Forfatter Emne: Brandsabotage mod Örebro-moské i nat  (Læst 417 gange)

Solkorset

• Gæst
Brandsabotage mod Örebro-moské i nat
« Dato: September 26, 2017, 02:10:52 pm »
En moské i Örebro, Sverige blev natten til i dag (tirsdag den 26/9) raseret af en antagelig påsat brand.
Ingen personer kom til skade, men hele den sydlige del af moskéen er totalødelagt, og den midterste del er delvist raseret.

http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE9902924/efter-moskebrand-i-sverige-en-20-aarig-mand-er-blevet-anholdt/

Politiet har i dag anholdt en 20-årig mand, som de kendte i forvejen, mistænkt for at stå bag branden. De udtaler sig ikke om, hvad de i forvejen kender manden for, ej heller om  eventuelt motiv.

Jeg har fremhævet, at ingen kom til skade, fordi man ellers nok ville opleve, at islams rygklappere herinde ville fable om "mordbrændere" og beskylde anti-muslimerne for at ønske, at der indebrændte mennesker ved den slags sabotageaktioner.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Brandsabotage mod Örebro-moské i nat
« Svar #1 Dato: September 26, 2017, 05:00:40 pm »
Den beskyldning om mordbrænding kommer nok alligevel på et tidspunkt ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 27, 2017, 02:02:20 pm »
Muslimer elsker at futte af.

http://ekstrabladet.dk/112/poelsevogn-udbraendt-vidner-saa-mand-loebe-vaek/6843586

Bare se de brændte bilvrag der var omkring mit tidligere gettoområde.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Solkorset

• Gæst
« Svar #3 Dato: September 27, 2017, 02:24:00 pm »
Carlo:
Citér
Bare se de brændte bilvrag der var omkring mit tidligere ghettoområde.

:ohmy:

- Så tager vi lige lidt pjatstøvle-blabla med Carlo Klam. Vi skulle nødig risikere, at nogen tog trådens ret alvorlige emne op igen!  Ding-dong-dynamolygte, som vi siger i "Thailand" -> førende drukbænk i Aabenraa.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 27, 2017, 03:16:56 pm »
Vi skulle nødig risikere, at nogen tog trådens ret alvorlige emne op igen!

En brand i en moske oppe omkring polarcirklen? Alvorligt emne? Det er som man tager det.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Sturmbannführer

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.2%
  • Vi viser Vejen
    • Vis profil
    • Nordfront
« Svar #5 Dato: September 27, 2017, 03:42:11 pm »
Carlo:
Citér
Bare se de brændte bilvrag der var omkring mit tidligere ghettoområde.

:ohmy:

- Så tager vi lige lidt pjatstøvle-blabla med Carlo Klam. Vi skulle nødig risikere, at nogen tog trådens ret alvorlige emne op igen!  Ding-dong-dynamolygte, som vi siger i "Thailand" -> førende drukbænk i Aabenraa.

Carlo vil gerne have os alle sammen til at tro at han ikke bryder sig om muslimer, men hvilken kommunist gør egentlig ikke det?

Jeg tror det mere handler om at forsøge at forvirre os andre islamkritikere - end om noget andet! Først er Carlo modstander af islam og kommer med alt muligt om at de er en pestilens osv - så med det næste er vi andre åndssvage fordi vi kritiserer islam.

Denne vaklen frem og tilbage mellem to stole får mig til at tænke på et efterhånden velkendt udtryk fra islam: Taqiya.

Taqiya er muhamedanernes tilladte løgn, som de må bruge for at forvirre os vantro.

Er det ikke netop dét, Carlo praktiserer, når han "ikke" kan beslutte sig for, om han er for eller imod islam?
Vi kæmper for Europas Frihed og Kultur

Offline puffin

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 27, 2017, 11:22:22 pm »

Jeg har fremhævet, at ingen kom til skade, fordi man ellers nok ville opleve, at islams rygklappere herinde ville fable om "mordbrændere" og beskylde anti-muslimerne for at ønske, at der indebrændte mennesker ved den slags sabotageaktioner.

I følge svensk lov klassificeres det som mordbrand, sandsyneligvis til og med som grov mordbrand.

Definitionen i svensk straffelov er:

"1 § Om någon anlägger brand, som innebär fara för annans liv eller hälsa eller för omfattande förstörelse av annans egendom, döms för mordbrand till fängelse, lägst två och högst åtta år.'Är brottet mindre allvarligt, döms till fängelse, lägst ett och högst tre år. Lag (1993:207).
2 § Är brott som avses i 1 § att anse som grovt, döms för grov mordbrand till fängelse på viss tid, lägst sex och högst arton år, eller på livstid.'Vid bedömande av om brottet är grovt ska särskilt beaktas om branden anlagts i tättbebyggt samhälle, där den lätt kunde sprida sig, eller annars inneburit fara för flera människor eller för egendom av särskild betydenhet. Lag (2009:396)."

mvh
puffin
Mvh
puffin

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 27, 2017, 11:59:06 pm »

... Det er en helt logisk reaktion på at man sætter ild til en bygning med mennesker i...

Altså hvis du bifaldte en en brand påsat en bygninger med mennesker i, så folk kom til skade eller værre, så ville det helt komplet korrekt at "fable om" at du bifaldte mordbrande.

Men sig mig, hvad er der opnået ved denne åh-så modige "sabotage" aktion? Altså udover at I forærer jeres svorne fjende et offerkort der kan indløses til sympati i medierne?

Solkorset

• Gæst
« Svar #8 Dato: September 28, 2017, 12:45:01 pm »
GuBBi:
Citér
... Det er en helt logisk reaktion på at man sætter ild til en bygning med mennesker i...
Jamen ligesom ved næsten alle lignende brandsabotager i Norden de senere år, var der ingen derinde.

Citér
Men sig mig, hvad er der opnået ved denne åh-så modige "sabotage" aktion? Altså udover at I forærer jeres svorne fjende et offerkort der kan indløses til sympati i medierne?

Jeg formoder, at der kan opnås sympati hos den del af svenskerne, der er mere end grundigt trætte af politikernes ondskabsfulde trampen på dem med krav om at punge ud til den fortsatte masseindtrængen og den kriminalitet m.m. den medfører. Samtidig kan en sådan aktion inspirere til mere modstand mod den selvmorderiske islamisering. Og der VIL komme mere.

Offline 12:30

• Fuld medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
Åhh nej - de siger selv at Islam er fredens religion
« Svar #9 Dato: September 28, 2017, 01:05:07 pm »
En moské i Örebro, Sverige blev natten til i dag (tirsdag den 26/9) raseret af en antagelig påsat brand.
Ingen personer kom til skade, men hele den sydlige del af moskéen er totalødelagt, og den midterste del er delvist raseret.

http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE9902924/efter-moskebrand-i-sverige-en-20-aarig-mand-er-blevet-anholdt/

Politiet har i dag anholdt en 20-årig mand, som de kendte i forvejen, mistænkt for at stå bag branden. De udtaler sig ikke om, hvad de i forvejen kender manden for, ej heller om  eventuelt motiv.

:dash2: