Forfatter Emne: Endnu en fornuftig besked fra Stram Kurs  (Læst 427 gange)

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Endnu en fornuftig besked fra Stram Kurs
« Dato: September 30, 2017, 09:06:55 am »
Det er desværre overhovedet ikke overraskende, at den skabsradikale landsforræder og overklassebaby Jan E. Jørgensen fra Venstre på Frederiksberg kommer med den slags tåbelige udmeldinger. I Stram Kurs mener vi ikke, at statsborgerskab skal uddeles til enhver fjende fra fjerne lande. Udgangspunktet er, at statsborgerskab alene haves af personer, som er født i Danmark af en dansker.

Til denne artikel
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE9907724/regeringsordfoerere-vil-lempe-stram-regel-for-statsborgerskab/

Jeg er fuldt ud enig med Stram Kurs
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Endnu en fornuftig besked fra Stram Kurs
« Svar #1 Dato: September 30, 2017, 09:14:15 am »
Er det nu vi skal minde om hvor mange stillere Stram Kurs har?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 30, 2017, 09:16:00 am »
Er det nu vi skal minde om hvor mange stillere Stram Kurs har?
De har nok stillere til at stille op til kommunalvalget i nogle kommuner

Så er vores opstilling i Glostrup Kommune og Region Hovedstaden klaret!
https://www.facebook.com/StramKurs/posts/1434924506555384

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 30, 2017, 09:18:17 am »
Her er en fornuftig besked til fra Stram Kurs

https://www.facebook.com/StramKurs/posts/1422352637812571
I Stram Kurs ønsker vi ikke kun stop for kvoteflygtninge. Vi ønsker stop for al asylbehandling. Migranter kommer hertil fra Tyskland og er allerede af den grund ikke flygtninge, da man ikke behøver flygte fra Tyskland (endnu). Nej til alle asylansøgere.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 30, 2017, 09:20:09 am »
I kommunal- & regionalpolitik, får de ingen indflydelse på udlændingepolitikken.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline bamse

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Hvem er Stram Kurs til Regionsvalget
« Svar #5 Dato: Oktober 23, 2017, 06:31:36 pm »
Hvem er Stram Kurs?
Det lød som noget med Sømandsbossen.
Så jeg stemte på Z i stedet.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    41.4%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 23, 2017, 07:14:35 pm »
Det er desværre overhovedet ikke overraskende, at den skabsradikale landsforræder og overklassebaby Jan E. Jørgensen fra Venstre på Frederiksberg kommer med den slags tåbelige udmeldinger. I Stram Kurs mener vi ikke, at statsborgerskab skal uddeles til enhver fjende fra fjerne lande. Udgangspunktet er, at statsborgerskab alene haves af personer, som er født i Danmark af en dansker.

Til denne artikel
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE9907724/regeringsordfoerere-vil-lempe-stram-regel-for-statsborgerskab/

Jeg er fuldt ud enig med Stram Kurs

Taget fra Stram Kurs hjemmeside:
Citér
Hvis en person definerer sig selv som andet end dansker, så udelukker det, at personen er dansker. Det er partiets klare udgangspunkt, at der kun skal bo danskere i Danmark.

Jeg er ikke Dansker, Jeg er et menneske, uden nødvendighed for at kalde mig for noget, på baggrund af føde sted, eller opholds sted.

Hvor vil du sende mig hen Licensnægter? Nå du nu er, fuldt ud enig med Stram kurs.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 24, 2017, 09:09:09 am »

Postet af: MMQ
« Dato: Oktober 23, 2017, 07:14:35 pm »

Indsæt DEL
Citér
Jeg er ikke Dansker, Jeg er et menneske, uden nødvendighed for at kalde mig for noget, på baggrund af føde sted, eller opholds sted.

Et underligt statement - vi er vel alle Homo Sapiens - altså dem som kan læse, skrive, regne. Det at påstå, man ikke er en og anden nationalitet, men dog kan få støtte, inkl. boligstøtte, og har CPR-no fra samme land, som man er i, lyder blasfemisk for mig.. :tease (2): :tease:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 24, 2017, 11:36:05 am »

Hvor vil du sende mig hen Licensnægter? Nå du nu er, fuldt ud enig med Stram kurs.

Minder lidt om EU freaken Uffe Ellemand der engang under et Interview der omhandlede EU udtalte: "Jeg er ikke Dansker, jeg er Europæer!" .......... Men hvad, han er jo også af Spansk afstamning ... :ermm:

Hvad mon MMQ er ?? ... :ahappy:

Dansksindet er han i hvert fald ikke
« Senest Redigeret: Oktober 24, 2017, 11:46:10 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    41.4%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
Sv: Okay?
« Svar #9 Dato: Oktober 24, 2017, 05:42:09 pm »
Det at påstå, man ikke er en og anden nationalitet, men dog kan få støtte, inkl. boligstøtte, og har CPR-no fra samme land, som man er i, lyder blasfemisk for mig.. :tease (2): :tease:

Det er sgu da ikke at påstå noget? Jeg siger jo nettop, at jeg ikke er dansk pr. definition. At du, påstår jeg ikke kan sige dette, virker ærlig talt abnormt dumt. Hvad andres holdning er til hvornår man er dansker eller ikke dansker, betyder intet. Lige så lidt som "nogen" invadere, vælger at kalde sig "Libaneser, somalier osv." selvom de har dansk stats borgerskab.

Blasfemi ? Hvis jeg krænker din overbevisning, om hvornår man er dansk, er dette beklageligt. Men ikke en bevidst aktion mod dig, eller andre af samme overbevisning. I så fald, kunne jeg kaste ordret blasfemi, rundt i debatter konstant og hele tiden.

Jeg betaler en beskatning til den danske stat, og dermed bidrager til en ydelse, så som boligstøtte. Dette gør mig ikke til dansker, eller på anden måde, ikke berettiget, til disse ydelser.

Debatsvinet:
Citér
Hvad mon MMQ er ?? ...
Et individ af menneskeracen, Homo sapiens. Som sammen med, agnostisk teisme og anarkist uden adjektiver, er de eneste mærkater jeg kan sy på mig selv. Hvad andre så måtte pådutte mig af diverse navne, er jo en anden sag.

PS: Glemte, at jeg faktisk har en Tottenham Hotspurs tatovering. Det må siges at være et mærkat også.
« Senest Redigeret: Oktober 24, 2017, 05:46:54 pm af MMQ »
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.