Forfatter Emne: Kanonslag og dommerskub: Politiet rykkede ud til serie 5-kamp  (Læst 239 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Kanonslag og dommerskub: Politiet rykkede ud til serie 5-kamp
« Dato: September 26, 2017, 05:35:59 pm »
En serie 5-fodboldkamp på Høje Kolstrup blev søndag eftermiddag afbrudt, efter at en fodbolddommer blev skubbet hårdt af en af spillerne. Politiet var massivt tilstede, da nogle tilskuere også skød krudt af.

Er i klar til overraskelsen?

- Vi får fat i fire unge af anden etnisk herkomst i alderen 17-21 år, som generer spillerne. De bliver bortvist fra stedet, efter at vi visiterede dem, fortæller Jan Lambertsen og tilføjer, at der intet blev fundet på drengene.

Det kommer som en kæmpe overraskelse
http://www.jv.dk/aabenraa/Kanonslag-og-dommerskub-Politiet-rykkede-ud-til-serie-5-kamp/artikel/2543280
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

JoYo

• Gæst
Sv: Kanonslag og dommerskub: Politiet rykkede ud til serie 5-kamp
« Svar #1 Dato: September 26, 2017, 05:46:38 pm »
En serie 5-fodboldkamp på Høje Kolstrup blev søndag eftermiddag afbrudt, efter at en fodbolddommer blev skubbet hårdt af en af spillerne. Politiet var massivt tilstede, da nogle tilskuere også skød krudt af.

Er i klar til overraskelsen?

- Vi får fat i fire unge af anden etnisk herkomst i alderen 17-21 år, som generer spillerne. De bliver bortvist fra stedet, efter at vi visiterede dem, fortæller Jan Lambertsen og tilføjer, at der intet blev fundet på drengene.

Det kommer som en kæmpe overraskelse
http://www.jv.dk/aabenraa/Kanonslag-og-dommerskub-Politiet-rykkede-ud-til-serie-5-kamp/artikel/2543280

Der er allerede bud fra Brøndby fanklub på de mennesker, der får de betalt for den slags.
og de må smadre tog på vejen hjemme ,o((((((((((((((((((((((

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 26, 2017, 07:17:22 pm »
Gad vist hvilken etnisk baggrund ballademagerne fra hhv. Brøndby og FCK har!
Blegfede, småsnaldrede grimme hvide af dansk oprindelse - måske!

Måske "Dansknationalisten" kan fortælle os det.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

JoYo

• Gæst
« Svar #3 Dato: September 26, 2017, 07:30:11 pm »
Gad vist hvilken etnisk baggrund ballademagerne fra hhv. Brøndby og FCK har!
Blegfede, småsnaldrede grimme hvide af dansk oprindelse - måske!

Måske "Dansknationalisten" kan fortælle os det.

De er stærke og stør, alle sammen utroligt tapper i flokker af mindst 300 og altid godt for en stor omsætning på baren hvor de ikke betaler deres regninger, og så kan de skrotte en IC4 tog hurtigere end de kan bygge dem.
De er næsten altid på kontant hjælp og kører dyre kværner med imponerende navne.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 03, 2017, 01:06:47 am »
Jeg har faktisk engang spillet fodbold i en indvandrerklub. Det lyder vildt, men det er sandt.

Jeg boede ved Gellerupparken i Århus da jeg var ret ung. Og da jeg gerne ville spille lidt hyggebold på Serieniveau, endte det med at jeg kom på et palæstinensisk fodboldhold som den ene af kun to danskere (den anden var en ung rødhåret konvertit, så jeg var eneste ikke muslim på holdet!). Fordi der kun var 300 meter over til deres anlæg. Skulle jeg have spillet for en dansk klub, skulle jeg have cyklet 2-3 km. Næh, så var det da nemmere at spille i indvandrerklubben. Det var en indvandrerdreng, der loggede mig derover, husker jeg. Hans far spillede for klubben og da denne dreng fandt ud af, at jeg var en nogenlunde god målmand, fortalte han, at de netop manglede en målmand på deres hold. Så lokkede han mig derover og jeg blev hyret til holdet.

Jeg var der dog kun i få måneder, da jeg alligevel indså, at det var svært at begå sig på et arabisk hold, når man ikke kan sproget. Jeg havde en ung fyr på 18 til at agere tolk for mig. Han var i øvrigt lidt spøjs, fordi selvom han var muslim, kunne han godt finde på at gå ud og fulde sig i weekenderne. Så af ham lærte jeg, at ikke alle muslimer er fanatiske afholdsmænd.

Faktisk var de flinke nok i den klub og jeg blev behandlet pænt. Så derfor lærte jeg, at man ikke skal dæmonisere alle indvandrere. Men der var da også ting, jeg syntes var underlige. F.eks. at spillerne havde badetøj på i badet efter kampene, for sådan nogle muslimer er mega blufærdige. Og at i pausen så var der fællesbøn. Hvor jeg dog IKKE deltog. Af åbenlyse årsager.

Men jeg ser alligevel tilbage på det som en sjov oplevelse, der gjorde, at jeg lærte en del om arabisk kultur - på godt og ondt.

Jeg kan berette, at i de ca. 15 kampe, jeg nåede at spille for klubben, der var der faktisk ikke de helt store skandaler. Men jo, der blev gået hårdt til den og holdet fik nok lidt flere kort end danske hold får. Men jeg husker dog ikke, at folk ligefrem var oppe at slås eller opførte sig decideret ubehageligt. Men de spillede bare lidt hårdere end danskere gør. Hårdere taklinger, mere temperament o.s.v.

Den eneste lidt vilde kamp var et lokalopgør mod et tyrkisk hold, som vi vandt 3-2. Der var der 3 udvisninger og 7-8 advarsler. Og det var LIGE VED at folk kom op at slås. Men også kun ligeved. Jeg fandt ud af dengang, at palæstinensere og tyrkere IKKE nødvendigvis bryder sig ret meget om hinanden. Så indvandrere er også racistiske overfor hinanden. Det var ellers en fed kamp med masser af dramatisk og lir. Og der var ca. 500 tilskuere, hvilket var ret meget for sådan en seriekamp. :yes:

Det var også sjovt, så meget de lokale i Gellerupparken gik op i deres lille fodboldklub. Selvom det kun var en serieklub på lavt niveau, følte man sig næsten som en stjerne, bare fordi man spillede for klubben. Til alle kampene var der et lille heppekor af nogle små drenge i 10-12 års-alderen, som stod bag målet og heppede. Det var nu meget sjovt med lidt lir selv til sådan nogle seriekampe.

Men alt dette skete i det forrige århundrede. Og siden dengang er der sket meget her i landet og derfor er jeg i dag mere skeptisk overfor indvandringen. Jeg mener dog ikke, at det er rimeligt at sende dem tilbage, som har levet her i 30-40 år og som ellers ikke er dømt for kriminalitet o.s.v.. Men vi skal stoppe med at tage imod ret mange nye indvandrere. Og alle de kriminelle indvandrere, der ikke er danske statsborgere, skal ud. Heraus!
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2017, 01:15:06 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.