Forfatter Emne: Frygten for muslimernes handlinger  (Læst 471 gange)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Det er kun Brovterne der må komme med personangreb
« Svar #15 Dato: Oktober 02, 2017, 03:04:05 pm »
De "nationale" skribenter er hverken kultiverede mennesker eller seriøse debattører (som J. Langgaard-Nielsen så ofte demonstrerer).

Anklagerens signatur: Mentale dværge er tvunget til at erstatte argumenter med personangreb for at klare sig
Dette er Ankagleren i en nøddeskald
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Læg godt mærke til, hvor ukultiverede de "nationale" er
« Svar #16 Dato: Oktober 02, 2017, 03:21:52 pm »
De "nationale" skribenter er hverken kultiverede mennesker eller seriøse debattører (som J. Langgaard-Nielsen så ofte demonstrerer).

Anklagerens signatur: Mentale dværge er tvunget til at erstatte argumenter med personangreb for at klare sig

Opfatter du selv det, du skriver, som et argument eller et personangreb?

Alene i dag har J. Langgaard-Nielsen beriget debatten med:

• Carlo Grødhoved!
  • hvad med simpelthen at lade være og blot lukke dit bæ ud henne ved Nettos gavl
  • en højrøvet person som dig
  • det kulturradikale snot-segment, du selv tilhører

Han er ofte værre.

DerRudis "glansnummer" må være:

Se, "DUECFB", der skal lige falde en beklagelse og en undskyldning (minimum) her på siden indenfor det næste døgns tid.
Ellers skal jeg FINDE dig! Det er jeg ret god til, og det er pærelet lige i dit tilfælde.

Og så skal jeg personligt smadre dig så eftertrykkeligt, at du måske højst kommer til at sidde og hikke i en rullestol i fremtiden!
Fiser den stille og roligt ind, din beskidte, slimede kloakrotte ?

« Senest Redigeret: Oktober 02, 2017, 03:30:59 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Det er kun Brovterne der må komme med personangreb
« Svar #17 Dato: Oktober 02, 2017, 03:32:49 pm »

Det må jeg tilslutte mig. Jeg tror næppe han har skrevet et indlæg der ikke starter med "Man må være dum hvis man tror....", eller "Kun idioter mener ...." eller noget i den stil.

Eller den gang min familie blev udsat for personangreb, fordi de tilfældigvis bor i Texas nær den Mexicanske grænse og kunne fortælle noget ankagleren ikke brød sig om.
Selv min stakkels svigermor, der bor på Philippinerne og aldrig har været i nærheden af den Mexicanske grænse fik lige en sviner.

Hver gang han skal beskrive andre, - også de mentale dværge, - passer det altid bedst på ham selv. Måske han lige burde lære at kigge i et spejl inden han skriver det næste personangreb.

Det er han nu ikke alene om, - jeg ville ønske folk kunne holde sig til debatternes emne i stedet, - der er ikke noget mere uinteressant end hvad den ene debattør mener om den andens person, familie eller omgangskreds - og rager i hvert fald os andre en høstblomst.

Men det er irriterende at skulle læse et langt indlæg hvor man skal sortere det meste fra fordi det bare er personangreb, - og ender op med to linier der handler om emnet.

« Senest Redigeret: Oktober 02, 2017, 03:40:09 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
Udokumenterede beskyldninger er grimme personangreb
« Svar #18 Dato: Oktober 02, 2017, 03:57:40 pm »

Det må jeg tilslutte mig. Jeg tror næppe han har skrevet et indlæg der ikke starter med "Man må være dum hvis man tror....", eller "Kun idioter mener ...." eller noget i den stil.

Eller den gang min familie blev udsat for personangreb, fordi de tilfældigvis bor i Texas nær den Mexicanske grænse og kunne fortælle noget ankagleren ikke brød sig om.
Selv min stakkels svigermor, der bor på Philippinerne og aldrig har været i nærheden af den Mexicanske grænse fik lige en sviner.

Hver gang han skal beskrive andre, - også de mentale dværge, - passer det altid bedst på ham selv. Måske han lige burde lære at kigge i et spejl inden han skriver det næste personangreb.

Det er han nu ikke alene om, - jeg ville ønske folk kunne holde sig til debatternes emne i stedet, - der er ikke noget mere uinteressant end hvad den ene debattør mener om den andens person, familie eller omgangskreds - og rager i hvert fald os andre en høstblomst.

Men det er irriterende at skulle læse et langt indlæg hvor man skal sortere det meste fra fordi det bare er personangreb, - og ender op med to linier der handler om emnet.

Den tomme beskyldning synes jeg da lige, at du skal bevise.

Jeg citerer og linker selv, når jeg skriver noget om dig (og det må jeg gøre noget oftere, for du er kommet med så mange "perler").

« Senest Redigeret: Oktober 02, 2017, 04:18:12 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Frygten for muslimernes handlinger
« Svar #19 Dato: Oktober 02, 2017, 07:40:32 pm »
Argh
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!