Forfatter Emne: arve regler - faren har kræft  (Læst 1569 gange)

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: arve regler - faren har kræft
« Svar #15 Dato: December 02, 2017, 08:52:29 am »
Arven afhænger også af, hvor stor arvingens gæld er.

Kreditorerne (herunder det offentlige) kan gøre udlæg i arv, så arvingen kun får det, der er tilovers, efter at arvingens gæld er betalt. :big_grin:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 02, 2017, 01:07:17 pm »

Kreditorerne (herunder det offentlige) kan gøre udlæg i arv, så arvingen kun får det, der er tilovers, efter at arvingens gæld er betalt. :big_grin:

Ja, og hvis arvingen lever af kontanthjælp fra det offentlige, stopper kontanthjælpen, som modregnes i arven uge for uge.
I'm a Troll

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: December 02, 2017, 09:38:06 pm »
I følge Gubbis link er tvangsarven 25% af hans formue som så skal deles så din mor får halvdelen, altså 12,5%, og den anden halvdel tilfalder dig og dine eventuelle søskende (og halvsøskende på din fars side). Du er altså sikret mindst 12,5%/antallet af børn din far har

fedt torsten tak fdkal du have - 12,5 det bliver omkring en million det er faneme ikke sdårligt. takl for hjælpen :smile:

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: December 02, 2017, 09:38:36 pm »

ingfen gæld så jegh er en heldig kartoffel :smile:

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: December 02, 2017, 09:39:44 pm »

Ja, og hvis arvingen lever af kontanthjælp fra det offentlige, stopper kontanthjælpen, som modregnes i arven uge for uge.

fuck kontant hjlkp med en millkion kroner kan jeg inverstere og leve fed af det. hldig kartoffel :smile:

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: December 02, 2017, 11:04:11 pm »

Du har da vist lidt svært ved at holde rede på de historier, som du spammer Din-Debat med.

Hej er der ikke nogen, der kender reglerne for at vinde i lotto hvis man har gæld til det offentlige.? Jeg gider ikke blive ved emd at spille hvis de bare tager det for jeg skulder kommunen en hel del.

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: December 02, 2017, 11:23:54 pm »
Tror også det er en troll. Stavefejlene er FOR horrible. ;))
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: December 03, 2017, 10:18:25 pm »

Du har da vist lidt svært ved at holde rede på de historier, som du spammer Din-Debat med.

Hej er der ikke nogen, der kender reglerne for at vinde i lotto hvis man har gæld til det offentlige.? Jeg gider ikke blive ved emd at spille hvis de bare tager det for jeg skulder kommunen en hel del.

jeg sad nine bødert af da jeg var fængslet fpor at overfalde en betjhent. Sur røv for dig, hvad? :smile: Det hjer bliver min billet til et godt liv og når mion mor dør arver jeg jo dethele så sælger jeg hus sommerhjus bilerne ferielejligheden designermøæblerne og malerierne. jeg klommer sku da til at leve fedt :smile:

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: December 03, 2017, 10:19:26 pm »
Tror også det er en troll. Stavefejlene er FOR horrible. ;))

hpld nu på det er ikke stavefejl men har svært ved atr rammetastrerne og gider ikke skrive om hele tiden ok

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: December 03, 2017, 10:28:31 pm »
s¨å får Bitten nok travlt med at komme tilbafge npr hun hører det, så skal hun nokl rigtig stå der med hatten i hånden og bede om nåde :smile:

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: December 19, 2017, 11:41:14 am »
har skrevety til Bitten ay jeg nok kommer til penge - så nu vil hun måske herne lade mig flttte ind igen :smile:

hveme r lige en heldig kartoffel., jeg mangler at høre fra mime forældre hvordan det går, det er jo ikkie meget jeg hører fra den kant længere så måske hjeg kan kontaktye deres læge og høre lidt om det?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.6%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: December 20, 2017, 05:45:05 am »
har skrevety til Bitten ay jeg nok kommer til penge - så nu vil hun måske herne lade mig flttte ind igen :smile:

hveme r lige en heldig kartoffel., jeg mangler at høre fra mime forældre hvordan det går, det er jo ikkie meget jeg hører fra den kant længere så måske hjeg kan kontaktye deres læge og høre lidt om det?

Lægen vil ikke oplyse om hvordan det går din far.

Nu er din far ikke død endnu. Det kan meget vel være at han bliver helbredt. Det kan også være at han donerer sin formue til Kattens Værn, eller sådan noget, før han dør.

Og Bitten ved godt, at selv om du skulle komme til penge, vil de være formøblet i løbet af få måneder.

Og Bitten vil kun komme sammen med dig, hvis du forsyner hende jævnt med sprut. Ellers finder hun en anden, mere leveringsdygtig.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."