Forfatter Emne: Svensk børnebog: Farfar har fire koner  (Læst 513 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Svensk børnebog: Farfar har fire koner
« Dato: Oktober 01, 2017, 08:21:10 pm »
Sådan her lades de små i stikken i vores naboland, "den humanistiske stormagt."
Så vidt er den kulturelle kapitulation kommet, at der udsendes bøger, hvor det populariseres, at "farfar har fire koner" og "mormor ikke er noget spøgelse" (trods burkaen/niqaben).

http://snaphanen.dk/2017/09/29/svensk-boernebog-farfar-har-fire-koner/

Jeg har et barnebarn, som - hvis vi havde boet 'hinsidan' - ville være blevet præsenteret for sådanne ækle forsøg på at ligestille den islamiske kultur med den gamle nordiske. Fire koner og sharia...det er hvad de svenske børn skal forstå er lige så godt som deres egen måde at leve på - deres eget land. Hvad siger deres forældre?

Men jeg sidder og tænker på ... hvilket åndeligt imunforsvar har efterhånden de stakkels svenske børn, som bliver bombarderet med materiale, der nedgør deres egen kultur med far og mor, to køn, familie og et nordisk sprog og historie - og derimod fremmer islam samt den ellers hermed modstridende opfattelse, at det egentlig er ligegyldigt, om man opfatter sig selv som en dreng eller pige (man kan jo bare skifte !!)

Jeg tror faktisk I er nogle stykker herinde, der føler som jeg - bliver lidt triste til mode ved at høre sådan noget som det, jeg lige har beskrevet. I er bare noget stille. Det er mest "de andre", der brovter løs. 
« Senest Redigeret: Oktober 01, 2017, 08:23:32 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Svensk børnebog: Farfar har fire koner
« Svar #1 Dato: Oktober 01, 2017, 08:38:03 pm »
Jeg ved ikke hvad jeg kan sige til det. Jeg er enig i din tekst men jeg kan ikke rigtig finde på mere at sige, derfor er jeg tavs. Det er det samme med hverdagsterroren, det er et kæmpe problem men hvad kan man sige til ''muslimsk terrorangreb 25'' som man ikke allerede har sagt i de første 24 muslimske terrorangreb (tallet er et eksempel)
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 01, 2017, 08:54:40 pm »
Dansknationalist:
Citér
Jeg ved ikke hvad jeg kan sige til det. Jeg er enig i din tekst men jeg kan ikke rigtig finde på mere at sige, derfor er jeg tavs. Det er det samme med hverdagsterroren, det er et kæmpe problem men hvad kan man sige til ''muslimsk terrorangreb 25'' som man ikke allerede har sagt i de første 24 muslimske terrorangreb (tallet er et eksempel)

Du har ret. Særlig mht. terrorangrebene, der har man siddet mange gange og tænkt "igen."

Måske er det fordi jeg er ved at blive en gammel gubbe, men man bekymrer sig nu engang om børn og barnebarn (foreløbig 1 stk. for mit vedkommende). Jeg ved ikke, om du måske tænker, at kampen mod islams erobring af Europa er ved at forlade den fase, hvor det mest foregår på internetsider.... på et eller andet tidspunkt vil der nok ske et skifte dér.
Men det skal vi ikke tale en masse om her. Indtil videre mener jeg stadig at protester, afsløringer m.m. er værd at beskæftige sig med ved at skrive det.

Jeg begyndte at skrive og sende mine indlæg til papiraviser, længe før mail'en. Det var med frimærke på og så vente nogle dage og se, om redaktionen bragte det. Nu er det andre tider, og så vidt jeg har forstået dig, vil du fortfarende skrive mod islamiseringen. I så fald: God vind. Du holder jo nok længere end jeg.   :LaieA_053:
Manner, Manner!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 01, 2017, 09:10:33 pm »
Jeg kommer nok til at skrive en del selvom jeg er pænt doven og har en del copypaste indlæg. Men du har også set at jeg har skrevet nogle lange indlæg før og hvis jeg får tid og lyst så kommer der bestemt flere lange indlæg fra mig

Med hensyn til grupper så er der nogle stykker lige meget hvor ''ekstrem'' man er. I den bløde afdeling findes der DF/DFU, For Frihed og NB/NBU. I ''mellemafdelningen'' (har du et bedre ord?) findes der SIAD, DDF, Dansk Kultur, Dansk Samling og Stram Kurs. I den meget hårde afdeling findes Den Nordiske Modstandsbevægelse som har haft stor success i Sverige og moderat success i andre nordiske lande. Der er uden tvivl en gruppe for alle.
« Senest Redigeret: Oktober 01, 2017, 09:26:26 pm af Dansknationalist »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 01, 2017, 09:21:14 pm »
At se Dansknationalist og DerRudi ordne verdenssituationen er som at høre Morten og Peter.  :big_grin:

It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 01, 2017, 09:25:40 pm »
Sådan her lades de små i stikken i vores naboland, "den humanistiske stormagt."
Så vidt er den kulturelle kapitulation kommet, at der udsendes bøger, hvor det populariseres, at "farfar har fire koner" og "mormor ikke er noget spøgelse" (trods burkaen/niqaben).

http://snaphanen.dk/2017/09/29/svensk-boernebog-farfar-har-fire-koner/

Jeg har et barnebarn, som - hvis vi havde boet 'hinsidan' - ville være blevet præsenteret for sådanne ækle forsøg på at ligestille den islamiske kultur med den gamle nordiske. Fire koner og sharia...det er hvad de svenske børn skal forstå er lige så godt som deres egen måde at leve på - deres eget land. Hvad siger deres forældre?

Men jeg sidder og tænker på ... hvilket åndeligt imunforsvar har efterhånden de stakkels svenske børn, som bliver bombarderet med materiale, der nedgør deres egen kultur med far og mor, to køn, familie og et nordisk sprog og historie - og derimod fremmer islam samt den ellers hermed modstridende opfattelse, at det egentlig er ligegyldigt, om man opfatter sig selv som en dreng eller pige (man kan jo bare skifte !!)

Jeg tror faktisk I er nogle stykker herinde, der føler som jeg - bliver lidt triste til mode ved at høre sådan noget som det, jeg lige har beskrevet. I er bare noget stille. Det er mest "de andre", der brovter løs.

Hvis farfar har fire koner, må farmor altså være ikke eet, men fire ens sortklædte spøgelser.

Det må da kunne forvirre enhver unge.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 01, 2017, 09:53:08 pm »
DerRudi

Citér

Ja.. "verden er af lave"  :angry: jeg håber virkelig, at forældrene protesterer !

Men vi har også været / og er, alt for føjende - her i landet -  vi skal holde fast i vores danske kultur - vil muslimerne være her, må de indrette sig, efter danske forhold !!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 01, 2017, 09:56:27 pm »
homofaber .. du er til at  :bad: sig over  :angry:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 01, 2017, 10:20:01 pm »
Come on, kan I ikke tage en joke?
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Oktober 01, 2017, 11:12:59 pm »
Det er åbenlyst for mig, at Sverige er et NWO-eksperiment. Det vi ser i Sverige i disse år er det vi vil se i resten af verden under den nye verdensorden, New World Order. Som er:

- mikrochipping af befolkningen (foregår allerede i svenske firmaer)
- afskaffelse af kontanter. Er godt på vej til at ske i Sverige, hvor man mange steder ikke kan handle med kontanter mere.
- afskaffelse af kønsrollerne, hvor hen erstatter han og hun (er allerede sket)
- nedbrydning af kernefamilierne, hvor homofili vinder mere og mere ind som den primære seksualitet. Sker gradvist men sikkert. I England udtrykker hele 20% af de unge mellem 16 og 22 år, at de er homoseksuelle! I Sverige er det måske endnu flere. Det er ikke et tilfælde, at stort set alle verdens ledere er homoseksuelle. Obama, Hillary, Merkel, Bush, Paven o.s.v. (de af dem, der er gift, der er det ren proforma. Bush deltager i homoritualer i Skulls and Bones og Obama´s "kone" Michelle er transseksuel). Ja, Putin og Trump er heteroer - og det er bl.a. derfor, at NWO-homoerne ikke kan lide dem. :yes:
- afskaffelse af nationalstaterne, som sker ved at nationalitetsfølelsen og tilhørsforholdet nedbrydes. Hvilket er en proces, der har været i gang i Sverige i en del år efterhånden. Endemålet for NWO-globalisterne er at indføre en stor verdensregering under FN, hvor hver enkelt land i realiteten bliver som en deltstat ligesom i USA. Med mindre og mindre selvbestemmelse.
- afskaffelse af kristendommen som den primære religion i Norden. Islam vil på kort sigt vinde mere og mere frem. Men endemålet er Luciferianisme, som er NWO-globalisternes religion. Luciferianisme er hvor man har Lucifer som gud.
« Senest Redigeret: Oktober 01, 2017, 11:33:31 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Oktober 02, 2017, 11:37:54 am »
Dansknationalist:
Citér

Du har ret. Særlig mht. terrorangrebene, der har man siddet mange gange og tænkt "igen."

Måske er det fordi jeg er ved at blive en gammel gubbe, men man bekymrer sig nu engang om børn og barnebarn (foreløbig 1 stk. for mit vedkommende). Jeg ved ikke, om du måske tænker, at kampen mod islams erobring af Europa er ved at forlade den fase, hvor det mest foregår på internetsider.... på et eller andet tidspunkt vil der nok ske et skifte dér.
Men det skal vi ikke tale en masse om her. Indtil videre mener jeg stadig at protester, afsløringer m.m. er værd at beskæftige sig med ved at skrive det.

Jeg begyndte at skrive og sende mine indlæg til papiraviser, længe før mail'en. Det var med frimærke på og så vente nogle dage og se, om redaktionen bragte det. Nu er det andre tider, og så vidt jeg har forstået dig, vil du fortfarende skrive mod islamiseringen. I så fald: God vind. Du holder jo nok længere end jeg.   :LaieA_053:

Det må være en rar tanke for dig, at der også i fremtiden er nogen, som vil lede landet ved at skrive læserbreve  :smile1:

« Senest Redigeret: Oktober 02, 2017, 12:06:23 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    4.4%
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Oktober 02, 2017, 12:42:55 pm »
Anklageren:
Citér
Det må være en rar tanke for dig, at der også i fremtiden er nogen, som vil lede landet ved at skrive læserbreve  :smile1:

Det hedder vist opinion, ikke "lede landet". Men det skriver du jo også for om muligt atter at gøre nar af modparten.
Der er talrige eksempler på, at opinionen - bestemt også i skikkelse af læserbreve - har fået sat noget på dagsordenen. Det mest kendte i Danmark er nok de tusinder, som skrev læserbreve mod den begyndende masseindvandring i sidste halvdel af 1980'erne. De udgjorde den tidlige kraft i en bølge, som voksede sig større. Dertil kom, at de fik en hjælpende hånd af Søren Krarup & Co. i forbindelse med annoncerne mod Dansk Flygtningehjælp i 1986, idet Krarup omtalte de mange afviste læserbreve, folk sendte til ham.
Den Danske Forening udsprang fra den bølge, og 7-8 år efter var Dansk Folkeparti en realitet.

Jeg tror det er typisk for en højrøvet person som dig, at du nedgør læserbrevskribenter, i hvert fald hvis de mener noget andet end det kulturradikale snot-segment, du selv tilhører. Dem, der på DD har respekt for dig som debattør, kan garanteret tælles på én hånd.
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2017, 01:09:38 pm af J. Langgaard-Nielsen »
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Oktober 02, 2017, 12:53:06 pm »
Anklageren:
Citér

Det hedder vist opinion, ikke "lede landet". Men det skriver du jo også for om muligt atter at gøre nar af modparten.
Der er talrige eksempler på, at opinionen - bestemt også i skikkelse af læserbreve - har fået sat noget på dagsordenen. Det mest kendte i Danmark er nok de tusinder, som skrev læserbreve mod den begyndende masseindvandring i sidste halvdel af 1980'erne. De udgjorde den tidlige kraft i en bølge, som voksede sig større. Dertil kom, at de fik en hjælpende hånd af Søren Krarup & Co. i forbindelse med annoncerne mod Dansk Flygtningehjælp i 1986, idet Krarup omtalte de mange afviste læserbreve, folk sendte til ham.
Den Danske Forening udsprang fra den bølge, og 7-8 år efter var Dansk Folkeparti en realitet.

Jeg tror det er typisk for en højrøvet person som dig, at du nedgør læserbrevskribenter, i hvert fald hvis de mener noget andet end den kulturradikale snot-segment, du selv tilhører. Dem, der på DD har respekt for dig som debattør, kan garanteret tælles på én hånd.
Jeg er helt sikker på at resten af brovtebanden har stor respekt for Ankagleren

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    4.4%
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Oktober 02, 2017, 01:07:56 pm »
Lige præcis: Alle tre!   :big_grin: :dance3:
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Online genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Oktober 02, 2017, 01:25:06 pm »
Come on, kan I ikke tage en joke?

Man laver ikke jokes der nedgør sådan 2 syge stakler,  :girl_sad: