreres" som en kristen, rødblond person fra Vesteuropa.
Dan Jørgensen (S) kommenterede i en nyhedsudsendelse: - Jeg sad og lyttede og måtte tænke: Det sagde han da ikke! Men det gjorde han....

I aftes havde DR2s Debatten så sammenkaldt alle de otte folketingspartiers ledere til en ekstra debat med udgangspunkt i statsminister-talen.

Hold da op! Kristian Jensen (V) stod placeret lige mellem Mette Frederiksen (S) og Thulesen Dahl (DF), og jeg siger uden forbehold, at han - Jensen - klarede sig ringest. Netop omkring Lars Løkkes vitterlige vås om religion, havde Frederiksen derimod et fremragende indlæg om, at selvfølgelig spillede religion en væsentlig rolle her, og hun nævnte en række af islams ubehagelige sider, som gør at disse mennesker netop ikke kan integreres, hvis de holder fast i det, vi kender så godt. Kvindeundertrykkelsen, kvinder der ikke må komme ud på arbejdsmarkedet, parallelsamfundene, kriminaliteten etc.

Det var i det hele taget interessant at høre, hvordan Mette F. og Thulesen Dahl hele tiden lå på linje, kulminerende med at Mette F. ville henvende sig til 'Kristian', tog sig i det og sagde "ja, Jensen altså, ikke Thulesen Dahl, for vi er enige."   :smile1:

Henne i den ene side stod højgravide Skipper (EL), Pia Olsen-Dyhr (SF) med Elvis-frisuren og Uffe Elbæk (Alt.) og skumlede. Af og til pippede de lidt om de gamle dyder fra 90'erne, alt det om "de enormt mange gode, dejlige muslimske indvandrere, der går på arbejde hver dag....", I kender deres trivi-
remser til ulidelighed.

Men landets statsminister? Ja, han aner ikke, hvad islam er.
Det har han demonstreret før, blandt andet efter terrorangrebene på 'Charlie Hebdo' og nedskydningen af to mænd  ved 'Krudttønden'/Synagogen i København, februar 2015. ("Det har jo ingenting med islam at gøre!")
Og det er åbenbart ikke blevet bedre.

Kunne partifællen Inger Støjberg ikke afsætte en slags kursus i islam og sharialoven til ham?
Det ville være en idé, at præsentere ham for den danske undersøgelse fra sidst i 2015, som viste at 77,2 % af muslimerne i Danmark mener, at "Koranens anvisninger skal følges fuldt ud."

« Senest Redigeret: Oktober 04, 2017, 11:30:15 am af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Lars Løkke aner ikke, hvad islam er!
« Svar #1 Dato: Oktober 04, 2017, 11:31:51 am »
I statsministerens åbningstale i går lød det blandt andet:
"Integration handler ikke om hudfarve, ikke om religion."

Dér stod han, fuldstændig afklædt, uden en trævl og påstod, at tilhængere af lovreligionen islam lige så godt kan "integreres" som en kristen, rødblond person fra Vesteuropa.

Nej - det gjorde han ikke.

Det er en falsk konklusion. "At komme fra Vesteuropa" er ikke en religion.

Det er at komme fra den samme kulturkreds.
« Senest Redigeret: Oktober 04, 2017, 11:33:30 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 04, 2017, 11:35:33 am »
Han er nødt til at beherske sig i hans formuleringer.

Hvad demonstrerede han ved Krudttønden/Krystalgade?
Jeg husker kun han beklage hændelserne, det var ikke ham der var pinlig, ved at feje folk væk for at komme hen til kamaraene som Thorning gjorde.

Hvad Dan Jørgensen siger om noget interesser næppe mange.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 04, 2017, 12:24:35 pm »
Massey:
Citér
Han er nødt til at beherske sig i hans sine formuleringer.
Pjat. Han skal selvfølgelig holde en tale, der gør status over folketingsåret. Ingen af de politikere, jeg nævnte i mit oplæg er ubeherskede - eller det synes du måske?

Citér
Hvad demonstrerede han ved Krudttønden/Krystalgade?
Jeg husker kun han beklage hændelserne, det var ikke ham der var pinlig, ved at feje folk væk for at komme hen til kamaraene som
Thorning gjorde.

Det var ikke ved disse gerningssteder men i partilederrunder i stil med den i aftes. Han sagde - med henvisning til, hvem der udførte de pågældende terrorangreb - at "det er nogen, der har voldtaget religionen islam." Det (de gjorde) har ingenting med islam at gøre." På det tidspunkt var han som bekendt oppositionsleder. Efter at være blevet statsminister har han efter de mange islamiske terrorangreb snakket om "mørkemænd" og "feje kujoner."

Citér
Hvad Dan Jørgensen siger om noget interesser næppe mange.

For mig var det interessant, fordi han er en af de fremtrædende socialdemokrater, og navnlig de seneste måneder har åbenbaret, at det parti er ved at rykke sig hvad angår holdninger til islam i Danmark. Jeg er ikke over-optimist, men Mette Frederiksens indlæg i aftes gav mig grund til at holde øje med dem. Flere har også givet udtryk for at gå ind for et burka-forbud.    :LaieA_053:
Manner, Manner!

Bente C.

• Gæst
« Svar #4 Dato: Oktober 04, 2017, 01:46:47 pm »
Tro ikke, at jeg mener man kan undskylde Lars Løkkes forfærdelige udtalelser. Men jeg forestiller mig, at de kan skyldes at han og regeringen kun er dukker i et dukkespil. Dukkeførerne sidder i EU.
Det er rigtigt, som DerRudi skriver, at Løkke i ramme alvor har sagt, at folk "bare skal leve videre som de plejer", og at "anti-terrorsikring er at sidde på en fortovscafé og nyde synet af bylivet og en café latte" ... der er det, man venter på fortsættelsen, at når man så bliver pløjet ned af en lastbil, så stod man da i det mindste op for friheden!   :hang2:

Hvis vesteuropæiske politikere holdt op med at snakke om "mørke kræfter", var der da taget et skridt.
Men foreløbig bliver de ved med at ville "stå sammen" (med muslimerne!) og erklære "terroren" krig i stedet for at sætte navn og adresse på og erklære krig mod dem, der står bag terroren mod os!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 04, 2017, 03:01:52 pm »
Lars Løkke har jo den fordel i forhold til "jer", at han har opbakning i det danske folk.

Ikke fordi jeg er tilhænger af ham - eller af det han står for - men jeg ville nødigere være fortaler for noget med så ringe opbakning i befolkningen, som "I" har.

Alligevel fremstiller "I" konstant jer selv som folkets talerør, men det er så åbenlyst ikke tilfældet.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 04, 2017, 03:41:41 pm »
Lars Løkke har jo den fordel i forhold til "jer", at han har opbakning i det danske folk.

Ikke fordi jeg er tilhænger af ham - eller af det han står for - men jeg ville nødigere være fortaler for noget med så ringe opbakning i befolkningen, som "I" har.

Alligevel fremstiller "I" konstant jer selv som folkets talerør, men det er så åbenlyst ikke tilfældet.
Løkke har meget lav approval rating i forhold til Orban i Polen eller PiS i Polen
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)