Forfatter Emne: Privat pasningsordning tilbydes i København SV  (Læst 217 gange)

Offline Pan-Islamisk Kulturforening (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Et multikulturelt samfund i fredelig sameksistens
    • Vis profil
Privat pasningsordning tilbydes i København SV
« Dato: September 27, 2017, 09:46:46 pm »
Kære alle brugere på debatten, vi har på vegne af gode bekendte, Afsheen Khan, lovet at bruge vores platform til at reklamere for en pasningsordning.

Vi har lovet at sige, at alle er velkomne, trosretning uagtet. Ikke-muslimske børn er meget velkomne.

"Se her
Kære forældre

Hej :) !!

Søger i dagpleje/vuggestue eller pasning til jeres børn i København SV eller omkring liggende område, glæder det os, at annoncere en integreret børnepasningsordning. Da ventelisten er stor og kommunelle pladser få i Københavns kommune, samt den store efterspørgsel skal der være en mulighed for en privatordning, så de børn der ikke har pladser får samme mulighed for pasning, udvikling og samvær med andre børn.
Vi ved, at jeres små glæder skal have den best mulige tilværelse og vi kan derfor fortælle, at hos ”Buzzing Bees” pasningsordning tilstræber vi for, at skabe det best mulige miljø. Fokus er på både god udvikling, motorisk, sensorisk og mentalt. Vi indskriver gerne børn fra 6 måneders alderen og op til 6 års alderen. Vi tilpasser vores daglige planer i forhold til det individuelle barns behov. Aktiviteter inkluderer både indendørs og udendørs leg i form af legestuer, legepladser, udflugter og kommunel planlagte aktiviteter.

Pasningen forgår forløbig i vores store lyse lejliglighed på 112 kvm, centralt beliggenhed på Teglholmen og er placeret tæt på vandet. Vi bestræber os i øjeblikket på, at udvide ordningen og har ledige pladser. Børnene har adgang til al stimulerende legetøj de nu kunne have lyst til at lege med samt masser af plads til, at løbe rundt, lege, tumle og kravle. Vi tilbyder alle nødvendige ting en pasningsordning burde have. Og tilbyder en rundvisning ved første møde.

Lidt om os. Vi er et ægtepar der selv har to dejlige piger. Vores ældste er 2,7 måneder og den lille på 1,7 måneder. Jeg har selv været privat dagpleje til mine egne børn. Min kone er uddannet sygeplejerske og har tidligere en bred erfaring med arbejde i børnehave og vuggestue. Vores hverdag er baseret omkring børn og har en udvidet erfaring med de forskellige stadier i udviklingen hos små børn. Arbejde med børn ligger naturligt til os, da vi begge kommer fra store familier og elsker børn.

Vi søger i øjeblikket børn til pasning på længere sigt, da vi synes det er vigtigt for børn, at de er sammen i en længere periode dette skaber tryghed og forståelse og selvfølgelig tæt venskab.
Vi forstår, at nogle forældre har arbejde at passe og at det kan være svært at passe de åbningstider vi har, men i sådanne tilfælde, kan vi aftale og afhængigt af hvordan tiderne er, kan dette imødekommes i kontrakten. Kontakt gerne via mobil, email eller her på facebook, så kan vi arrangere et personeligt møde, da dette giver et bedre indblik og forståelse af ordningen.

Så kære forældre! vi glæder os til, at høre fra jer og indgå et tæt samarbejde med jer og gøre denne pasningsordning overskueligt for jer i jeres hverdag, alt imens de små for glæde af deres tid hos os.

Mvh

- Buzzing Bees"

https://www.facebook.com/groups/402547473163042/permalink/1467624573321988/
For fred, tolerance, åbenhed og oplysning.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Privat pasningsordning tilbydes i København SV
« Svar #1 Dato: September 27, 2017, 09:51:32 pm »
passer i også hunde. :big_grin:
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
Sv: Privat pasningsordning tilbydes i København SV
« Svar #2 Dato: September 27, 2017, 10:32:24 pm »
Jeg har et par forholdsvis nye arbejdsbukser som jeg desværre ikke selv kan passe længere...

- jeg kom ved et uheld til at opbevare bukserne lidt for længe i vores 'krympeskab' - en ondskabsfuld indretning som står langs væggen i et af gæsteværelserne oppe på 1. sal...  :hyper:

Der et tale om et par sorte arbejdsbukser, str. C 56 - købt i BILTEMA for ca. 16 måneder siden:

http://www.biltema.dk/da/Byggeri/Arbejdstoj-og-beskyttelsesudstyr/Arbejdstoj/Byggeri-og-handvark/Handvarkerbuks-2000033124/

- i gamle dage syede man blot det vi kaldte en 'rigmands-kile' i røven på arbejdsbukserne når man var blevet for fed hen over vinteren... - det bruges desværre ikke så meget mere..  :negative:

Derfor håber jeg at I måske kan passe bukserne for mig - eventuelt bare indtil jeg igen er istand til at komme i dem... - uden brug af skohorn..!  :ohmy:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Krympeskab ?? ...
« Svar #3 Dato: September 27, 2017, 10:53:13 pm »
Du simpelthen UD af den kontorstol ... Nu går den ikke længere ... :logik:

:JC_sneaky: :tongue:

Måske disse kan bruges, der er sat kile i ...  :smile1:

:w00t:
« Senest Redigeret: September 27, 2017, 11:02:30 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
Sv: Krympeskab ?? ...
« Svar #4 Dato: September 27, 2017, 11:24:01 pm »
Du simpelthen UD af den kontorstol ... Nu går den ikke længere ... :logik:

Jamn, jeg HAR jo ingen kontorstol længere... :hyper:

- til gengæld er jeg blevet ret god til at lave brunsviere - dem nyder jeg så med et krus kaffe - siddende på min sladrebænk bag laden, med udsigt til rovfuglene, rådyrene, køerne - og bønderne som pløjer de fineste lige furer så langt øjet rækker... :big_grin:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...