Forfatter Emne: Bør aldersgrænsen for at blive betragtet som et barn blive sat ned?  (Læst 946 gange)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Bør aldersgrænsen for at blive betragtet som et barn blive sat ned?
« Svar #15 Dato: Oktober 03, 2017, 12:47:39 am »

Man kan lukke sig selv ind udenfor åbningstiderne med Sygebevis  :blum:

Ja, men kl.21:00 så lukker de og så skal man være ude.  :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Oktober 03, 2017, 12:54:28 am »
Det er egentlig groft, at man skal betale licens bare for at have en computer med internetadgang. Husk på at man jo i forvejen betaler for internetforbindelsen. Så i realiteten betaler man dermed for det samme to gange. Svindel!
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Oktober 03, 2017, 02:14:12 am »
Det er en ret forvirret tråd, fordi der lægges op til at sex med mindreårige bør tillades.

Det er der nok ikke mange andre, som mener.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 03, 2017, 02:26:49 am »
Det er en ret forvirret tråd, fordi der lægges op til at sex med mindreårige bør tillades.

Det er vist DIN fortolkning. Jeg har i hvert fald intet nævnt i den boldgade. Unge må i forvejen dyrke sex, fra når de fylder 15. Og så siger jeg, at det er fjollet at kalde 15-17 årige teenagere for børn, når de er gamle nok både til at dyrke sex og komme i fængsel. Derfor mener jeg, at det ikke giver mening at kalde unge over 15 for børn.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
    • Vis profil
Selvfølgelig har du nævnt det
« Svar #19 Dato: Oktober 03, 2017, 02:30:08 am »
Hvis det ikke bør være tilladt at dyrke sex med en på 14, så betragter du dem som børn.

Det er vist DIN fortolkning. Jeg har i hvert fald intet nævnt i den boldgade. Unge må i forvejen dyrke sex, fra når de fylder 15. Og så siger jeg, at det er fjollet at kalde 15-17 årige teenagere for børn, når de er gamle nok både til at dyrke sex og komme i fængsel. Derfor mener jeg, at det ikke giver mening at kalde unge over 15 for børn.
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2017, 02:32:02 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Men du fortjener en spjældtur UDEN internet,
« Svar #20 Dato: Oktober 03, 2017, 08:40:49 am »

Har lige skiftet brugernavn igen da jeg er meget stolt over at jeg snart kan fejre endnu et års jubilæum hvor jeg ikke har givet så meget som EN krone til Danmarx Radio. Det er jeg super stolt over og det er også noget jeg blærer mig med da jeg er meget stolt over at kunne sige at jeg ikke betaler licens. DR har ikke ligefrem fortjenet nogen penge fra mig

Du skulle smides liige i brummen:girl_mad:
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2017, 08:44:52 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

JoYo

• Gæst
« Svar #21 Dato: Oktober 03, 2017, 08:51:00 am »

Har lige skiftet brugernavn igen da jeg er meget stolt over at jeg snart kan fejre endnu et års jubilæum hvor jeg ikke har givet så meget som EN krone til Danmarx Radio. Det er jeg super stolt over og det er også noget jeg blærer mig med da jeg er meget stolt over at kunne sige at jeg ikke betaler licens. DR har ikke ligefrem fortjenet nogen penge fra mig

Du skulle smides liige i brummen,  :girl, _mad:

Sikker meget ballade om en licens, og så skal han i  fængsel? der er en hån til hårde frobrydere, hvor skal de så anbringes, dem som banker deres børn og kone, dem som fysisk en sexuelt misbruger børn
hvad med dem som kører alkohol påvirket. eller dem som misbruger skattevæsnet groft.

Fængsler er allerede overfyldt

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
Tråden må vi hellere holde os til, jeg ofrer 2 linjer, ;)
« Svar #22 Dato: Oktober 03, 2017, 09:28:21 am »
Kriminalitet starter altid i det små, alene det at han lyver om at han bruger biblioteket Kl. søvn om natten,

Fortæl mig ikke at manden heller ikk har en smartphone der kan gå på nettet,

Landets love skal holdes, små som store - hvor ender vi els henne?  :girl_smile:

*------------------------------------------------------------------------------------------------------------*
NEJ aldersgrænsen for at blive betragtet som et barn skal ikke sættes ned,

DE kommer bare i spjældet blandt voksne og lære skurkestreger (hvordan man snyder i licens bla.)

:girl_blum2:

« Senest Redigeret: Oktober 03, 2017, 09:30:28 am af genuine Troll »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 03, 2017, 09:34:22 am »

Var det ikke lederen af Dansk Røde Kors som mente at det var helt ok så længe det var velfærdsjægerne der gør det?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Tråden må vi hellere holde os til, jeg ofrer 2 linjer, ;)
« Svar #24 Dato: Oktober 03, 2017, 09:43:49 am »
Kriminalitet starter altid i det små, alene det at han lyver om at han bruger biblioteket Kl. søvn om natten,

Landets love skal holdes, små som store - hvor ender vi els henne?  :girl_smile:

*------------------------------------------------------------------------------------------------------------*

DE kommer bare i spjældet blandt voksne og lære skurkestreger (hvordan man snyder i licens bla.)

Jeg tror nok folk kan regne ud at det var en løgn. Men hvis du mener at Danmarx Radio er så godt så har du lov til at betale til propagandaen. Jeg mener det er noget lort derfor betaler jeg ikke til det. Det er det samme med spil som World of Warcraft nogen mener at det er godt og andre mener at det er lort. Du har helt ret til at betale til DR hvis du har lyst men personligt mener jeg ikke løgnepropagandaen har fortjent så meget som en krone fra mig side af. Hvis du mener at det er ok at Danmarx Radio hetzer imod Trump og knuselsker Killary så burde du også mene at dem der elsker Trump og hader Killary skal have ret til ikke at betale til lortet. Fordi det siger jo sig selv at hvis man ikke kan lide indholdet Danmarx Radio så kan man bare afmelde sig licensen. Det gør man hvis man er utilfreds med et hvilket som helst andet produkt og det burde man også kunne gøre her

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 03, 2017, 09:57:03 am »

Jeg tror nok folk kan regne ud at det var en løgn. Men hvis du mener at Danmarx Radio er så godt så har du lov til at betale til propagandaen. Jeg mener det er noget lort derfor betaler jeg ikke til det. Det er det samme med spil som World of Warcraft nogen mener at det er godt og andre mener at det er lort. Du har helt ret til at betale til DR hvis du har lyst men personligt mener jeg ikke løgnepropagandaen har fortjent så meget som en krone fra mig side af. Hvis du mener at det er ok at Danmarx Radio hetzer imod Trump og knuselsker Killary så burde du også mene at dem der elsker Trump og hader Killary skal have ret til ikke at betale til lortet. Fordi det siger jo sig selv at hvis man ikke kan lide indholdet Danmarx Radio så kan man bare afmelde sig licensen. Det gør man hvis man er utilfreds med et hvilket som helst andet produkt og det burde man også kunne gøre her

Licens eller afgift på telefon og internet er en overtrædelse af menneskerettighedernes artikel 10 der siger
at enhver har ret til at afgive og modtage oplysninger uden indblanding fra offentlig myndighed.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 03, 2017, 10:29:33 am »
Hva sker der for jer? - en radio/tvstation skal jo finanseres på en eller anden måde for at kunne sende sine udsendelser, vi kan jo ikk alle snyde - nogen skal jo betale gildet,  :girl_to_take_umbrage:
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2017, 10:31:54 am af genuine Troll »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
    • Vis profil
Du bør danne dine meninger selv
« Svar #27 Dato: Oktober 03, 2017, 10:30:27 am »

Var det ikke lederen af Dansk Røde Kors som mente at det var helt ok så længe det var velfærdsjægerne der gør det?

Det er da muligt, at der er andre end dig, som betragter 14-årige piger som voksne - men det er ikke et godt argument.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 03, 2017, 10:34:23 am »
Hva sker der for jer? - en radio/tvstation skal jo finanseres på en eller anden måde for at kunne sende sine udsendelser, vi kan jo ikk alle snyde - nogen skal jo betale gildet,  :girl_to_take_umbrage:

De går ind for at erstatte dansk kultur med globalisering - og det er måske ikke sympatisk - men jo ikke ulovligt.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 03, 2017, 10:42:03 am »

Jeg går sådan set heller ikke ind for Licenssnyd ... Men synes derimod at loven bør laves om! den forhadte medieafgift må væk den bliver jo stadig opkrævet men bare kaldt noget andet ... :ermm:

Medielicens i tal:
Hver husstand betalte lige knap 7 kr. i licens om dagen i 2017. Heraf går ca. 4,50 til DR, og knap 1 kr. går til de regionale TV 2-stationer og andre public service-formål. Godt 1,25 kr. går til moms ...

Læs mere her:
Medielicens:
http://www.dr.dk/om-dr/licens/hvad-gaar-medielicensen-til
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2017, 10:46:46 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...