Mænd, kvinder og alle de andre > Mandehørmen

AFSTEMNING (Ikke for de bonerte!!): Hvor mange sexpartnere har du haft?

(1/4) > >>

politisk ukorrekt:
Ikke for de sarte og bonerte. Så derfor ligger denne afstemning i mandehørmen.

Hvor mange sexpartnere har du haft?

Med sex mener jeg ikke blot samleje, men også blowjobs (givet og modtaget), handjobs og anden skummel omgang med andres intime regioner.

Jeg forventer egentlig ikke, at nogen tør være ærlig og svare åbent. Men I kan jo altid stemme anonymt. :yes:

I kan stemme på alt mellem 0 og over 3000 sexpartnere, så der skulle være valgmuligheder nok. Jeg har faktisk hørt om folk, der praler af at have haft over 2000-3000 sexpartnere, så tro det eller ej - den slags mennesker findes skam. Folk, der færdes i swingermiljøet og dyrker partnerbytte og trekanter o.s.v. kan jo nemt opnå et ret højt antal partnere på flere hundrede. Det samme gælder betonbøsser, der går på fælleden o.s.v. Tænker da skam ej på nogen speciel her. Vel, Albert? :blum:

Omvendt har jeg også hørt om folk, der kalder sig aseksuelle og hævder aldrig at have dyrket sex. For nylig så jeg et indslag på tv om en 29 årig ung mand, der hævdede, at han stadig var jomfru. Så det er meget sjovt, så forskellige mennesker er.

Tørresnoren:
Han: 'Sig mig, Skat - hvor mange har du egentlig haft sex med..?' :smile1:

Hun: 'Øøh, mener du i alt... - eller bare i den tid vi har været gift..?  :hyper:

Debatsvinet:
Pinligt spørgsmål ... :ermm:

:w00t:

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Debatsvinet efter Oktober 04, 2017, 10:45:42 am ---Pinligt spørgsmål ... :ermm:

:w00t:

--- Afslutning på citat ---

Hvorfor? Jeg synes det er meget naturligt at have et sexbehov. Forstår egentlig ikke, at folk synes det er pinligt.

--- Citat fra: Tørresnoren efter Oktober 04, 2017, 09:39:35 am ---Han: 'Sig mig, Skat - hvor mange har du egentlig haft sex med..?' :smile1:

Hun: 'Øøh, mener du i alt... - eller bare i den tid vi har været gift..?  :hyper:

--- Afslutning på citat ---

Tror ærligt talt, at de færreste mennesker, der lever i forhold, holder sig på måtten. De fleste mennesker er bare store hyklere, som siger ét og gør noget andet. Nu har jeg selv i min ungdom, især, været del af klubmiljøet og jeg kan bekræfte, at utroligt mange gifte mænd (men også kvinder) deltager i udskejelser udenom ægteskabet. Engang var der en rundspørge i en swingerklub og det kom frem, at halvdelen af de mænd, der kom der, var gift og havde børn og det hele. :yes:

Hvis man spørger folk face to face, vil folk typisk ikke være ærlige. Og man vil få et svar som, at 90% af deres partner tro og at de er 100% heteroseksuelle. Hvis de derimod får mulighed for at svare anonymt og ærligt, er det måske 20%, som er deres partner tro, og måske 25 % er biseksuelle og dyrker sex med folk af samme køn bagom ryggen på partneren. :drool:

Derfor er Albert da også meget forfriskende. Fordi han bare er ærlig om det, som mange lyver om. Nemlig at de er partneren utro og har en skjult biside, som de udlever bag ryggen på partneren. MÅSKE er Albert bare en troll - men den livsstil, han giver udtryk for, er der jo overraskende mange mænd, der udlever. Det er bare ikke ret mange, der vil indrømme det.

Kan give et par - anonyme - eksempler på folk, jeg er stødt på, der levede et meget udsvævende liv:

- En kvinde midt i 30´erne, der var gift og havde et barn i 8-9 års-alderen. Hun var officielt sin mand tro og åh, så god en mor. Men i virkeligheden dyrkede hun 7-8 unge fyre UDENOM sin mand, fandt jeg ud af på et tidspunkt. Hun havde en forkærlighed for unge mænd mellem 16 og 25, så dem havde hun nogle stykker af. Hun syntes sikkert hendes egen mand var blevet for gammel. Min viden fik jeg fra én af de mænd, hun datede. Han afslørede det hele for mig. :blum:

- en yngre bøsse (omkring de 30) fra en mindre by et sted i Danmark, der levede utroligt løssluppent. For ham var der nærmest en sport i at erobre flest mulige gifte mænd. Efter hans eget udsagn havde han været sammen med mindst 20 gifte mænd fra den lille by han boede i (by med 5000 indbyggere). Det er nærmest lidt skræmmende tal, at en bøsse kan score ca. 20 gifte mænd fra en så lille dansk by. Det siger noget om, hvor mange gifte mænd, der lever et dobbeltliv. Denne bøsse fortalte mig en dag, at han havde været sammen med over 1000 mænd. Han var startet med at date mænd som 16 årig og allerede da han var 20, havde han været sammen med ca. 100. Et antal der så var steget stødt år for år.

- kender også til et par kendisser, der har levet et dobbeltliv. Bl.a. en ret kendt yngre X-Factor-deltager, der udgiver sig som pigecharmør udadtil, men i virkeligheden dyrker sex med mænd, der er dobbelt så gamle som ham selv (da han var 18-19 havde han en skaldet elsker på ca. 40 år, ved jeg). Og jeg kender til et par politikere og skuespillere, der også lever et dobbeltliv. Den ene er sjovt nok konservativ, for de er ellers ret moralistiske udadtil. - Ingen nævnt, ingen glemt, men jeg har min viden fra pålidelig kilde. :yes:

Anklageren:
Du ville blive mere tilfreds, hvis du fik noget sex.

Det er sundt - for det er blevet påvist af læger, at sex styrker ældres hukommelse - og det skulle ikke overraske mig, hvis det også styrkede din ryg.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version