Politik- & Samfund > Almen

"Før og efter" billeder

(1/1)

lyjse:
Jeg så lige en reklame .. et billede  "før og efter" .. 64 år - ligner nu en på 25 år, eller noget lignende..

Her er flere eks.

https://www.google.dk/search?q=f%C3%B8r+og+efter+billeder&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjBy8Dj2czWAhUFalAKHUusAdYQsAQIJA&biw=1366&bih=662

Det er jo falsk reklame, men mange bruger formuer på, at se yngre ud !

Jeg ville aldrig bruge penge på den slags, men var da naiv nok til at tro, det var ægte billeder  :blush: :blush:

indtil jeg en dag ser, en bekendt på Facebook, det var vel en måned eller to siden, jeg sidst havde set hende, og desværre er kvinden syg, og ser meget dårlig og hærget ud.. ikke så mærkeligt..
Frisuren  var den samme, og alderen på den anden person på billedet - var god nok, men jeg forstod intet ???
Kvinden lignede, en smuk kvinde på 20 år.. hvad sker der !! ??  :bb:

Så fortalte min datter, at man da bare skal klikke på en tast et sted, og vupti så er man ung igen  :cuerda:

Det vidste jeg ikke, det er da godt - man ikke skal på datingsider, det er jo fup og svindel, hvis nogen tror de har fundet en flot fyr, eller en smuk kvinde, og hvad sker der så, når de mødes  :hyper:

Carlo:

--- Citat fra: lyjse efter September 30, 2017, 12:43:39 pm ---Det er jo falsk reklame, men mange bruger formuer på, at se yngre ud !

Jeg ville aldrig bruge penge på den slags, men var da naiv nok til at tro, det var ægte billeder  :blush: :blush:
--- Afslutning på citat ---

Hvad menes der? De bruger formuer på kosmetiske operationer? Eller bare på services på internet, med programmer der får dem til at se yngre ud? De sidste services er gratis. Man får dem mast i fjæset på Facebook.

--- Citér ---Kvinden lignede, en smuk kvinde på 20 år.. hvad sker der !! ??  :bb:

Hver sin lyst

--- Citér ---Det vidste jeg ikke, det er da godt - man ikke skal på datingsider, det er jo fup og svindel, hvis nogen tror de har fundet en flot fyr, eller en smuk kvinde, og hvad sker der så, når de mødes  :hyper:

Photoshop har eksisteret i mange år. Folk er nogle gange for dumme.

Du har da garanteret også selv fået datingtilbud på Facebook, og rundt omkring, fra amerikanske generaler og sådan noget. Der er ihvertfald ingen grænser for hvad jeg får af tilbud fra lækre donnaer, der bor i nærheden af mig.

lyjse:
Der var engang en der sagde :"Mænd vil bedrages, og det bliver de" ...  :connie_1:

Jo, jeg får da tilbud fra flotte fyre - nede fra de varme lande, men jeg er trods alt ikke, så dum, at jeg "hopper på den" :big_grin:

Jeg tror det handler om kosmetiske operationer eller indsprøjtninger i ansigtet - for at rette rynker ud. og det koster en formue, og holder ikke evigt, så det kan ruinere enhver.

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version