Forfatter Emne: Bidt af hund  (Læst 672 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
En oplevelse at mine fjender fejt skjuler sig bag falske profiler
« Svar #15 Dato: Maj 08, 2018, 08:38:22 pm »

Anklageren er et rigtigt mandfolk, og det er selvfølgelig det den kvindelige sygeplejerske har fornemmet, og så er det ikke så mærkeligt at hun godt kunne lide at høre det med, at Anklageren godt kunne have sat hunden på plads - hvis bare han ellers gad.  :heart2:

Det er lidt det sammen her på debatten, hvor der nok er mange af de borgerlige debattører, der godt ved, at Anklageren dominerer dem, fordi det er ham der er alfahannen herinde. Det er nok slet ikke så tosset at have sådan en handlekraftig leder i spidsen for vores forum.

For tiden er her tre profiler, som næsten kun skriver om mig, og det er Dommeren, Venstrefløjens Hævner og Emiritus - men der har jo været flere.

Det havde nu været sjovere med en højrefløj, som kunne klare sig med argumenter - så vi kunne have fået en god debat  :yes:

« Senest Redigeret: Maj 08, 2018, 08:46:11 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.2%
    • Vis profil
Sv: Bidt af hund
« Svar #16 Dato: Maj 08, 2018, 08:45:40 pm »

Fin historie, men holder den vand?  Har aldrig oplevet en hund der uden grund angriber en mand i ryggen.

Du ved vel, at jeg bor i Grønland.

Jeg havde en kvindelig kollega, der blev angrebet af en polarræv i sit sommerhus, og den blev ved med at angribe. Hun sparkede den væk mange gange, indtil der kom en mand og skød den.

Hun var da sygemeldt en uge. Den havde selvfølgelig rabies, for jeg har aldrig set en polarræv angribe.  De er mindre end danske ræve.

Offline Brok

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Maj 09, 2018, 04:43:41 am »

Fin historie, men holder den vand?  Har aldrig oplevet en hund der uden grund angriber en mand i ryggen.

Du ved vel, at jeg bor i Grønland.

Jeg havde en kvindelig kollega, der blev angrebet af en polarræv i sit sommerhus, og den blev ved med at angribe. Hun sparkede den væk mange gange, indtil der kom en mand og skød den.

Hun var da sygemeldt en uge. Den havde selvfølgelig rabies, for jeg har aldrig set en polarræv angribe.  De er mindre end danske ræve.

Et sygt dyr? skal nok ikke sammenlignes med en hund.

Så igen en hund angriber ikke uden grund og slet ikke bagfra.  Men angreb kan være bare fordi du løftede hånden. Der er ingen brugsanvisning til dyr.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.2%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 09, 2018, 09:22:03 am »

Et sygt dyr? skal nok ikke sammenlignes med en hund.

Så igen en hund angriber ikke uden grund og slet ikke bagfra.  Men angreb kan være bare fordi du løftede hånden. Der er ingen brugsanvisning til dyr.

Carlo fortæller også om, at han skulle have en rabies vaccination - og det er på grund af mistanke om at hunden havde rabies altså hundegalskab (ligesom ræven).

Citat fra Netdoktor: "Påvirkningen af hjernen giver blandt andet en aggressiv adfærd, som kan få dyret til at angribe og bide uden provokation."

https://www.netdoktor.dk/rejsemedicin/sygdomme/rabies.htm

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Maj 09, 2018, 09:49:06 am »
I naborækkehuset her, bor der en gammel dame der plejes af familie. Og hun bruger pampers. De brugte pampers lægges i affaldsposer ude på terrassen. Imorges var jeg lige stået op og sad lidt ude, da der kom en hund og stak snuden ned i skraldesækken og slæbte afsted med en pampers som der sikkert var både det ene og det andet i. For at slubre det i sig.

Føj! Nogle ækle dyr.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."