Forfatter Emne: Nu er det måske snart slut med julemænd  (Læst 1766 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Nu er det måske snart slut med julemænd
« Dato: Oktober 03, 2017, 09:51:53 pm »
Dansk Folkeparti kommer nu med sit konkrete forslag til et såkaldt burkaforbud, som skal gøre det strafbart at bære  "maskering eller heldækkende beklædning i det offentlige rum".

Det er selvfølgelig hensigten at ramme de få kvinder, som bærer burka - men med den formulering, kan man vist heller ikke længere være julemand eller gå i Bamse- og Kyllinge-kostume til børnefødselsdage.

http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-10-03-df-fremlaegger-nyt-burkaforslag-i-forsoeg-paa-at-samle-flertal

Kunne vi ikke snart få lov til at leve, som vi vil.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Nu er det måske snart slut med julemænd
« Svar #1 Dato: Oktober 03, 2017, 10:00:45 pm »
Ja, og hvad med styrthjelm, tænker jeg på? Bliver de også ulovlige? Hospitalsklovne må vel også se sig om efter et nyt arbejde. Hvad med håndværkere, der bruger støvmasker. Svømmebriller og snorkel i svømmehallen, er også ved at blive halvkriminelt vel.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Mak

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 03, 2017, 10:02:14 pm »
det er da ikke det som det lov forslaf hander om?

Offline Skarpretteren

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Du kan ikke engang ramme tasterne, så hvad ved du om det?
« Svar #3 Dato: Oktober 03, 2017, 10:14:35 pm »

Da man lavede 24-års reglen 24-års-reglen for at forhindre familiesammenføring, så virkede det sådan set - men som en utilsigtet bivirkning ramte det den også danskere, som f.eks. havde giftet sig med en amerikaner, og nu ikke længere kunne flytte til Danmark sammen med familien.

Offline Skarpretteren

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 03, 2017, 10:16:41 pm »
det Det er da ikke det, som det lov forslaf hander lovforslag handler om? .

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du kan ikke engang ramme tasterne, så hvad ved du om det?
« Svar #5 Dato: Oktober 03, 2017, 10:16:45 pm »

Da man strammede reglerne for familiesammenføring, så virkede det sådan set - men som en utilsigtet bivirkning ramte det også danskere, som f.eks. havde giftet sig med en amerikaner, og nu ikke længere kunne flytte til Danmark sammen med familien.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 03, 2017, 11:39:47 pm »
Kunne vi ikke snart få lov til at leve, som vi vil.

Er det ikke pointen at mange muslimske kvinder ikke selv må bestemme hvordan de skal gå klædt?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 03, 2017, 11:44:21 pm »
Ja, og hvad med styrthjelm, tænker jeg på? Bliver de også ulovlige? Hospitalsklovne må vel også se sig om efter et nyt arbejde. Hvad med håndværkere, der bruger støvmasker. Svømmebriller og snorkel i svømmehallen, er også ved at blive halvkriminelt vel.

Det skal naturligvis kun gælde muslimer ... SÅ er problemet løst ... :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 03, 2017, 11:48:15 pm »

Da man lavede 24-års reglen 24-års-reglen for at forhindre familiesammenføring, så virkede det sådan set - men som en utilsigtet bivirkning ramte det den også danskere, som f.eks. havde giftet sig med en amerikaner, og nu ikke længere kunne flytte til Danmark sammen med familien.

Jeg sidder og undrer mig, og det er muligt, det er flueknepperi, men Skarpretteren svarer kl. 10:14:35 pm på en kommentar fra Anklageren, som skulle være postet kl. 10:12:09 pm.
Men når man ser på siden her er omtalte kommentar fra Anklageren først postet kl. 10:16:45 pm.

Er Skarpretteren synsk, eller er der gået ged i teknikken her?
I'm a Troll

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 03, 2017, 11:53:26 pm »
Der er gået en Sherlock tabt i dig ... Jeg havde ikke lagt mærke til det ... :ahappy:

Der kunne jo også være en anden forklaring ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 04, 2017, 12:01:04 am »
Der er gået en Sherlock tabt i dig ... Jeg havde ikke lagt mærke til det ... :ahappy:

Der kunne jo også være en anden forklaring ... :ermm:
Ja, helt sikkert, jeg er født 100 år for sent.
Jeg lagde såmænd også kun mærke til det, fordi der i Svar #3 blev svaret på noget i Svar #5 som blev postet et par minutter senere - men det kan jo være tidsforskellen  :blum:
I'm a Troll

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 04, 2017, 12:46:31 am »

Jeg sidder og undrer mig, og det er muligt, det er flueknepperi, men Skarpretteren svarer kl. 10:14:35 pm på en kommentar fra Anklageren, som skulle være postet kl. 10:12:09 pm.
Men når man ser på siden her er omtalte kommentar fra Anklageren først postet kl. 10:16:45 pm.

Er Skarpretteren synsk, eller er der gået ged i teknikken her?

Næh.

Det er ikke den samme tekst, da jeg kom til at tænke på, at det nok alligevel ikke er 24-års-reglen, som jeg henviser til. Det gælder jo for alle aldersklasser, at de kan have svært ved at få familiesammenføring på grund af tilknytningskriteriet.

Jeg slettede det derfor - og postede igen med den nye ordlyd. Jeg kan nemlig ikke lide at rette en kommentar, fordi jeg af og til er blevet beskyldt for at rette i min tekst med den hensigt at skjule noget.

Jeg retter alligevel engang imellem for nemheds skyld, men her slettede jeg det altså helt.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 04, 2017, 01:45:12 am »

Er det ikke pointen at mange muslimske kvinder ikke selv må bestemme hvordan de skal gå klædt?

Selvom du snager i muslimernes liv som en gammel kælling, så tror jeg ikke, at du ved ret meget om, hvordan de lever - fordi jeg ikke tror, at du besøger dem. Jeg ved det heller ikke - og jeg er også ligeglad med - om jeg ved det.

For de fleste er det en bagatel, hvordan muslimer indretter sig, fordi de ikke har tænkt sig at konvertere.

Jeg er imod burkaer, fordi de begrænser menneskets frie udfoldelse som at tage en svømmetur eller smide tøjet, når det er varmt - men der er altså mange større problemer, og jeg synes ikke, at staten skal være barnepige med hensyn til alle mulige småting.

Specielt jo da - hvis det er nødvendigt at forbyde julemænd m.v. for at få det igennem, uden at det bryder grundloven. Vi har mange års tradition for julemænd. Man kan jo også kun se øjnene på en julemand - resten er "heldækkende beklædning i det offentlige rum" (som er formuleringen i lovforslaget).

Man kan jo kræve, at muslimer tager burkaen af, mens de henvender sig til deres sagsbehandler eller skal krydse grænsen o.l. - for det er der en meget god begrundelse for at gøre.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 04, 2017, 10:12:06 am »
Der er en ganske interessant artikel og afstemning i Expressen i dag.

Den handler om en skør madamme der forlod sin mand og tre børn i tyskland i 2014 og rejste til syrien hvor hun giftede sig med en IS-idiot og fik tre børn med ham.

Nu jamrer madammen sig i et brev direkte til Merkel fordi hun vil hjem igen, medbringende sine IS-børn, for som hun skriver, hun vil have sine børn til at vokse op normalt og gå i børnehave, skole o.s.v.

Hun har også sagt at hun ville leve i fred i en islamisk verden, tjene allah og passe sine børn, hun siger også hun brugte sin tid i IS med at lave mad, læse koranen og se film.

Hun siger også at tiden i IS var den bedste i hendes liv.

94 % har stemt nej til at ville have den skøre madamme og tikkende bombe tilbage til den vestlige verden, og alligevel ender det nok med at både hun og hendes IS-unger får lov at komme til tyskland. Hvad stemmer du ?

http://www.express.co.uk/news/world/862038/isis-angela-merkel-jihadist-syria-germany-islamic-state

« Senest Redigeret: Oktober 04, 2017, 10:37:14 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 04, 2017, 10:38:16 am »
Daily Express (som du linker til) og Expressen er to forskellige aviser. Den ene er så rødradigal som noget kan være og den anden er mere blå

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)