Forfatter Emne: Ih hvor de stormer frem!  (Læst 266 gange)

Online Lunavecchia (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Ih hvor de stormer frem!
« Dato: Oktober 02, 2017, 03:17:23 pm »
Månedens tal er online, og endnu har ingen fra det nu hedengangne Danskernes Parti formået at tage sig sammen til at afmelde det nu ikke eksisterende parti, som dags dato er noteret for 3311 vælgererklæringer.

Førerhunden, Kristendemokraterne, har nu fået godkendt 19263 vælgererklæringer, så målet på 20109 stillere kan anes i horisonten.

Hvordan går det så for JFK og Dansk Samling? De har nu indsamlet henholdsvis 1221 og 663 erklæringer.
http://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer

Desværre kan jeg ikke lige finde tallene for sidste måned, men tallene for marts måned så sådan ud:
JFK 922 og Dansk Samling 1245.
https://www.dr.dk/nyheder/indland/listen-er-offentliggjort-saa-mange-vaelgererklaeringer-har-de-smaa-partier

Tjuhej hvor vi stormer frem - eller er der blot tale om en storm i et glas vand?
I'm a Troll

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Ih hvor de stormer frem!
« Svar #1 Dato: Oktober 02, 2017, 03:55:55 pm »
Rart at se at JFK forsat stormer frem i stillere. Er de i på stemmeseddelen i min kommune så får de min stemme. Nogen der ved hvornår man kan se stemmeseddelen i den kommune man bor i?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 02, 2017, 04:20:05 pm »
Rart at se at JFK forsat stormer frem i stillere. Er de i på stemmeseddelen i min kommune så får de min stemme. Nogen der ved hvornår man kan se stemmeseddelen i den kommune man bor i?

I marts = 922.
Nu = 1221.
Det er 300 erklæringer, de har fået på 7 måneder. Vælgererklæringer bliver forældet efter 18 måneder. Jeg tror godt, du selv kan se, hvor det ender for JFK. Mit gæt er, at de ikke får mere end 2500.

I øvrigt er det interessant at se, hvordan DP er røget til bunds med 2300 vælgererklæringer på få måneder. Det er endnu mere interessant, hvis man husker, at i april 2016 påstod de, at de havde 10000 og var halvvejs. Den gang var tallene ikke offentlige og de kunne lyve. Det var, som flere forudsagde, en stor løgn og bedrag.

Jeres troværdighed er værre end brugtvognsforhandlere.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 02, 2017, 04:28:53 pm »
Dansk Samling nu: 663
I marts: 1245.

Det er en halvering. Misforstod jeg noget.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Online Lunavecchia (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 02, 2017, 04:31:54 pm »
JFK har fået rundt regnet 43 vælgererklæringer hver måned i 7 måneder; lidt mere end én om dagen. Det kan man næppe betegne som, at de stormer frem, og med den fart de har på, kan de kigge i vejviseren efter nogen sinde at blive opstillingsberettiget.
I'm a Troll

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
Der har du forklaringen
« Svar #5 Dato: Oktober 02, 2017, 04:33:07 pm »

I marts = 922.
Nu = 1221.
Det er 300 erklæringer, de har fået på 7 måneder. Vælgererklæringer bliver forældet efter 18 måneder. Jeg tror godt, du selv kan se, hvor det ender for JFK. Mit gæt er, at de ikke får mere end 2500.

I øvrigt er det interessant at se, hvordan DP er røget til bunds med 2300 vælgererklæringer på få måneder. Det er endnu mere interessant, hvis man husker, at i april 2016 påstod de, at de havde 10000 og var halvvejs. Den gang var tallene ikke offentlige og de kunne lyve. Det var, som flere forudsagde, en stor løgn og bedrag.

''Vælgererklæringer bliver forældet efter 18 måneder''
Derfor er folk ikke rigtig stiller for nogen nye partier nu. Der er mere end 18 måneder til næste FT valg derfor er det spild af tid at skrive sig op som stiller nu
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Lunavecchia (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 02, 2017, 04:33:45 pm »
Dansk Samling nu: 663
I marts: 1245.

Det er en halvering. Misforstod jeg noget.

Hvis vi skal genbruge Dansknationalists ord, må konklusionen være, at de er stormet tilbage i skyttegraven.

I'm a Troll

Online Lunavecchia (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.2%
    • Vis profil
Sv: Der har du forklaringen
« Svar #7 Dato: Oktober 02, 2017, 04:35:46 pm »
Derfor er folk ikke rigtig stiller for nogen nye partier nu. Der er mere end 18 måneder til næste FT valg derfor er det spild af tid at skrive sig op som stiller nu
Hvad døde Fandens oldemor af?
I'm a Troll

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 02, 2017, 04:36:50 pm »
JFK har fået rundt regnet 43 vælgererklæringer hver måned i 7 måneder; lidt mere end én om dagen. Det kan man næppe betegne som, at de stormer frem, og med den fart de har på, kan de kigge i vejviseren efter nogen sinde at blive opstillingsberettiget.

Jeg er nu pænt overrasket over at der er så mange der støtter JFK. Jeg troede det var et parti der ville får 100-200 stillere maks fordi danskerne er nogle får men der bliv jeg meget overrasket. Det vister at der stadigvæk er håb for Danmark

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 02, 2017, 04:39:02 pm »
Er det rigtigt eller forkert at stillere bliver forældet efter 18 måneder?

Er det rigtigt eller forkert at der er mere end 18 måneder til næste FT valg?

Derfor er det en meget god grund til at der ikke er så mange stillere endnu. Men det kommer

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 02, 2017, 04:44:06 pm »
Er det rigtigt eller forkert at stillere bliver forældet efter 18 måneder?

Er det rigtigt eller forkert at der er mere end 18 måneder til næste FT valg?

Derfor er det en meget god grund til at der ikke er så mange stillere endnu. Men det kommer

Du lyder usædvanlig dum, når du skriver om, hvordan de små ubetydelige partier - næsten uden stillere - stormer frem.

Det er ikke et personangreb - det er fakta.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 02, 2017, 05:00:12 pm »
Forklar mig hvorfor jeg skal bruge min tid på at være stiller for et parti nu hvis jeg skal gøre det igen om 18 måneder? Det er slutspurten der tæller her. Lige nu tænker jeg mere på kommunalvalg end jeg tænker på stillere til FT valg (som jeg ikke tænker ret meget på nu fordi kommunalvalget er så tæt på som det er)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 02, 2017, 05:02:23 pm »

I marts = 922.
Nu = 1221.

Folk indsendte vælgererklæringer for Nye Borgerlige uden de store problem. Derfor holder din løgn ikke en meter.

Enten er du ufattelig dum eller også troller du os. Jeg er ret sikker på det første, men ikke det sidste.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 02, 2017, 05:11:21 pm »
Forklar mig hvorfor jeg skal bruge min tid på at være stiller for et parti nu hvis jeg skal gøre det igen om 18 måneder? Det er slutspurten der tæller her. Lige nu tænker jeg mere på kommunalvalg end jeg tænker på stillere til FT valg (som jeg ikke tænker ret meget på nu fordi kommunalvalget er så tæt på som det er)

Når et parti har samlet det antal vælgererklæringer, kan de blive berettiget til opstilling til det kommende folketingsvalg - eller hvis flere valg inden for 1 år efter anmeldelsen, er de også gyldige.

Det står alt sammen i valgloven, som du tydeligvis ikke aner en pind om.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 02, 2017, 05:12:23 pm »
Folk er ikke stiller fordi de ikke tænker på FT valg nu men på kommunalvalg