Afstemning

Hvor mange sexpartnere har du i alt haft gennem livet indtil nu?

Jeg er jomfru endnu.
1 (12.5%)
Kun én.
0 (0%)
To-tre stykker.
0 (0%)
En håndfuld.
3 (37.5%)
Mellem 5 og 10.
0 (0%)
Mere end 10 men nok under 20.
0 (0%)
Mere end 20 men nok under 50.
1 (12.5%)
Mere end 50 men nok under 100.
0 (0%)
Over 100 men næppe 200
0 (0%)
Over 200 men ikke helt 500.
0 (0%)
mellem 500 og 1000.
0 (0%)
Over 1000 men ikke over 2000.
1 (12.5%)
Mellem 2000 og 3000.
1 (12.5%)
Over 3000. Definér selv (kan ikke forestille mig at andre end Albert er over 3000 ha ha ha)
1 (12.5%)

Totale antal stemmeafgivende: 7

Afstemingen er lukket: Januar 11, 2018, 09:18:04 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING (Ikke for de bonerte!!): Hvor mange sexpartnere har du haft?  (Læst 3745 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING (Ikke for de bonerte!!): Hvor mange sexpartnere har du haft?
« Svar #105 Dato: December 08, 2018, 10:42:09 pm »
@Hr. Mobber og hverdagspsykopat, Tørresnoren/Floridor:

Det er da DIG, der er bindegal, siden du ALDRIG ALDRIG ALDRIG NOGENSINDE debatterer noget som helst herinde. Men KUN er her for at høste like ved at mobbe andre.

Ja, det ER jo sådan psykopater opfører sig. Så psykopat er sikkert den diagnose, du da skam har. :yes:

Nå, tag du nu over i Logen og leg dine kiste- og skeletlege med dine frimurervenner....

Tørresnoren har godt nok også scoret bedre end dig.

Altså likes  :smile1:

Du kan lige så godt give op, inden du bliver alt for ophidset  :yes:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #106 Dato: December 08, 2018, 10:45:11 pm »
@Hr. Mobber og hverdagspsykopat, Tørresnoren/Floridor:

Det er da DIG, der er bindegal, siden du ALDRIG ALDRIG ALDRIG NOGENSINDE debatterer noget som helst herinde. Men KUN er her for at høste like ved at mobbe andre.

Ja, det ER jo sådan psykopater opfører sig. Så psykopat er sikkert den diagnose, du da skam har. :yes:

Nå, tag du nu over i Logen og leg dine kiste- og skeletlege med dine frimurervenner....

Tørresnoren har godt nok også scoret bedre end dig.

Altså likes  :smile1:

Du kan lige så godt give op, inden du bliver alt for ophidset  :yes:

Jamen han ER her jo også kun for at score likes. Så er det nemt at score likes, når det eneste, man er her for, er at score likes ved at være sjov på andres bekostning.

Debattere, det gør han aldrig. Prøv at gå ind på hans profil og tjek hans indlægshistorik. Det er én gang mobning det hele. Ingen debat overhovedet.

Havde jeg været GuBBi, havde jeg smidt ham på porten for længst. Han er her kun for at mobbe - intet andet.

I andre, der liker ham, er dumme nok til at støtte ham i sin mobning. Men det er fordi, at han sikkert er psykopat, at han er så god til at få jer med på vognen. Det er det, der kendetegner psykopater, at de er skidegode til at give den som ham den sjove og joviale - der kan få alle folk med sig. Men bag facaden er han en ondskabsfuld og arrogant psykopat.

Men ja, alle medløberne følger efter ham som blinde får, der følger efter deres hyrde.

MÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!! :big_grin:

« Senest Redigeret: December 08, 2018, 10:54:10 pm af Reptil Formskifter »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #107 Dato: December 08, 2018, 11:06:01 pm »
Vær nu lige lidt søde ved hinanden.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #108 Dato: December 08, 2018, 11:26:31 pm »

Hvor har du gjort af Olsen og krøngerne?

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #109 Dato: December 08, 2018, 11:32:19 pm »

SIKKERHEDSKOPIERET!!!

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #110 Dato: December 08, 2018, 11:33:40 pm »

SIKKERHEDSKOPIERET!!!

Lorenz, du er jo god som agent.

Har du opsporet Krøngerne og Olsen? Jeg ser dem ingen steder mere. Er de slet ikke aktive på nettet mere?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
« Svar #111 Dato: December 08, 2018, 11:44:24 pm »

Har du opsporet Krøngerne og Olsen? Jeg ser dem ingen steder mere. Er de slet ikke aktive på nettet mere?

Man skal bare skrive noget om Poul, så dukker de op.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8876.msg124168#msg124168

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #112 Dato: December 09, 2018, 12:47:26 am »

Man skal bare skrive noget om Poul, så dukker de op.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8876.msg124168#msg124168

Ok, jeg prøver med noget lokkemed til Måneskin, Flixtor, MariS, Terrence og Co....

"Pølle spiser pølser dagen lang.  Hans livret er pøller. Poul Pølle. Ja, TRYG gør ham så utryg ha ha, den var god, var den ikk? Pøllen er ikke tryg ved TRYG ha ha ha. Morsomt??" :ROFL:

Ok, Måneskin, du tager over nu? :yes:

Olsen, er du der? Det er meningen, du skal overtage, når Måneskin har svaret. Så kører du løs. Husk at skrive noget om pøller og pigetrusser. Og fremvis endelig dine flotte underbenklæder. :almirena_04:

Så bagefter kommer reptiltossen her og skal nok skrive et eller andet om, at "Olsen og Måneskin er sikkert den samme person og bla bla bla".

SÅ er det, at repiltossens nabo, MariS, kommer på banen og giver igen på reptiltossen og skriver noget á la: "Din reptiltosse, din fremtid ligger vist ikke indenfor detektivarbejde. Næh, hold du dig nu til at cykle rundt efter trekanter".

Og så kører det bare løs....Krønger, er I der? :ohmy:

@TORSKen: husk at like og komme med et par supplerende kommentarer undervejs, så gryden holdes i kog. :yes:
« Senest Redigeret: December 09, 2018, 12:52:54 am af Reptil Formskifter »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #113 Dato: December 09, 2018, 12:56:49 am »
Jamen han ER her jo også kun for at score likes. Så er det nemt at score likes, når det eneste, man er her for, er at score likes ved at være sjov på andres bekostning.

Debattere, det gør han aldrig. Prøv at gå ind på hans profil og tjek hans indlægshistorik. Det er én gang mobning det hele. Ingen debat overhovedet.

Havde jeg været GuBBi, havde jeg smidt ham på porten for længst. Han er her kun for at mobbe - intet andet.

I andre, der liker ham, er dumme nok til at støtte ham i sin mobning. Men det er fordi, at han sikkert er psykopat, at han er så god til at få jer med på vognen. Det er det, der kendetegner psykopater, at de er skidegode til at give den som ham den sjove og joviale - der kan få alle folk med sig. Men bag facaden er han en ondskabsfuld og arrogant psykopat.

Men ja, alle medløberne følger efter ham som blinde får, der følger efter deres hyrde.

Hvis du havde haft lige så meget humor, så havde du nok også scoret  :smile1:

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #114 Dato: December 09, 2018, 01:03:30 am »

Der er to slags standup-komikere.

Der er dem, der virkeligt ER sjove og autentiske. Der kan være sjove uden at skulle svine andre hele tiden. Det er f.eks. Mr. Bean, Gøg og Gokke, Niels Hausgaard og andre, der har en lidt lun og underfundig, underspillet humor.

Og så er der de komikere, der kun formår at virke sjove ved at være platte og bare for meget. Det er sådan nogle som de dersens Ørkenens Sønner. De er jo ikke sjove, men bare platte. Tørresnorens humor er lidt á la deres. Søren Østergaard er også et eksempel på én, der egentlig ikke er særligt sjov, men bare skal være grov hele tiden for at score et grin eller to (f.eks. i sin rolle som Smadremanden).

Men bevares, det står dig da frit at synes, at det er sjovt, når det hele skal være plat og under bæltestedet og humor, hvor man gør sig morsom på andres bekostning. Min far er f.eks. vild med smadremanden, hvor jeg synes han er meget lidt morsom. Smag og behag - som man jo siger. Jeg kan bedre lide en lidt mere lun og underspillet form for humor.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Årh gold nu op
« Svar #115 Dato: December 09, 2018, 01:07:49 am »

Der er to slags standup-komikere.

Der er dem, der virkeligt ER sjove og autentiske. Der kan være sjove uden at skulle svine andre hele tiden. Det er f.eks. Mr. Bean, Gøg og Gokke, Niels Hausgaard og andre, der har en lidt lun og underfundig, underspillet humor.

Og så er der de komikere, der kun formår at virke sjove ved at være platte og bare for meget. Det er sådan nogle som de dersens Ørkenens Sønner. De er jo ikke sjove, men bare platte. Tørresnorens humor er lidt á la deres. Søren Østergaard er også et eksempel på én, der egentlig ikke er særligt sjov, men bare skal være grov hele tiden for at score et grin eller to (f.eks. i sin rolle som Smadremanden).

Men bevares, det står dig da frit at synes, at det er sjovt, når det hele skal være plat og under bæltestedet og humor, hvor man gør sig morsom på andres bekostning. Min far er f.eks. vild med smadremanden, hvor jeg synes han er meget lidt morsom. Smag og behag - som man jo siger. Jeg kan bedre lide en lidt mere lun og underspillet form for humor.

Du bestiller jo ikke andet end at svine andre til, men du kan ikke selv tåle mosten.

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Jeg sviner da kun dem, der fortjener at få svinere. Det er bare karma.....
« Svar #116 Dato: December 09, 2018, 01:13:11 am »
Du bestiller jo ikke andet end at svine andre til, men du kan ikke selv tåle mosten.

Du lyver jo nu. Typisk manipulation fra din side. Fedt og Anti-Rød har ret i, at du til tider har en manipulerende debatstil, hvor du taler imod bedre vidende og kommer med påstande, som du udmærket ved er falske.

Du ved UDMÆRKET godt, at jeg ikke sviner folk til, medmindre de har startet med at tale grimt og nedsættende til mig selv og dermed FORTJENER et modsvar.

De eneste, jeg giver svinere herinde - og det VED du godt, så du lyver nu og taler imod bedre vidende, vil jeg hævde.. - er:

Tørresnoren - som altid gør sig vittig på min bekostning og kalder mig grimme ting
Carlo - som saboterer mange af mine tråde og gør sig klog på mit sexliv
Tigermanden - som er en kæmpetroll, der slet ikke er så harmløs, som nogle gør ham til (det burde netop DU, Anklageren, jo vide...)
Homofaber - som taler groft nedsættende til mig og giver udtryk for, at jeg skal hånes og latterliggøres; naturligvis må han forvente, at jeg giver ham igen, når han er sådan overfor mig...

- og et par andre trolls, som helt sikkert havde fortjent at få en verbal øretæve efter groft trolleri/stalken/trusler o.s.v.

Jeg vil godt bede dig om at give eksempler på, hvornår jeg har svinet brugere, der IKKE enten er hardcore trolls/stalkers/psykopater - eller som har lagt ud med at svine mig til og dermed har fortjent at få igen på samme vis....

Hvornår har jeg svinet disse til, f.eks.:

- Licensnægteren
- PU
- Torsken
- Lunavecchia
- Evalu
- Desdicardo
- GuBBi (har drillet ham, men ikke svinet...)
- Genuine Troll (har kritiseret hende for at like bevidstløst, men har nu aldrig svinet hende)

Anklager, har jeg nogensinde svinet dig? Jeg husker kun én gang, hvor jeg var grov overfor dig. Det var dengang, jeg mente, at du var Tigermanden og kaldte dig psykopat. Fordi jeg mener, at manden bag Tigermanden ER psykopat. Nu da jeg ikke længere er overbevist, om, at du ER ham, trækker jeg da gerne tilbage at have kaldt dig psykopat. Men derudover mener jeg ikke, at jeg har været specielt grov overfor dig. Jeg har da givet dig igen mange gange, men kun i samme stil, som du selv har gået til mig. Noget for noget, som man jo siger. :yes:

Længere oppe har jeg beskyldt dig for at være manipulerende. Men det er da ikke at svine dig. Det er bare min opfattelse, at du tit snakker udenom og afleder o.s.v., når du bliver trængt op i en krog. Altså at du manipulerer. Et typisk eksempel herpå er, når du bliver konfronteret med påstanden om, at arabere er mere kriminelle end danskere. Så snakker du tit udenom ved at komme med en eller anden mordstatistik fra 1966, der viser, at der engang var flere mord i Danmark. Det mener jeg er en manipulerende måde at forsøge at bortforklare problemet med indvandrerkriminaliteten...
« Senest Redigeret: December 09, 2018, 01:30:55 am af Reptil Formskifter »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du skriver ikke pænere
« Svar #117 Dato: December 09, 2018, 01:45:24 am »

Du lyver jo nu. Typisk manipulation fra din side. Fedt og Anti-Rød har ret i, at du til tider har en manipulerende debatstil, hvor du taler imod bedre vidende og kommer med påstande, som du udmærket ved er falske.

Citater af dig:

Det kendetegner netop en psykopat, at man er god til at få andre med sig ved at spille jovial og morsom udadtil. Og så inderst inde er man bare et patetisk dumt røvhul. Som DU er!

og

Du projicerer tydeligvis dine egne tendenser overpå andre. Klassisk psykopat-syndrom.

og

Det udstiller dig som en komplet voldsfascistisk psykopat...

Jeg kunne let forestille mig bedre måder at svare på  :yes:
« Senest Redigeret: December 09, 2018, 02:12:51 am af Anklageren »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
« Svar #118 Dato: December 09, 2018, 02:12:03 am »

Ok, jeg prøver med noget lokkemed til Måneskin, Flixtor, MariS, Terrence og Co....

Lad mig prøve at lokke dem frem:

Pøllemand var for vissen til at kunne huske hvor meget hans promille blev målt til.  :connie_3:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Vi kan da gøre det selv
« Svar #119 Dato: December 09, 2018, 02:19:59 am »
Vi kan bruge Reptilen som substitut for Poul Jørgensen, så får vi det alle sammen sjovt  :smile1:

Lad mig prøve at lokke dem frem:

Pøllemand var for vissen til at kunne huske hvor meget hans promille blev målt til.  :connie_3: