Forfatter Emne: Tocifret millionbeløb til "forskønnelse" af Mjølnerparken  (Læst 227 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
Tocifret millionbeløb til "forskønnelse" af Mjølnerparken
« Dato: Oktober 03, 2017, 02:49:05 pm »
Københavns Kommune har i samarbejde med boligforeningen Lejerbo og Landsbyggefonden offentliggjort deres planer for, hvordan de vil komme bandekriminaliteten i et af Danmarks mest belastede områder, Mjølnerparken, til livs.

Ak, hør en gang:

Et tocifret millionbeløb, hvoraf en stor andel kommer fra skatteydere, skal gå til et aktivitetshus og forskønnelse af de kriminelle familiers boliger.

Kan I genkende "stilen" fra andre kostbare tiltag?
Alle de andre nytteløse projekter. "Opnormering af fritidstilbud", "kvarterløft" ....

Hjalp det? Hjalp det danskerne?

Lige på den anden side af vejen over for Mjølnerparken på Rovsingsgade, ligger Københavns stormoské.
Men der er nok ingen der overvejer, om der kunne tænkes en sammenhæng mellem udbredelsen af radikal islam (og foragt for dansk levevis) på den ene side og aggression, vold og manglende respekt for dansk lovgivning på den anden.

Naahj, for "småproblemerne" er jo so-ci-ale!   :bad:
Der skal selvfølgelig - ud over et komme-hinanden-ved hus og gratis boligrenovering - mere dialogkaffe, bekymringssnak og so-ci-alt samvær til! 
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Bente C.

• Gæst
Sv: Tocifret millionbeløb til "forskønnelse" af Mjølnerparken
« Svar #1 Dato: Oktober 03, 2017, 03:15:17 pm »
Det er til at græde over - på de danske beboeres og skatteyderes vegne.
Du har ret i, J. Langgaard-Nielsen, at man har hørt de samme floskler og fraser om kvarterløft og social assistance mange gange før - og lige lidt har det hjulpet.

Men i et efterår med kommunal- og regionsvalg lyder det måske for ukorrekt at tale om langvarige fængselstraffe til de skydeglade, udsmidning fra kvarteret af storkriminelle familier og fratagelse af kontanthjælp m.m. til de stærkt kriminelle?

JoYo

• Gæst
« Svar #2 Dato: Oktober 03, 2017, 03:21:53 pm »
Københavns Kommune har i samarbejde med boligforeningen Lejerbo og Landsbyggefonden offentliggjort deres planer for, hvordan de vil komme bandekriminaliteten i et af Danmarks mest belastede områder, Mjølnerparken, til livs.

Ak, hør en gang:

Et tocifret millionbeløb, hvoraf en stor andel kommer fra skatteydere, skal gå til et aktivitetshus og forskønnelse af de kriminelle familiers boliger.

Alle de andre nytteløse projekter. "Opnormering af fritidstilbud", "kvarterløft" ....

Hjalp det? Hjalp det danskerne?

Lige på den anden side af vejen over for Mjølnerparken på Rovsingsgade, ligger Københavns stormoské.
Men der er nok ingen der overvejer, om der kunne tænkes en sammenhæng mellem udbredelsen af radikal islam (og foragt for dansk levevis) på den ene side og aggression, vold og manglende respekt for dansk lovgivning på den anden.

Naahj, for "småproblemerne" er jo so-ci-ale!   :bad:
Der skal selvfølgelig - ud over et komme-hinanden-ved hus og gratis boligrenovering - mere dialogkaffe, bekymringssnak og so-ci-alt samvær til!

Solstrål historien som dette ser jeg gerne

Dejligt at læse at de så langsomt vågner i storbyen.
Rigtigt godt tiltag, det med nye aktivitet og sportsfaciliteter, det blev stort set et omvending i uroligheder i Paris for ti år siden.

Med din retorik bliver du vel ikke inviteret til opbygningsarbejdet, der påkræves  et positivt indstilling, og et fysisk tilstede værelse.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 03, 2017, 03:31:23 pm »
Alle de andre nytteløse projekter. "Opnormering af fritidstilbud", "kvarterløft" ...

Både - og. Nu boede jeg tidligere i et boligområde der var udsat for kvarterløft. Det hjalp. Boligerne blev attraktive for velfungerende danskere og beboersammensætningen ændredes. Da kvarterløftet blev sat i værk, var der dog ikke først og fremmest muhamedanere der var problemet, men grisefarvede danskere under kriminalforsorgen, sindlidende og/eller med misbrugsproblemer.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

• Fuld medlem
  • Activity:
    6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 03, 2017, 03:41:33 pm »
JoYo:
Citér
Rigtigt godt tiltag, det med nye aktivitet og sportsfaciliteter, det blev stort set et omvending i uroligheder i Paris for ti år siden.

Skal jeg forstå dig sådan, at du mener, der skete en stor vending (ændring) til det bedre i Paris for ti år siden og fremad?

Jeg ser for mig disse ti år.
Jeg husker: Et utal af bilafbrændinger i forstæderne (meget værre end i København).
Islamiske terrorangreb og - dokumenteret på dansk TV2 - rekruttering af hhv. terrorister og IS-folk på internet-caféer i Paris.
Voldtægter og chikanering af franske kvinder.

Osv.

Må ærligt tilstå, at jeg opfatter din "positive historie" som selvopfundet.

"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

• Fuld medlem
  • Activity:
    6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 03, 2017, 03:44:23 pm »
Carlo:
Citér
Boligerne blev attraktive for velfungerende danskere og beboersammensætningen ændredes. Da kvarterløftet blev sat i værk, var der dog ikke først og fremmest muhamedanere der var problemet, men grisefarvede danskere under kriminalforsorgen, sindlidende og/eller med misbrugsproblemer.

Carlo Gris, det rager ikke os, hvor du har boet. Men sindslidende - jo, det er du nok!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 03, 2017, 04:15:31 pm »
Carlo Gris, det rager ikke os, hvor du har boet. Men sindslidende - jo, det er du nok!

Du lyder som en nationalistisk dværg.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

JoYo

• Gæst
« Svar #7 Dato: Oktober 03, 2017, 04:32:11 pm »
JoYo:
Citér

Skal jeg forstå dig sådan, at du mener, der skete en stor vending (ændring) til det bedre i Paris for ti år siden og fremad?

Jeg ser for mig disse ti år.
Jeg husker: Et utal af bilafbrændinger i forstæderne (meget værre end i København).
Islamiske terrorangreb og - dokumenteret på dansk TV2 - rekruttering af hhv. terrorister og IS-folk på internet-caféer i Paris.
Voldtægter og chikanering af franske kvinder.

Osv.

Må ærligt tilstå, at jeg opfatter din "positive historie" som selvopfundet.

Du må opfatte alt du vil, der er ytringsfrihed her.
Der findes problemer i Paris på lige fod med alle andre byer, dog nok mindre banderelateret mord som i KBH.

Paris har altid været turisternes by, mangfoldigheds by, (diversite), kærlighedens by, (amour) osv. og har altid tiltrukket turister, så mange at Frankrig igen topper listen over landet som tiltrækker flest turister, med igen Paris i top.

Min indtryk, hvis jeg må være så fri, er at du er ret ensartet, Nationalistisk og godt kan lide Dansk navlepilleri på den hyggelige måde.

Jeg antager at det er spild tid at komme med nogen fakta
"Je suis Diversite"

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 03, 2017, 04:39:50 pm »

Du må opfatte alt du vil, der er ytringsfrihed her.

Gnavpots syn på debat er, at forfølge alle, som han er uenig med i et lokumssprog - indtil der kun er nogen tilbage på debatten med "den rette ånd".
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 03, 2017, 04:40:25 pm »
Carlo:
Citér
Boligerne blev attraktive for velfungerende danskere og beboersammensætningen ændredes. Da kvarterløftet blev sat i værk, var der dog ikke først og fremmest muhamedanere der var problemet, men grisefarvede danskere under kriminalforsorgen, sindlidende og/eller med misbrugsproblemer.

Takes one to know one  :hyper:
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 03, 2017, 06:05:58 pm »
Det er til at græde over - på de danske beboeres og skatteyderes vegne.
Du har ret i, J. Langgaard-Nielsen, at man har hørt de samme floskler og fraser om kvarterløft og social assistance mange gange før - og lige lidt har det hjulpet.

Men i et efterår med kommunal- og regionsvalg lyder det måske for ukorrekt at tale om langvarige fængselstraffe til de skydeglade, udsmidning fra kvarteret af storkriminelle familier og fratagelse af kontanthjælp m.m. til de stærkt kriminelle?

Helt enig Bente C - men jeg vil gå lidt videre - riv Møljerner Parken ned - måske lige - der hvor der er et flertal af etniske danskere. Ellers ryd denne rotterede, med al dens kryb; muhamzske rotter, mus o.a. gnavere. :fear: :devil: :crigon_02: :connie_29:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!