Forfatter Emne: en heldig kartoffel  (Læst 301 gange)

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
en heldig kartoffel
« Dato: September 29, 2017, 09:54:18 pm »
Jeg er bare en helædig kartoffeæ i dag for jeg er sammen med Bitten som heg mædte i går på Klovnens bodega og hun er rigtig sød :smile:

jeg har ikke haft en kæreste u ti år - og jeg har ikke riftig haft noget at gøre med damer egtyer det begyndte at gå helt bananas med alkoholen så jeg er en meghet heldig mand nu. I dag var vi ud e og spise på restaurant, og det er fame nogfle år siden jeg har prøvbet det uden at damen er stukket af før for retten var slut

måske flasaker det hele sig så somt nu, hvis min far dør er der tvangs arv og nu har jeg mødt Bitten

livet er pluidselig lidt bedre :smile:

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
Sv: en heldig kartoffel
« Svar #1 Dato: September 30, 2017, 05:00:45 pm »
nå det var der ikk nogen af jer det bville kommentere på når det gik godt for mig. i vil kun skrive når jeg har det dårligt.

Jeg er færdig med jer i har ikke hjulpet en skid det er kun luse der har prøvetw at hjælkåe mig

hjeeg er bare glad endelig har jegh fundet end er forstår mig. Bitten drikker ofgså og vil også gerne holde op så nu er vi sammen om det. :smile:

men i aften skalæ v på klovnens bodega hvor vi mødte hin anen igen, vi skal lige more og lidt nui før det bliver alvor med drikkestop og familie.

Bitten har også løst lidt med her nogle ting jeg viste hebnde og hun synes odså det er jer der er for ændssvage at i ikke hjælper men kun håner. :smile:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 30, 2017, 06:41:36 pm »
Jamen tillykke med at du har fundet Bitten. Vi ønsker jer held og lykke med drikkeriet og krydser fingre for at din far snart kradser af så du kan få din arv. :yes:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 30, 2017, 10:08:54 pm »
Mak

Citér
Jeg er færdig med jer i har ikke hjulpet en skid det er kun luse der har prøvetw at hjælkåe mig

Tillykke Mak, jeg håber virkelig, at I to nu vil kæmpe jer ud af - jeres afhængighed til alkohol.

Jeg har en veninde, hvis søn, var lige så "langt ude" som du har beskrevet, han valgte livet fra, i sidste uge.

Det er meget hårdt for en mor, at blive vækket midt om natten, af 2 betjente, der kunne fortælle hende, at hendes søn havde begået selvmord.

Det var også meget hårdt for hende, at se hvor "langt ude" han var kommet, og hun stod magtesløs, han besøgte hende hver dag.

Jeg håber I vil livet, uden alkohol.

Held og lykke  :clover:  :smile1:

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 03, 2017, 09:59:18 pm »
Mak

Citér

Tillykke Mak, jeg håber virkelig, at I to nu vil kæmpe jer ud af - jeres afhængighed til alkohol.

Jeg har en veninde, hvis søn, var lige så "langt ude" som du har beskrevet, han valgte livet fra, i sidste uge.

Det er meget hårdt for en mor, at blive vækket midt om natten, af 2 betjente, der kunne fortælle hende, at hendes søn havde begået selvmord.

Det var også meget hårdt for hende, at se hvor "langt ude" han var kommet, og hun stod magtesløs, han besøgte hende hver dag.

Jeg håber I vil livet, uden alkohol.

Held og lykke  :clover:  :smile1:

tak lyse det er påæt af dig som fu har hjulæpet mig det sætter jeg også pris på.- livet sdkl nok blive bedre nu det er jegh helt sikker å¨

vi hasr beslutte tos for lige at vebnte lidt med at blive ædru og starte familie og få arbejde pg alle de ting der vi vil lige more os lidt først :smile:

Det er spom om alting er blevety godt nu jeg har fundet Bitten vi vil herne nyde vores hvedebrøds dage lidt endnu dør det bliver hverdafg igen.