Bliver man ikke mere og mere langsynet med alderen? Så hvis du er nærsynet, bliver dit syn bedre med alderen.
MEN jeg havde fået grå stær... Det har jeg så læst, begynder omkring 55 års alderen.. men hun ville anbefale - at jeg gik til en øjenlæge, for at blive opereret Det takkede jeg nej til, jeg syntes ikke, jeg ser dårligt, ud over, hvis der løber et dyr, et par km væk, ude på marken... er det en hare, eller et rådyr men det kan jeg sagtens leve med !
Anklager .. der står også på Netdoktor :Hvornår skal man opereres?Der kan optræde komplikationer til alle slags operationer - også en grå stær operation. Man skal derfor ikke lade sig operere, før det er nødvendigt. For mit vedkommende, ser jeg udmærket - modsat Lunavecchia, der ikke kunne se bogstaverne. Jeg har jo fået halv styrke på de nye briller At så bogstaverne "svømmede" / flimrede, var jo bare ærgerligt...HVIS jeg senere, skal opereres, vil jeg have operationen af 2 gange - går det godt med det ene øje, tør jeg lade det andet operere.
Lyjse, det går helt automatisk med at få operationen af 2 gange. Det er standard at ordne det ene øje først, og så det andet 14 dage senere.
Nu er der bare det, at hun anbefalede, at du går til en øjenlæge på grund af den grå stær.