Forfatter Emne: Strøtanker  (Læst 252 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Strøtanker
« Dato: Oktober 01, 2017, 09:40:44 am »
Jeg har lagt mærke til, at dansknationalist mener, at det er delstaternes opgave at sende de illegale mexicanske indvandrere ud af USA - og at de ikke vil det. Det skulle så være årsagen til at Trump ikke får dem sendt hjem. Nu er det ikke fordi jeg er besat af dansknationalist, men der kan vel være andre med lignende tanker.

Det har jeg svært ved at forstå. Hvorfor skulle det ikke være Trumps egen opgave som øverste chef for forskellige forbundsorganer? Trump er jo direkte leder af FBI og ikke mindst The United States Border Patrol (USBP).

Desuden undrer det mig, at de illegale mexicanske indvandrere af europæisk afstamning skulle være så forfærdelige som indvandrere betragtet. Det er dog ikke, fordi jeg tror, at folk af europæisk afstamning automatisk er bedre end muslimer.

Jeg har også lagt mærke til, at dansknationalist tror - jeg synes - det er noget godt - at der kommer mange illegale mexicanere ind i USA (eller muslimer til Danmark).

Jeg har aldrig haft sådan nogen tanker.

Jeg bryder mig ikke om, at mennesker bliver behandlet som lort og hader ikke automatisk nogen.

Det aller - aller - særeste synes jeg er den tankegang - at man ikke skulle kunne afvise indvandrere uden at hade dem (og fortælle skrækhistorier)???

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Strøtanker
« Svar #1 Dato: Oktober 01, 2017, 10:05:37 am »
Jeg har lagt mærke til, at dansknationalist mener, at det er delstaternes opgave at sende de illegale mexicanske indvandrere ud af USA - og at de ikke vil det. Det skulle så være årsagen til at Trump ikke får dem sendt hjem. Nu er det ikke fordi jeg er besat af dansknationalist, men der kan vel være andre med lignende tanker.

Det har jeg svært ved at forstå. Hvorfor skulle det ikke være Trumps egen opgave som øverste chef for forskellige forbundsorganer? Trump er jo direkte leder af FBI og ikke mindst The United States Border Patrol (USBP).

Desuden undrer det mig, at de illegale mexicanske indvandrere af europæisk afstamning skulle være så forfærdelige som indvandrere betragtet. Det er dog ikke, fordi jeg tror, at folk af europæisk afstamning automatisk er bedre end muslimer.

Jeg har også lagt mærke til, at dansknationalist tror - jeg synes - det er noget godt - at der kommer mange illegale mexicanere ind i USA (eller muslimer til Danmark).

Jeg bryder mig ikke om, at mennesker bliver behandlet som lort og hader ikke automatisk nogen.

Det aller - aller - særeste synes jeg er den tankegang - at man ikke skulle kunne afvise indvandrere uden at hade dem (og fortælle skrækhistorier)???

Jeg har svært med at se hovedspørgsmålet i denne tråd men jeg svarer på disse to spørgsmål

''Det har jeg svært ved at forstå. Hvorfor skulle det ikke være Trumps egen opgave som øverste chef for forskellige forbundsorganer?''
Det skal det også problemet ligger i at der findes såkaldte  sanctuary cities hvor ulovlige frit kan komme ind og de ulovlige bliver ikke hjemsendt. Det bliv en lille del så nu men pointen er der stadigvæk

''Det aller - aller - særeste synes jeg er den tankegang - at man ikke skulle kunne afvise indvandrere uden at hade dem (og fortælle skrækhistorier)???'''

Jeg hader ingen jeg ønsker bare at hvert land næsten kun består at orginalbefolkningen og befolkningsgrupper der er meget nær orginalbefolkningen. Dvs Mexico skal næsten kun bestå af mexikanere og USA skal næsten kun bestå af amerikanere og vest-europæere

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 01, 2017, 11:06:08 am »

Jeg har svært med at se hovedspørgsmålet i denne tråd men jeg svarer på disse to spørgsmål

''Det har jeg svært ved at forstå. Hvorfor skulle det ikke være Trumps egen opgave som øverste chef for forskellige forbundsorganer?''
Det skal det også problemet ligger i at der findes såkaldte  sanctuary cities hvor ulovlige frit kan komme ind og de ulovlige bliver ikke hjemsendt. Det bliv en lille del så nu men pointen er der stadigvæk

Det er altså ikke byrådets opgave at hjemsende nogen, og det gør bystyret vistnok ingen steder i verden. Skulle Odense f.eks. hjemsende indvandrere? - eller Århus?

Det er præsidentens ansvar, ligesom det også er regeringens ansvar i Danmark. Præsidenten leder forbundsregeringen, som opererer overalt i de forenede stater.

Citér

''Det aller - aller - særeste synes jeg er den tankegang - at man ikke skulle kunne afvise indvandrere uden at hade dem (og fortælle skrækhistorier)???'''

Jeg hader ingen jeg ønsker bare at hvert land næsten kun består at orginalbefolkningen og befolkningsgrupper der er meget nær orginalbefolkningen. Dvs Mexico skal næsten kun bestå af mexikanere og USA skal næsten kun bestå af amerikanere og vest-europæere

Det er meget besynderligt, at du ikke er klar over, at USA er et indvandrerland, hvor originalbefolkningen er indianere.

« Senest Redigeret: Oktober 01, 2017, 11:12:22 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 01, 2017, 11:25:16 am »

Fertiliteten, Anklager, fertiliteten. I USA opformerer de sig hurtigere end den anglo-amerikanske befolkning. Klart at det bekymrer dem. Bl a fordi den elendighed der følger højfertile befolkninger også vil ramme dem.

Prøv lige at tjekke CIA-Factbook og se på befolkningsvækst og fertilitet i de lande hvor indvandrerne kommer fra. Det er klart at de ikke alle lægger sig ned på ryggen og lader det folkehav skylle ind over sig.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
Hvor kommer indvandrerne da fra?
« Svar #4 Dato: Oktober 01, 2017, 12:04:20 pm »

Fertiliteten, Anklager, fertiliteten. I USA opformerer de sig hurtigere end den anglo-amerikanske befolkning. Klart at det bekymrer dem. Bl a fordi den elendighed der følger højfertile befolkninger også vil ramme dem.

Prøv lige at tjekke CIA-Factbook og se på befolkningsvækst og fertilitet i de lande hvor indvandrerne kommer fra. Det er klart at de ikke alle lægger sig ned på ryggen og lader det folkehav skylle ind over sig.

Det er i hvert fald ikke muslimer, som topper indvandringen i USA, og det har de aldrig gjort.

Der er ca. en million indvandrere om året i USA, som der ellers også plejer at være, så der er ingen ændringer af betydning.

2015 - 1,051,031 people are granted lawful permanent residence in the United States. The top countries of origin of these "green card" recipients, or LPRs:

-- Mexico = 158,619 (15%)
-- China = 74,558 (7%)
-- India = 64,116 (6.1%)
-- Philippines = 56,478 (5.4%)
-- Cuba = 54,396 (5.2%)

http://edition.cnn.com/2013/11/06/us/immigration-statistics-fast-facts/index.html

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.2%
    • Vis profil
Sv: Hvor kommer indvandrerne da fra?
« Svar #5 Dato: Oktober 02, 2017, 05:30:56 am »
2015 - 1,051,031 people are granted lawful permanent residence in the United States. The top countries of origin of these "green card" recipients, or LPRs:

-- China = 74,558 (7%)
-- India = 64,116 (6.1%)
-- Cuba = 54,396 (5.2%)

Ikke overraskende tal. Jeg følger ikke så meget med i USA, men engang imellem kan man ikke undgå at støde ind i oplysningerne om at den afro-amerikanske og hispaniske befolkningsandel stiger. Ikke kun på grund af indvandring men også deres højere fertilitet. Det klart at der blandt anglo-amerikanerne er skepsis, ved udsigten til at de allesammen skal være halvnegre i fremtiden.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 02, 2017, 10:30:19 am »

-- China = 74,558 (7%)
-- India = 64,116 (6.1%)
-- Cuba = 54,396 (5.2%)

Ikke overraskende tal. Jeg følger ikke så meget med i USA, men engang imellem kan man ikke undgå at støde ind i oplysningerne om at den afro-amerikanske og hispaniske befolkningsandel stiger. Ikke kun på grund af indvandring men også deres højere fertilitet. Det klart at der blandt anglo-amerikanerne er skepsis, ved udsigten til at de allesammen skal være halvnegre i fremtiden.

Er spaniolerne nu også negre   :hyper:
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2017, 10:33:10 am af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 02, 2017, 11:36:59 am »

De mellemamerkanske indvandrere til USA er af meget blandet blod. Deriblandt meget indiansk. Ikke just heldige gener.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 02, 2017, 11:38:06 am »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
De er af europæisk afstamning
« Svar #9 Dato: Oktober 02, 2017, 11:42:35 am »

De mellemamerkanske indvandrere til USA er af meget blandet blod. Deriblandt meget indiansk. Ikke just heldige gener.

Der kommer flest fra  Mexico - og der er rent faktisk ingen fra Mellemamerika blandt de største indvandrernationaliteter.

Det er altså en ommer - og for nemheds skyld bringer jeg lige nationaliteterne igen.

Mexico = 158,619 (15%)
Kina = 74,558 (7%)
Indien = 64,116 (6.1%)
Filippinerne = 56,478 (5.4%)
Cuba = 54,396 (5.2%)
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2017, 11:46:23 am af Anklageren »