Forfatter Emne: Endnu en trist dag for Ankagleren. Tjekkiets Trumpagtige parti fik stor fremgang  (Læst 366 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Man kan også være endnu mere konspiratorisk
« Svar #15 Dato: Oktober 23, 2017, 08:48:00 pm »
Anklageren:
Citér
Lige nu synes jeg, det er vigtigere, om der er nogen laks i mit garn og det gør jeg tit - og nu vil jeg sejle derud  :smile1:

Ha ha! Som Anklageren selv ofte skrev, da han brugte profilen Tigermanden som provokere-profil:

"Det var da også en måde at trække sig ud af debatten på."

:big_grin:   :dance3:

Jeg tror efterhånden, at Tigermanden er en af nationalisternes dobbeltgænger.

Ikke alene har Tigermanden systematisk sat venstrefløjen i et dårligt lys, men han dukker op og intimiderer mig - stalker er et mere moderne udtryk - ved at genbruge mine kommentarer - når det ligesom passer bedst ind i nationalisternes kram - som nu i dag.

Ved sådan en lejlighed, hvor jeg ufrivilligt skal gøres til tilhænger af AFA/REDOX - så er Tigermanden nyttig for nationalisterne, især fordi han genbruger mine kommentarer mere eller mindre ordret.

Et par flere teorier

1. Det er en profil fra en brovter der siger det som personen ikke vil have skal stå på personens hovedprofil

2. Det er en profil der er lavet af en brovter som så vil sætter nationalisterne i et ekstra dårligt lys, fordi de så giver dem skylden for at lave profilen

3. Det er en trold der keder sig

Jeg er selv i tvivl om hvad der er rigtigt. Kan vi ikke bliver enige om at det bare er en trold og at vi på trods af vores mange uenigheder laver den aftale om ikke at fodre trolden. Trolde ønsker bare at man fodre dem og hvis man ignorer trolden så går han væk.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    50.2%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
Sv: Man kan også være endnu mere konspiratorisk
« Svar #16 Dato: Oktober 23, 2017, 10:43:39 pm »

Jeg er selv i tvivl om hvad der er rigtigt. Kan vi ikke bliver enige om at det bare er en trold og at vi på trods af vores mange uenigheder laver den aftale om ikke at fodre trolden. Trolde ønsker bare at man fodre dem og hvis man ignorer trolden så går han væk.

Come on dude.

Skal vi anklage en anden profil for trolling? Imens du selv deltager i netop trolling, ikke mindre end 24 timer tidligere.

Det eneste Tigermanden siger er:
Citér
Hvis du vil have et godt råd, så skru lidt ned for charmen.

Dette fortolker du som at være trolling, i hvilken forstand? I så fald, kan der godt sagtens argumenters med, at der er mange Trolls på dette forum. Faktisk kan jeg argumentere for, at mit eget indlæg, er en del af denne trolling, og stort set samtlige indlæg, skulle være genstand til eller er, trolling.
« Senest Redigeret: Oktober 23, 2017, 10:47:04 pm af MMQ »
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.