Afstemning

Hvem kommer til at fyre det første rigtige missil af. Trump eller Rocket Man

Trump
2 (66.7%)
Rocketman
1 (33.3%)

Totale antal stemmeafgivende: 3

Forfatter Emne: Hvem kommer til at fyre det første rigtige missil af. Trump eller Rocket Man  (Læst 1008 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Hvem tror i er først med aftrækkeren?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    84%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Hvem kommer til at fyre det første rigtige missil af. Trump eller Rocket Man
« Svar #1 Dato: September 27, 2017, 07:33:02 pm »
Det bliver afgjort af den amerikanske generalstab. Trump har meget lidt reelt at skulle have sagt.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

JoYo

• Gæst
Sv: Hvem kommer til at fyre det første rigtige missil af. Trump eller Rocket Man
« Svar #2 Dato: September 27, 2017, 08:05:23 pm »
Hvem tror i er først med aftrækkeren?

Som Carlo skriver har Tumpen stort set ingen indflydelse, men det er ham som "også" får lov at trykke på knappen skulle de være nuclear.
Det vil han nok meget gerne, dersom intet indtil videre er lukket for stakkelen.

Hvad er din håb.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    34%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 27, 2017, 08:47:50 pm »
Som Carlo siger er de to ikke sidestillet med hensyn til, hvad de bare kan gøre, men hvis jeg skal være rigtig kedelig, tror jeg ikke, det bliver til noget. Ingen parter vil jo vinde noget ved at starte en krig eller konflikt. USA ved også godt, at det er endt skidt med de sidste krige, så jeg tror, at de tænker sig om en ekstra gang. Faktisk kan jeg heller ikke se, at det er på linje med Trumps politik. Det går jo stik imod.
Vi skal endelig huske den gode debat.

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 27, 2017, 09:01:50 pm »
Som Carlo siger er de to ikke sidestillet med hensyn til, hvad de bare kan gøre, men hvis jeg skal være rigtig kedelig, tror jeg ikke, det bliver til noget. Ingen parter vil jo vinde noget ved at starte en krig eller konflikt. USA ved også godt, at det er endt skidt med de sidste krige, så jeg tror, at de tænker sig om en ekstra gang. Faktisk kan jeg heller ikke se, at det er på linje med Trumps politik. Det går jo stik imod.
Mit gæt er at Trump ikke gør noget før Nordkorea gør noget. Nordkorea har et samarbejde med Kina og jeg tror ikke at nogen af landene ønsker at starte en krig til at begynde med (der er jeg enig med dig) Men NK er også idioter med deres missilaffyringer
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Solkorset

• Gæst
« Svar #5 Dato: September 27, 2017, 09:33:18 pm »
JoYo:
Citér
Som Carlo skriver.
homofaber:
Citér
Som Carlo siger.

Klappe klappe ryg,
først klapper du, så klapper jeg,
Klappe klappe ryg....   :big_grin: :dance2:

JoYo

• Gæst
« Svar #6 Dato: September 27, 2017, 10:04:36 pm »
JoYo:
Citér
Som Carlo skriver.
homofaber:
Citér
Som Carlo siger.

Klappe klappe ryg,
først klapper du, så klapper jeg,
Klappe klappe ryg....   :big_grin: :dance2:

Så så lille pus, nu skal jeg lige gi dig en like, og med lidt  held får du også en fra min ven  Carlo, Happy now.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 27, 2017, 11:33:39 pm »
tror ikke det bliver til krig, men hvis det gør tror jeg at Trump skyder først, ud af frygt for at et norkoreansk angreb er nært forstående. Det kan udspringe af en misforståelse, eller fejlbehæftede efterretninger, men det kan eskalere til en krig meget hurtigt.

Kim Jong Un har ingen grund til faktisk at angribe først, da det vil betyde hans egen undergang. Det samme er ikke sandt for Trump.

Jeg tror ikke at der bliver krig, men de her situationer er bare farlige fordi der kun skal en lille tilfældig katalysator til at sætte det hele igang.

At Kim Jong Un opfører dig som en gal mand i sin udenrigspolitik er desuden forventeligt. At Trump vælger at spille samme spil virker decideret idiotisk. Jeg tror ikke Trump lytter til sine rådgivere. Han eskalerer en situation der potentielt kan koste millioner af liv, bla. i Seoul, Sydkoreas hovedstad, der ligger uhyggeligt tæt på Nordkorea. Det er dog muligt at Trump gør det her helt med vilje, altså at han flytter mediefokus over på en farlig ydre fjende, fremfor at snakken falder på hans egen manglende evne til at få sin politik igennem på hjemmefronten. Spørgsmålet er naturligvis om han virkelig er villig til at starte en krig bare for at flytte fokus, og om landet ville følge ham i den krig.

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
    • Vis profil

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
    • Vis profil
Nu er der rigtig gang i Trump i et modsvar imod Rocket Man

North Korean Leader Kim Jong Un just stated that the “Nuclear Button is on his desk at all times.” Will someone from his depleted and food starved regime please inform him that I too have a Nuclear Button, but it is a much bigger & more powerful one than his, and my Button works!

Hvilket land tror du har de største raketter? USA eller NK?

JoYo

• Gæst
Nu er der rigtig gang i Trump i et modsvar imod Rocket Man

North Korean Leader Kim Jong Un just stated that the “Nuclear Button is on his desk at all times.” Will someone from his depleted and food starved regime please inform him that I too have a Nuclear Button, but it is a much bigger & more powerful one than his, and my Button works!

Det kan aldrig blive USA, Tumpens hænder er simpelthen alt for små til den kæmpe knap han praler om

Godnat alle  sammen
« Senest Redigeret: Januar 03, 2018, 06:49:31 pm af JoYo »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    84%
    • Vis profil

Nordkorea har enorme arsenaler af konventionelt skyts i bunkere dybt under bjergene. Det vil de udløse over Sydkorea øjeblikkeligt hvis de bliver angrebet. Og så vil der ikke være mange sten på sten tilbage i Sydkorea. Nordkorea vil muligvis også angribe Kina, er der nogle analytikere der mener. For at inddrage Kina i krigen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
Ingen af dem.

Online dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
Viser vel meget godt situationen.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    84%
    • Vis profil
Der er slet ikke nogen amerikansk atomknap. Og Trump har den slet ikke. Om der skal fyres eller ikke, afgøres af toppen af generalstaben. Hvis Trump går imod dem, er han ikke præsident ret længe.

http://www.iflscience.com/technology/there-actually-isnt-a-nuclear-button-at-all-heres-what-the-process-would-look-like-instead/