Jeg ligner min alder - andet for du ikke at vide, jeg cykler også meget også fordi jeg ikke har andre muligheder, lissom heller ikke ryger ellr drikker andet en vand ofcurse,
Nej, det har noget med økonomi at gøre, at jeg cykler, håber ikke der bliver indført hjem påbud - den ødelægger frisuren,
Citat fra: genuine Troll efter Oktober 04, 2017, 11:52:03 amJeg ligner min alder - andet for du ikke at vide, jeg cykler også meget også fordi jeg ikke har andre muligheder, lissom heller ikke ryger ellr drikker andet en vand ofcurse,Så du cykler, fordi du ikke KAN løbe, går jeg ud fra. Det er i hvert fald mig tilfælde. Jeg løb indtil for 6-7 år siden. Men fra at løbe 5-6 km. et par gange om ugen endte det med, at jeg kun kunne løbe ca. 2 km. Så fik jeg ondt i knæ og fik også noget skinnebensbetændelse. Så droppede jeg løb.
Jeg ligner min alder - andet for får du ikke at vide, . jeg Jeg cykler også meget, også fordi jeg ikke har andre muligheder, lissom ligesom jeg heller ikke ryger ellr eller drikker andet en end vand, ofcurse of course,.