Afstemning

Hvor mange sexpartnere har du i alt haft gennem livet indtil nu?

Jeg er jomfru endnu.
1 (12.5%)
Kun én.
0 (0%)
To-tre stykker.
0 (0%)
En håndfuld.
3 (37.5%)
Mellem 5 og 10.
0 (0%)
Mere end 10 men nok under 20.
0 (0%)
Mere end 20 men nok under 50.
1 (12.5%)
Mere end 50 men nok under 100.
0 (0%)
Over 100 men næppe 200
0 (0%)
Over 200 men ikke helt 500.
0 (0%)
mellem 500 og 1000.
0 (0%)
Over 1000 men ikke over 2000.
1 (12.5%)
Mellem 2000 og 3000.
1 (12.5%)
Over 3000. Definér selv (kan ikke forestille mig at andre end Albert er over 3000 ha ha ha)
1 (12.5%)

Totale antal stemmeafgivende: 7

Afstemingen er lukket: Januar 11, 2018, 09:18:04 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING (Ikke for de bonerte!!): Hvor mange sexpartnere har du haft?  (Læst 3742 gange)

Friluftsbøssen

• Gæst
Sv: Det er bare fisse
« Svar #45 Dato: December 05, 2018, 03:15:29 pm »
Hvem siger, jeg ikke er teenager? :blum:

Kan du læse hvad der står på hendes T-shirt?

Hun tænder mig ikke. Så jeg kunne ikke være mere ligeglad.😁

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det forstår jeg godt
« Svar #46 Dato: December 05, 2018, 04:44:24 pm »
Det er mest teenagere, der går højt op i at score  :smile1:

Jada, jeg f eks har aldrig i mit liv scoret nogen. Simplethen aldrig. I det store og hele er det da gået godt.

Her for nylig hjalp jeg min vietnamesiske nabo med at pumpe hendes syggel. En sød enke-dame sikkert midt i 50'erne. Jeg var rigtig gentelman-agtig og der var kommet snavs i hendes ventil.

Efter endt dåd, kunne jeg godt mærke hun var blevet lidt blød. Men jeg ved med sikkerhed at de piger ikke er til pjat, men at de gerne vil have en mand. Intet at sige til.

Det kan jeg ikke honorere, så jeg begynder ikke på noget, da jeg bedst kan lide rene linier.

Jeg er da ikke nogen munk, men jeg har heller ikke gjort noget for at score.

Jeg kommer i tanke om noget, som måske bedre forklarer det.

Nu har jeg en samlever, men det har jeg ikke haft hele tiden i Grønland.

For nogen år siden spurgte jeg en pige: "jeg vil ind og sove, vil du med?

"Jeg er lesbisk".

"Det er lige meget, vi behøver ikke at kneppe"

Kort pause.

"Okay"

Det gjorde vi så :smile1:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING (Ikke for de bonerte!!): Hvor mange sexpartnere har du haft?
« Svar #47 Dato: December 05, 2018, 04:47:03 pm »
Da jeg havde min håbefulde karriere dom taxichauffør og omgikkes andre taxichauffører fortalte de altid om den mængde af kvinder de havde haft med omme og ordne på bagsædet. Typisk chauffører med en mægtig vom og som lignede en afbrændt negerlandsby i munden. Kan noget være ringere?

Altså løgn fra ende til anden, som ikke engang Reformskifteren kunne gøre bedre.

Tøhø, under min egen karriere, havde jeg ikke en eneste flirty kontakt med nogen kvindelig kunde. Aldrig! Hvorfor skulle en kvinde dog begynde på noget med en fed taxichauffør, når hun bare ønskede at blive kørt en tur. Og skulle jeg selv begynde på noget, ville jeg være sikker på at få en ordentlig en på sinkadusen.

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #48 Dato: December 05, 2018, 05:32:57 pm »
Da jeg havde min håbefulde karriere dom taxichauffør og omgikkes andre taxichauffører fortalte de altid om den mængde af kvinder de havde haft med omme og ordne på bagsædet. Typisk chauffører med en mægtig vom og som lignede en afbrændt negerlandsby i munden. Kan noget være ringere?

Altså løgn fra ende til anden, som ikke engang Reformskifteren kunne gøre bedre.

Det er da dig, der lyver. Det er dig, der mellem linierne påstår at have vild kvindetække. Mens du hævder at jeg intet sex får.

I virkelighedens verden, det har du jo alligevel indrømmet, kan du slet ikke score og kun har elsket to kvinder i dit liv. Angela Merkel er den ene. Er Petra den anden?

Tøhø, under min egen karriere, havde jeg ikke en eneste flirty kontakt med nogen kvindelig kunde. Aldrig! Hvorfor skulle en kvinde dog begynde på noget med en fed taxichauffør, når hun bare ønskede at blive kørt en tur. Og skulle jeg selv begynde på noget, ville jeg være sikker på at få en ordentlig en på sinkadusen.

Ok, så du indrømmer, at du var fed dengang?

Jeg synes du burde takke ja til næste tilbud fra Petra. Et hul er jo et hul, som man siger. Og du kan altid tage bind for øjnene, hvis synet ej er for kønt. :big_grin:
« Senest Redigeret: December 05, 2018, 05:41:14 pm af Reptil Formskifter »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
    • Vis profil
Sv: Det forstår jeg godt
« Svar #49 Dato: December 06, 2018, 03:11:51 pm »
Jeg er da ikke nogen munk, men jeg har heller ikke gjort noget for at score.

Jeg kommer i tanke om noget, som måske bedre forklarer det.

Nu har jeg en samlever, men det har jeg ikke haft hele tiden i Grønland.

For nogen år siden spurgte jeg en pige: "jeg vil ind og sove, vil du med?

"Jeg er lesbisk".

"Det er lige meget, vi behøver ikke at kneppe"

Kort pause.

"Okay"

Det gjorde vi så :smile1:

Du er for langsom, Anklager. For langsom. Din replik da hun sagde hun var lesbisk, burde have været "OK, Så må du gerne tage en veninde med!"

SÅ ville du have fået det sjovt.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
    • Vis profil
Sv: Det er bare fisse
« Svar #50 Dato: December 07, 2018, 07:27:23 am »
Det er mest teenagere, der går højt op i at score  :smile1:

Ja, jo! Ikke engang det. Mine niecer mener jeg altid, ret modent faktisk, gået målbevidst efter noget bæredygtigt for fremtiden. Nogle gange får de købt katten i sækken.

Men så er der at 14- årige lillesøster råber til 17-årige storesøster om noget med at score. Det er fordi lillesøster er lidt misundelig fordi storesøster får lov at tage alene i byen med hendes veninder, og hun ikke må for forældrene.

Og så forekommer score i Se&Hør-universet. Ren luft, men hvis nogen gider læse det, har hver sin lyst.

S¨å er der datingsiden Scor.dk, som må formodes at være det sted i universet der scores mindst. 90% af profilerne er hanner. Af disse er 90% i forhold i forvejen, men vil have sig lidt udenoms, vil finde en elskerinde eller se om de kan skifte modellen ud med noget bedre. De resterende 9% hanner er taxichauffører, reformskiftere og den slags, uden chance.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: December 07, 2018, 07:47:51 am »
Reptil Formskifter

Citér
Jeg kunne godt dokumentere, hvor meget sex jeg får.

Det tvivler jeg ikke på, du har sikkert gemt dem alle  :hyper:

Bon eller kvittering er dit bevis for, at du har købt en vare. Du skal bruge din bon, hvis du vil klage over varen eller bruge en eventuel fortrydelsesret.
Du skal altid gemme din bon i mindst to år, hvis du vil bevare dine rettigheder.

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #52 Dato: December 07, 2018, 12:04:45 pm »
Reptil Formskifter

Citér
Jeg kunne godt dokumentere, hvor meget sex jeg får.

Bon eller kvittering er dit bevis for, at du har købt en vare. Du skal bruge din bon, hvis du vil klage over varen eller bruge en eventuel fortrydelsesret.
Du skal altid gemme din bon i mindst to år, hvis du vil bevare dine rettigheder.

Jeg har været sammen med så mange HOTTE typer, at jeg har måttet skrive dem ned for at huske dem. Jeg synes, det ville være synd at glemme dem. Derfor har jeg stikord om dem alle. Jeg kan da godt poste notaterne, hvis det da skam har interesse. :blum:

(Men GuBBi ville sikkert banne mig, så tror bare jeg lader være he he. Hvis Carlo/Albert er interesseret, sender jeg evt. gerne uddrag af notaterne pr. mail).

Den sidste, jeg var sammen med, var en 20 årig twink. Det var i forgårs. Det var dog anden gang med vedkommende, så egentlig ikke en ny scoring. Så tallet er stadig "kun" 1300. Jeg tæller nemlig kun hver enkelt med én gang, ellers ville det da skam være snyd. :yes:
« Senest Redigeret: December 07, 2018, 12:09:33 pm af Reptil Formskifter »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: December 07, 2018, 01:45:11 pm »

Den sidste, jeg var sammen med, var en 20 årig twink. Det var i forgårs. Det var dog anden gang med vedkommende, så egentlig ikke en ny scoring.

Kunne du ikke lige redegøre for din opfattelse af begrebet 'scoring'..?

- er det at regne for en 'scoring' - at ligge på knæ i et buskads eller på et overpisset gulv på et rastepladstoilet - alt imens en ganske ukendt autolakerer fra Brovst prustende penetrerer dine slutprodukter af gårsdagens måltider...?

:bad:

- i så fald er 1300 'scoringer' jo ikke noget særligt...  :blum:

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #54 Dato: December 07, 2018, 01:50:34 pm »
Ja ja, troll du bare, Tørresnoren.

Men jeg har god smag og får kun sex med lækre hotte typer. Så du kan trolle, så meget, du da skam lyster. Det ændrer ikke ved, at jeg VED, hvad jeg får - og ikke får.

Jeg aner dog en slet skjult misundelse fra din side. Fordi du sikkert selv lever i et ret kedeligt og monotomt monogamt forhold og kun har haft én sexpartner gennem de sidste 50. Gaaab, hvor kedeligt.

Men bevares, du lever da skam, som du skam da lyster...

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: December 07, 2018, 02:40:40 pm »
Fordi du sikkert selv lever i et ret kedeligt og monotomt monogamt forhold og kun har haft én sexpartner gennem de sidste 50.

Na-harj, do..!

- du skal BARE se alle fruentimmerne fra de omkringliggende gårde - når jeg tænder majspiben og hopper i min røde morgenkåbe...

Lillemor bliver godt nok lidt mopset hver gang... - hun siger at jeg ikke har godt af at ryge tobak... :ROFL:

'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    86%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: December 08, 2018, 02:35:17 am »

Lyjse det du skrev tidligere, med gutter der ydede dig den exellente service, at følge efter dig på knallert, når du var på vej på hjem fra bal på kroen. Det har jeg da også gjort. Cirka ti centimeter.

Da vi var gået ud fra skolen og var blevet bondekarl og havde gysser. Og de gysser brugte jeg til at købe en Kreidler knallert. Det fineste fine. Som jeg bestemt mente at donnaerne var enig med mig i jeg var enormt charmerende på. Da pigerne forlod ballet på kroen, fulgte jeg efter en donna fra min tidligere klasse på min Kreidler. Jeg nåede cirka ti centimeter efter hende, da der var en ordentlig en på sinkadusen i udsigt.

Således beskæmmet stod jeg da op og malkede husbonds køer næste morgen.
« Senest Redigeret: December 08, 2018, 02:37:37 am af Carlo »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #57 Dato: December 08, 2018, 07:57:12 am »
Citat fra: Reptil Formskifter link=topic=6825.msg125781#msg125781
Men jeg har god smag og får kun sex med lækre hotte typer. Så du kan trolle, så meget, du da skam lyster. Det ændrer ikke ved, at jeg VED, hvad jeg får - og ikke får.

Nej, du gør ikke. Tallet er:

0

Beklager, men sådan er det. Sådanne vrangforestillinger opstår, når man aldrig har fået, og aldrig kommer til at få, noget af det her:

Du skal sendes på Oringe, så du ikke generer os andre!
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: December 08, 2018, 08:04:14 am »
Fordi du sikkert selv lever i et ret kedeligt og monotomt monogamt forhold og kun har haft én sexpartner gennem de sidste 50.

Na-harj, do..!

- du skal BARE se alle fruentimmerne fra de omkringliggende gårde - når jeg tænder majspiben og hopper i min røde morgenkåbe...

Lillemor bliver godt nok lidt mopset hver gang... - hun siger at jeg ikke har godt af at ryge tobak... :ROFL:

Hvor mange af dem på fotoet er frimuere  :big_grin:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: December 08, 2018, 08:53:39 am »

Lyjse det du skrev tidligere, med gutter der ydede dig den exellente service, at følge efter dig på knallert, når du var på vej på hjem fra bal på kroen. Det har jeg da også gjort. Cirka ti centimeter.

Da vi var gået ud fra skolen og var blevet bondekarl og havde gysser. Og de gysser brugte jeg til at købe en Kreidler knallert. Det fineste fine. Som jeg bestemt mente at donnaerne var enig med mig i jeg var enormt charmerende på. Da pigerne forlod ballet på kroen, fulgte jeg efter en donna fra min tidligere klasse på min Kreidler. Jeg nåede cirka ti centimeter efter hende, da der var en ordentlig en på sinkadusen i udsigt.

Således beskæmmet stod jeg da op og malkede husbonds køer næste morgen.

Jeg skrev ikke med - men om de "gutter" der fulgte efter mig  :big_grin:

Ham der senere blev min kæreste, kørte på en Everton  :big_grin: