Forfatter Emne: Europa har en meget stram våbenlov. Det har ikke stoppet masseskyderier  (Læst 547 gange)

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
God artikel fra John R. Lott og en god modvægt til NWO-globalisterne som ønsker en strammere våbenlov

Gun control in Europe is almost total. It hasn't stopped mass shooting attacks like Las Vegas

Within hours of the horrible attack in Las Vegas, before we knew most of the relevant facts about the tragedy, gun control advocates were calling for more gun control.  Here is something I would like those advocates to consider: Europe, which has all the gun controls that are being pushed in the aftermath of the Las Vegas carnage, has actually suffered more bloodshed from these types of attacks than the U.S.

You heard that right: Countries such as France may have made all semi-automatic guns illegal, but that hasn’t stopped killers from getting fully automatic machine guns to use in mass shooting attacks. All four of the 2015 mass public shooting in France involved machine guns, including the 130 people killed in November of that year in multiple attacks including one at a concert venue.

In the 1970s, 80s and 90s, Europe saw machine gun attacks in airports and nightclubs by groups such as Black September and the Red Army Faction. In fact, machine guns are commonly used in mass shootings in the rest of the world.

Læs resten her http://www.foxnews.com/opinion/2017/10/02/gun-control-in-europe-is-almost-total-it-hasnt-stopped-mass-shooting-attacks-like-las-vegas.html
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2017, 07:29:53 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
En  liberal våbenlov som USA's har åbenbart heller ikke stoppet masseskyderier i USA. Masseskyderier defineret som skudepisoder hvor 4 eller flere mennesker er blevet skudt.
Indtil videre 273 episoder alene i løbet af de første 274 dage i 2017, så det er i høj grad dagligdags foreteelser.

http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-10-03-usa-har-oplevet-273-masseskyderier-i-2017
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
    • Vis profil
En  liberal våbenlov som USA's har åbenbart heller ikke stoppet masseskyderier i USA. Masseskyderier defineret som skudepisoder hvor 4 eller flere mennesker er blevet skudt.
Indtil videre 273 episoder alene i løbet af de første 274 dage i 2017, så det er i høj grad dagligdags foreteelser.

http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-10-03-usa-har-oplevet-273-masseskyderier-i-2017
Klart med så mange kriminelle negere
https://www.amren.com/archives/reports/the-color-of-crime-2016-revised-edition/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Danmark har en stram våbenlov. Det har stoppet masseskyderier
« Svar #3 Dato: Oktober 03, 2017, 09:35:13 pm »
Det er godt, der er noget, som fungerer   :smile1:
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

JoYo

• Gæst
Sv: I Holland har man mange diger
« Svar #4 Dato: Oktober 03, 2017, 11:35:43 pm »

Klart med så mange kriminelle negere
https://www.amren.com/archives/reports/the-color-of-crime-2016-revised-edition/

Bare for at skrive noget som ikke er fornuftigt.
I Holland har man mange diger,, men alligevel er der ikke mange oversvømmelser.
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2017, 11:41:06 pm af JoYo »

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Skyderiet i Las Vegas var selvfølgelig endnu et Illuminati NWO-false flag, måske endda et hoax, som handler om at have en undskyldning for at tage våbnene fra amerikanerne:

Las Vegas "Shooting"... Did It Actually Happen?

https://www.youtube.com/watch?v=lztlqh0qahw

Den måde, de gør det på, er at nogen bliver sat til at skyde og så flygter folk i panik. Og ingen kan rigtigt se, hvad der sker. Og bagefter hævder de så, at der var over 50 døde. Men det kan man jo i virkeligheden slet ikke tjekke. Det kan de altid komme og sige, EFTER at folk i panik er flygtet fra stedet...

Ham, der giver skylden, er formentig en crisis-actor og fake identitet. Hans bror virkede også meget falsk, da han stod frem på tv bagefter og talte om episoden.

Bemærk at det påståede skyderi foregik lige ved siden af en stor Illuminati pyramide. Det tyder på en iscenesat begivenhed...

« Senest Redigeret: Oktober 04, 2017, 04:21:27 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
    • Vis profil
Jeg er sikker på at det er et false flag. Om det er et hoax ved jeg ikke da jeg ikke har undersøgt det derfor udtaler jeg ikke om det er et hoax eller ej før jeg er mere sikker på sandheden. Jeg ved dog at ligesom med Sandy Hoax så prøver NWO-globalisterne igen at indføre strammere våbenlov efter dette event
« Senest Redigeret: Oktober 04, 2017, 05:39:45 pm af Licensnægteren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
Jeg er sikker på om at det er et false flag. Om det er et hoax ved jeg ikke da jeg ikke har undersøgt det derfor udtaler jeg ikke om det er et hoax eller ej før jeg er mere sikker på sandheden. Jeg ved dog at ligesom med Sandy Hoax så prøver NWO-globalisterne igen at indføre strammere våbenlov efter dette event

Jeg har heller ikke undersøgt sagen til bunds, men er ligesom dig sikker på, at NWO-globalisterne igen er involveret. Formålet er at få amerikanerne til at opgive deres våben. Det er et totalt iscenesat EVENT.

Om folk døde, ved jeg ikke. Hvis ja, er det et falsk flag. Hvis ingen døde, er det et hoax.

Det interessante er, at der endnu ingen billeder er blevet set af ægte ofre. Det er mistænkeligt, hvis over 50 døde.

Noget andet er, at der under Obama var et hav af disse fake skyderier. Dette her er vist enten det første eller det andet under Trump. Mit indtryk er, at Trump ikke er involveret i det her. Men at nogen nu forsøger at lægge pres på ham ved at iscenesætte disse begivenheder, så han bliver presset til at stramme våbenloven. Noget han hidtil har afvist. Jeg tror derfor ikke, at det er et tilfælde, at man iscenesætter et så massivt falsk flag netop nu. Fordi der er behov for et massivt falsk flag for at presse Trump til at ændre sin politik på området. Nu må vi se om Trump har mod og mandshjerte til at stå for presset.
« Senest Redigeret: Oktober 04, 2017, 04:27:45 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Evalu

• Senior medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
Jeg er sikker på om at det er et false flag. Om det er et hoax ved jeg ikke da jeg ikke har undersøgt det derfor udtaler jeg ikke om det er et hoax eller ej før jeg er mere sikker på sandheden. Jeg ved dog at ligesom med Sandy Hoax så prøver NWO-globalisterne igen at indføre strammere våbenlov efter dette event

Jeg har heller ikke undersøgt sagen til bunds, men er ligesom dig sikker på, at NWO-globalisterne igen er involveret. Formålet er at få amerikanerne til at opgive deres våben. Det er et totalt iscenesat EVENT.

Om folk døde, ved jeg ikke. Hvis ja, er det et falsk flag. Hvis ingen døde, er det et hoax.

Det interessante er, at der endnu ingen billeder er blevet set af ægte ofre. Det er mistænkeligt, hvis over 50 døde.

Noget andet er, at der under Obama var et hav af disse fake skyderier. Dette her er vist enten det første eller det andet under Trump. Mit indtryk er, at Trump ikke er involveret i det her. Men at nogen nu forsøger at lægge pres på ham ved at iscenesætte disse begivenheder, så han bliver presset til at stramme våbenloven. Noget han hidtil har afvist. Jeg tror derfor ikke, at det er et tilfælde, at man iscenesætter et så massivt falsk flag netop nu. Fordi der er behov for et massivt falsk flag for at presse Trump til at ændre sin politik på området. Nu må vi se om Trump har mod og mandshjerte til at stå for presset.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil

Dejligt klog muldvarpe der. Alle hans udsagn er jo helt korrekte. :yes:

911 Inside Job. Yep.
Moon Landings fake. Yep.
Government killled J.F.K. Yep. Eller rettere CIA gjorde (men de er vel også regeringen).
Global Warming is a myth. Yep. I år har vi haft det koldt.
Alien Lizards run the Planet. Yep.

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
    • Vis profil
Sv: Europa har en meget stram våbenlov. Det har ikke stoppet masseskyderier
« Svar #10 Dato: Oktober 04, 2017, 05:19:37 pm »

Trump har et godt samarbejde med NRA og lovede flere gange under valgkampen at våbenloven skulle være mere fri end under Obama (hvilket den også er blivet) derfor ser jeg heller ikke hvorfor han skulle lave sådan et false flag

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er en slags gale-bevægelse
« Svar #11 Dato: Oktober 04, 2017, 05:41:54 pm »

Trump har et godt samarbejde med NRA og lovede flere gange under valgkampen at våbenloven skulle være mere fri end under Obama (hvilket den også er blivet) derfor ser jeg heller ikke hvorfor han skulle lave sådan et false flag

Det er rigtigt, at Trump har givet psykisk syge retten til at eje våben tilbage.

http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-03-01-trump-giver-psykisk-syge-retten-til-at-eje-vaaben-tilbage

« Senest Redigeret: Oktober 04, 2017, 05:50:50 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
    • Vis profil
Trump har nemlig ikke noget imod handikappede som Obongo har
« Svar #12 Dato: Oktober 04, 2017, 05:51:53 pm »

Det er rigtigt, at Trump har givet psykisk syge retten til at eje våben tilbage.

http://nyheder.tv2.dk/udland/2017-03-01-trump-giver-psykisk-syge-retten-til-at-eje-vaaben-tilbage
Men du mener vel at de svage i USA skal have færre rettigheder end resten? Du mener at psykisk syge ikke skal have retten til at forsvare sig selv? Og du siger at det er mig der tror på over og undermennesker når det er det Obongo har gjort med kun at give de normale retten til at bære våben

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
    • Vis profil
Sv: Europa har en meget stram våbenlov. Det har ikke stoppet masseskyderier
« Svar #13 Dato: Oktober 04, 2017, 05:55:48 pm »
I TV2 artiklen som også har lidt FAKE NEWS bruger det skuespil hoaxet ved Sandy Hook og skriver dette

''Med det oprindelige forslag, som kom i kølvandet på skoleskyderiet på Sandy Hook Elementary School i Newtown i Conneticut den 14. december 2012, strammede Barack Obama reglerne for, hvem der kan købe våben''
Sætningen skulle være dette for at det ikke var FAKE NEWS ''Med det oprindelige forslag, som kom efter et falsk iscenesat fupskyderi på Sandy Hook Elementary School i Newtown i Conneticut den 14. december 2012, strammede Barack Obama reglerne for, hvem der kan købe våben''

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er jo psykisk syge, som står bag masseskyderierne
« Svar #14 Dato: Oktober 04, 2017, 06:00:43 pm »
Men du mener vel at de svage i USA skal have færre rettigheder end resten? Du mener at psykisk syge ikke skal have retten til at forsvare sig selv? Og du siger at det er mig der tror på over og undermennesker når det er det Obongo har gjort med kun at give de normale retten til at bære våben

Navlebeskuende
Trump er selv under mistanke for at være psykisk syg - og det er let at forstå, fordi han går sygeligt op i, hvor populær han er.

Jeg synes ikke, at nogen skal have lov til at forsvare sig selv med skydevåben - for den frie ret til at have håndvåben koster alt for mange menneskeliv.

Jeg forstår slet ikke dig, som kun elsker lande med rekordmange mord.