Forfatter Emne: Vi gamle kan nok  (Læst 377 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Vi gamle kan nok
« Dato: Oktober 02, 2017, 06:12:38 pm »
Gerningsmanden til Las Vegas skyderiet er den 64-årige ærkeamerikaner Stephen Paddock.

http://www.tagesschau.de/ausland/las-vegas-angriff-103.html

Og så skal vi være bange for muhamzerne.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Vi gamle kan nok
« Svar #1 Dato: Oktober 02, 2017, 06:24:21 pm »
Gerningsmanden til Las Vegas skyderiet er den 64-årige ærkeamerikaner Stephen Paddock.

Og mexicanerne.

Nå, men det er en ærkeamerikansk hvid mand, der har plaffet løs på uskyldige mennesker, så derfor er der ikke tale om terror.
I'm a Troll

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 02, 2017, 06:25:38 pm »
Det er fint at se, at der er KRUDT i de gamle. Selvom i dette tilfælde kunne krudtet være blevet brugt mere fornuftigt...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

JoYo

• Gæst
« Svar #3 Dato: Oktober 02, 2017, 06:29:43 pm »

Og mexicanerne.

Nå, men det er en ærkeamerikansk hvid mand, der har plaffet løs på uskyldige mennesker, så derfor er der ikke tale om terror.

Tankevækkende om hvordan vi opfatter vold.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 02, 2017, 06:58:06 pm »

Og mexicanerne.

Har i fået jeres nye Breivik ?? ... Så er der en mere i kan tage frem og kæle lidt for tid til anden når det nu behøves ... :ermm:
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2017, 09:47:05 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

JoYo

• Gæst
« Svar #5 Dato: Oktober 02, 2017, 07:08:24 pm »

Og mexicanerne.

Har i fået jeres nye Breivik ?? ... Så er der en mere i kan tage frem og kæle lidt for når det nu behøves ... :ermm:

Vi ved i hvert fald godt hvad du fortrækker når der er vold offers 

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 02, 2017, 07:39:11 pm »
Altså der ER tale om terror, hvis skyderiet var politisk motiveret. Så hvis avisen imorgen kan bringe et manifesto skrevet af gerningsmanden der siger "jeg skød de mennesker pga. en skattestigning", eller noget lignende, så er det terror. Hvis han skød dem fordi han er en gal mand og synes det var underholdende så er det ikke terror.

Begrebet terror har ikke noget at gøre med hvor slem forbrydelsen er. Det handler om motivet bag den.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 02, 2017, 07:48:38 pm »

Ja Carlo, det skal vi stadig være . :l_diver: :hunter:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

JoYo

• Gæst
« Svar #8 Dato: Oktober 02, 2017, 07:51:34 pm »
Altså der ER tale om terror, hvis skyderiet var politisk motiveret. Så hvis avisen imorgen kan bringe et manifesto skrevet af gerningsmanden der siger "jeg skød de mennesker pga. en skattestigning", eller noget lignende, så er det terror. Hvis han skød dem fordi han er en gal mand og synes det var underholdende så er det ikke terror.

Begrebet terror har ikke noget at gøre med hvor slem forbrydelsen er. Det handler om motivet bag den.

Det er jeg stort set ikke enig ind, det er terror for alle involverede uanset motivet.
NRA skal ikke ha en teknisk friløber i den her sag, samt den store splitter i USA, Trump

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 02, 2017, 07:52:05 pm »

Skal vi snakke om hvilken fløj gerningsmanden er på? Behøver jeg virkelig at sige det eller ved du det godt selv? Dette er ikke et hak bedre end venstrefløjens elskede Breivik
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 03, 2017, 01:20:30 am »

Det er jeg stort set ikke enig ind, det er terror for alle involverede uanset motivet.
NRA skal ikke ha en teknisk friløber i den her sag, samt den store splitter i USA, Trump

Det handler jo bare ikke om hvor forfærdeligt det er for ofrene. Terror beskriver en handling med et bestemt formål. En bankrøver der under sin flugt dræber 100 mennesker er stadig ikke terrorist af den grund, ellers udvander vi begrebet.
Og en fra NRA ville være terrorist, hvis han slog folk ihjel for at forhindre strammere våbenlov, f.eks.

Skal vi snakke om hvilken fløj gerningsmanden er på? Behøver jeg virkelig at sige det eller ved du det godt selv? Dette er ikke et hak bedre end venstrefløjens elskede Breivik

Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvor gerningsmanden ligger politisk. Hvis du ved noget jeg ikke ved må du da gerne sige det, men indtil da vil det bare være spekulation, og jeg tror jeg afholder mig fra at gætte med denne gang.

JoYo

• Gæst
« Svar #11 Dato: Oktober 03, 2017, 08:41:23 am »

Det handler jo bare ikke om hvor forfærdeligt det er for ofrene. Terror beskriver en handling med et bestemt formål. En bankrøver der under sin flugt dræber 100 mennesker er stadig ikke terrorist af den grund, ellers udvander vi begrebet.
Og en fra NRA ville være terrorist, hvis han slog folk ihjel for at forhindre strammere våbenlov, f.eks.

Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvor gerningsmanden ligger politisk. Hvis du ved noget jeg ikke ved må du da gerne sige det, men indtil da vil det bare være spekulation, og jeg tror jeg afholder mig fra at gætte med denne gang.

Gubbi, jeg ved godt hvad og hvornår massemord klassificeres, en det er også fint at statistikken får sin rigtige ord på massakren, men for de sake of the NRA og Trump er det for mig terror, indtil det er bevist det ikke er.
Måske en lidt mærkeligt resumering, men sådan er jeg, mere nu, hvor de har fundet hele 42 skydevåben på EN person.

Men der er også noget positivt med de hele. NRA og våben producentens interesser er steget med 3% i gennemsnit på børsen.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 03, 2017, 09:17:17 am »
Norge har en meget stram våbenlov men det stoppede ikke Breivik
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 03, 2017, 10:42:19 am »
Norge har en meget stram våbenlov men det stoppede ikke Breivik

Det er et dårligt argument for at Nordkorea kan købe atomvåben på et frit marked.

Enten gør man noget for at gøre det sværere - eller også gør man ikke.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 03, 2017, 12:11:57 pm »
Alle kan i dag købe skydevåben på det sorte market. At gøre det lovligt for lovlydige borgere at være våben betyder bare at terroristerne ikke kunne skyde så mange før de selv blev skudt af en lovlydig borger. Var der en fri våbenlov i Norge så havde Breivik skudt 10 maks