Forfatter Emne: Hvad mener du om voldtægts-kulturen?  (Læst 4301 gange)

Hellefred

• Gæst
Hvad mener du om voldtægts-kulturen?
« Dato: December 18, 2014, 10:25:08 am »
Er der andre end mig, som ved at tænke på radikal islam også automatisk kommer til at tænke på voldtægt? Denne - én af de mest afskyelige forbrydelser i denne verden - synes for mig at klæbe til den perverse ideologi, som er obligatorisk for enhver "rettroende", eftersom den tilbedte profet jo selv ikke gik af vejen for sådan mishandling.

Jihadister fra Islamisk Stat har henrettet 150 kvinder i den irakiske by Fallujah.
http://www.friatider.se/islamiska-staten-d-dade-150-kvinnor

De kvinder satte sig åbenbart til modværge. De nægtede at have sex med jihadisterne endsige indgå "jihad-ægteskab" med dem.
Efter massakren blev kvinderne smidt i en massegrav!

Hvorfor skal folk altid tilbage til 1940'erne for at finde eksempler på lignende?

Jeg har i flere år skrevet om emnet på et nu næsten hensygnet debatforum - uden at møde større forståelse. Voldtægtskulturen er ellers rigt repræsenteret ved især arabiske og somaliske mænd i Norden, som mener at have "ret" til at overfalde og voldtage nordiske piger - somme tider også i 9-10 års alderen.

Nu vil visse islam-venner selvfølgelig belære mig om, at jihadisterne "er i krig" og at de derfor er særlig forråede, men den køber jeg ikke. Jeg mener, at selve det afskyelige, nedladende kvindesyn som islam indeholder bevirker et andet syn på voldtægt, end det alle normale mennesker i Vesten har. For faktum er, at mænd fra de islamiske lande ligger tårnhøjt i statistik over voldtægter i alle vestlige lande.

Som kvinde føler jeg en særlig pligt til fortfarende at gøre opmærksom på denne hæslige side af "en anden kultur"!   :girl_cray3:

Hvis du som så mange er ret ligeglad/det interesserer dig ikke, kunne jeg godt tænke mig at høre hvorfor?

« Senest Redigeret: December 18, 2014, 10:27:53 am af Hellefred »

Joakim

• Gæst
Det er så sygt
« Svar #1 Dato: December 18, 2014, 10:39:46 am »
Og kortsigtet, men det er vel også forbigået de halv hjerner at de uddør uden kvinder.
Ikke at det er tragisk, når man tænker efter. :JC_thinking:

Mon ikke døden er en befrielse, sat op mod at være tvungen til at finde sig i sådan en primitiv fætter?

Det må være fordi det er sket i udlandet en svensk avis skriver historien, eller er nationaliteten jo en statshemmelighed, hinsidan.
De er jo så politisk korrekte det har passeret kvalmepunktet forlængst.

Pastor Kaj

• Gæst
Svar til Joakim
« Svar #2 Dato: December 18, 2014, 11:16:39 am »
Citér
Det må være fordi det er sket i udlandet en svensk avis skriver historien, eller er nationaliteten jo en statshemmelighed, hinsidan.
De er jo så politisk korrekte det har passeret kvalmepunktet for længst.

Hej Joakim. Nej Fria Tider er en netavis, som siges at stå Sverigedemokraterna ret nær. Den må du hellere "stille ind på" nu og da.  :preved:
Jeg tror Helle har godt overblik over svenske og norske netaviser, som er i opposition til de etablerede islamvenlige; på Sol.debat citerede hun jævnligt Fria Tider, Document.no og Fyret.nu (den sidste er desværre lukket). Det er dem, vi skal læse, ligesom de danske af lignende karakter - ellers får vi alt for lidt at vide.   :JC_cheers:
« Senest Redigeret: December 18, 2014, 11:18:18 am af Pastor Kaj »

Anklageren

• Gæst
De fleste kommer vel til at tænke på højrepopulistisk
« Svar #3 Dato: December 18, 2014, 11:32:40 am »
Fria Tider - som er din kilde - beskrives i Wikipedia som radikal højrepopulistisk, - og det er nok det de fleste kommer til at tænke på, når de hører om voldtægts-kulturen - fordi de højrepopulistiske er fanatisk optaget af voldtægt og pædofili.

En sandsynlig årsag til at højrepopulisterne laver koblingen mellem islam og seksuelforbrydelser er, at det prompte bliver straffet at koble islam sammen med skadedyr og dødelige sygdomme i en videre kreds (som det hedder i racismeparagraffen).

Joakim

• Gæst
Sv: Svar til Joakim
« Svar #4 Dato: December 18, 2014, 12:14:04 pm »
Citér
De er jo så politisk korrekte det har passeret kvalmepunktet for længst.

Hej Joakim. Nej Fria Tider er en netavis, som siges at stå Sverigedemokraterna ret nær. Den må du hellere "stille ind på" nu og da.  :preved:
Jeg tror Helle har godt overblik over svenske og norske netaviser, som er i opposition til de etablerede islamvenlige; på Sol.debat citerede hun jævnligt Fria Tider, Document.no og Fyret.nu (den sidste er desværre lukket). Det er dem, vi skal læse, ligesom de danske af lignende karakter - ellers får vi alt for lidt at vide.   :JC_cheers:

Okay, jeg kende den ikke, derfor var jeg lidt målløs, nu har jeg det så også sådan at jo mindre jeg høre til det folkefærd, des bedre er det.
Det er så yderest svært i disse tider.   :assassin:

Hellefred

• Gæst
Hvad mon normale mennesker tænker?
« Svar #5 Dato: December 18, 2014, 12:24:39 pm »
Citér
Fria Tider - som er din kilde - beskrives i Wikipedia som radikal højrepopulistisk, - og det er nok det de fleste kommer til at tænke på, når de hører om voldtægts-kulturen - fordi de højrepopulistiske er fanatisk optaget af voldtægt og pædofili.

En sandsynlig årsag til at højrepopulisterne laver koblingen mellem islam og seksualforbrydelser er, at det prompte bliver straffet at koble islam sammen med skadedyr og dødelige sygdomme i en videre kreds (som det hedder i racismeparagraffen).

Der er mange udmærkede personer og organisationer, som er blevet kaldt "højrepopulistisk", så det er vel, som det skal være.
Jeg opfatter mig selv som nationalsindet, måske kan nationalkonservativ også bruges. Vi gamle Sol-brugere ved af erfaring, at du er syg med etikette-påklistring af andre, ligesom du i mangel af argumenter i din evige røgslørkampagne til fordel for islam, altid griber til at mistænkeliggøre andres kilder. Den er lige så stensikker, som at solen står op i øst.

Naturligvis er nationalsindede ikke "fanatisk optaget af voldtægt og pædofili", men vi beskæftiger os indlysende nok med islams påfaldende ubehagelige position netop i forhold til de emner. Enhver, som vil bruge øjnene til at se med, opdager også hurtigt, at islam er ret sex-fikseret.

Eksempler på Koranens og andre islamiske, hellige skrifters syn på sex og voldtægt er givet så tit - også i tråde, hvor du har "deltaget". Lad mig blot til sidst nævne lidt fra praksis:

* Foråret 2009 underskrev Afghanistans præsident Hamid Karzai en lov, som reelt gav landets mænd lov (ret!) til at voldtage deres koner, hvis der gik mere end fire dage uden sex. Loven blev dog trukket tilbage, men det var efter internationalt pres, ikke fordi islamstyret fortrød.

*  Ayatollah Khomeini, Irans højeste politiske autoritet 1979-89, har i bogen "Tahriolvasyleh" bl.a. skrevet:
"Det er bedre, hvis en pige gifter sig så tidligt, at hun får sin første menstruation i sin ægtemands hjem, end i sin fars hjem."

*  Profeten Muhammed blev gift med en 6-årig pige og havde sex med hende fra hun var 9 år. Han gav sine følgere (jihadkrigere) lov til at voldtage ikke-muslimske kvinder.

Hvis man nu fra barnsben har lært, at det sidst nævnte er helt i orden (og profeten Muhammed var vel fejlfri? Hans handlinger var vel ok?), hvordan præger det så én.
Jeg tænker her på den somaliske dobbelt-voldtægtsforbryder Ahmed Omar Mohamed, som dansk ret har belønnet med guitarundervisning og ingen udvisning.
Var det ikke nærliggende at tænke på hans "bedrifter" som relateret til hans religiøst-politiske baggrund?   

Normale danskere vil næppe komme til at tænke på "højrepopulister" ved at høre ordene voldtægt og pædofili!   :mellow:

« Senest Redigeret: December 18, 2014, 12:33:33 pm af Hellefred »

Joakim

• Gæst
Sv: De fleste kommer vel til at tænke på højrepopulistisk
« Svar #6 Dato: December 18, 2014, 12:25:03 pm »

En sandsynlig årsag til at højrepopulisterne laver koblingen mellem islam og seksuelforbrydelser er, at det prompte bliver straffet at koble islam sammen med skadedyr og dødelige sygdomme i en videre kreds (som det hedder i racismeparagraffen).

Dr kan også, ismand, hvad vil du så bortforklare det med
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2014/08/20/190747.htm
Eller er kilden heller ikke troværdig?

Joakim

• Gæst
De gør hvad de kan for danskerne hilser dem velkomne
« Svar #7 Dato: December 18, 2014, 01:29:57 pm »
http://ekstrabladet.dk/112/formodet-voldtaegtsmand-vaekkede-otteaarig-i-hendes-seng/5362332

Ingen pardon ud af kapellet, hvis man ikke vil have tilstande hvor der udøves selvtægt.

Hellefred

• Gæst
Sv: Hvad mener du om voldtægts-kulturen?
« Svar #8 Dato: December 18, 2014, 02:46:57 pm »
Gudskelov at der var nogen til at hjælpe hende!
Ja, der er jo et frisk eksempel. Otte år - hun var tiltænkt samme skæbne som den 10-årige pige i Gullestrup. Vi ser, at deres perversiteter i nogle tilfælde kommer til udfoldelse, så snart de er blevet installeret i det danske paradis.

Men hvis man lever i en anden verden, tager det sig åbenbart sådan ud, at det er os, der er "fanatisk optaget af voldtægt og pædofili"!!!  :connie_nutzo:

Anklageren

• Gæst
Svar til Hellefred
« Svar #9 Dato: December 18, 2014, 05:45:15 pm »
Du vrøvler om påklistring af etiketter, selvom jeg ikke har skrevet noget om dig personligt - og selvom alle er klar over, at f.eks. Kommunistisk Arbejderavis, Jyllands Posten og højrepopulistiske internetaviser har hver deres synspunkter på mangt og meget.

Derfor er det bare en saglig oplysning til læserne, at Fria Tider beskrives i Wikipedia som radikal højrepopulistisk.

Så kan man selv afgøre, om man anser Kommunistisk Arbejderavis, Jyllands Posten, Fria Tider - eller hvad man nu læser - som mest troværdig - alt efter hvilket samfundssyn man har.

Jeg forstår slet ikke, hvorfor læserne ikke må få den oplysning - det er jo ikke noget skældsord, som du behøver at skamme dig over - så meget mere fordi Fria Tider jo ikke er dig som person.

Kildekritik er nødvendig på Internettet, og du har lov til at føle dig tiltrukket af højrepopulistiske udgivelser, men det ville klæde dig, hvis andre også har lov til vælge med åbne øjne - uden at det skal skjules, hvilken bias de forskellige kilder har.

Vi har for nylig været vidne til, at Den Korte Avis med Ralf Pittelkow og Karen Jespersen i spidsen har fået massiv kritik af Jyllands Posten for sin journalistik.

Det handler om hvorvidt Den Korte Avis er et nyhedsmedie eller en holdningsblog?

http://jyllands-posten.dk/indland/ECE7207834/Kan-Den-Korte-Avis-best%C3%A5-sin-egen-test/

Citat fra artiklen i Jyllands Posten: "Man bruger ikke kilder, men klipper citater alle mulige steder fra uden sammenhæng. Generelt set er der tale om meget dårligt journalistisk håndværk, som mest af alt er holdningsartikler".

Det må jeg nok heller ikke henvise til, når Wikipedia er banned som kilde :-)
« Senest Redigeret: December 18, 2014, 11:21:38 pm af Anklageren »

Rollo

• Gæst
Hvor henter jihadisterne deres inspiration?
« Svar #10 Dato: December 18, 2014, 10:41:06 pm »
Når jeg hører ordene "radikal islam", så associerer jeg til flere ting, blandt andet voldtægt, men også hellig krig eller terror. I den mere "fredelige" ende er radikal islam knyttet til social kontrol af ikke-muslimske omgivelser. Dette sker når islamisterne indser, at de ikke har militær styrke til mere end social kontrol.

Jeg er glad for - og imponeret over - at de 150 irakiske kvinder var modige nok til at modsætte sig jihadisternes krav. De har nok været klar over at prisen var døden. Fantastisk, at de stod fast. Min respekt.

Rollo.

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Sv: Hvad mener du om voldtægts-kulturen?
« Svar #11 Dato: December 19, 2014, 05:02:10 pm »
De mennesker skal slet ej være i dette land! De kan flagre ned til de varme lande, kan de!

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: De gør hvad de kan for danskerne hilser dem velkomne
« Svar #12 Dato: December 22, 2014, 07:06:07 pm »
http://ekstrabladet.dk/112/formodet-voldtaegtsmand-vaekkede-otteaarig-i-hendes-seng/5362332

Ingen pardon ud af kapellet, hvis man ikke vil have tilstande hvor der udøves selvtægt.

Det er der vel ikke noget mærkeligt i, du er jo selv en homoseksuel mand, som man jo kan læse her.  :biggrin:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=180.0
Midlerne er underordnede.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Svar til Hellefred
« Svar #13 Dato: December 24, 2014, 09:47:48 am »
Du vrøvler om påklistring af etiketter, selvom jeg ikke har skrevet noget om dig personligt - og selvom alle er klar over, at f.eks. Kommunistisk Arbejderavis, Jyllands Posten og højrepopulistiske internetaviser har hver deres synspunkter på mangt og meget.

Derfor er det bare en saglig oplysning til læserne, at Fria Tider beskrives i Wikipedia som radikal højrepopulistisk.

Så kan man selv afgøre, om man anser Kommunistisk Arbejderavis, Jyllands Posten, Fria Tider - eller hvad man nu læser - som mest troværdig - alt efter hvilket samfundssyn man har.

Jeg forstår slet ikke, hvorfor læserne ikke må få den oplysning - det er jo ikke noget skældsord, som du behøver at skamme dig over - så meget mere fordi Fria Tider jo ikke er dig som person.

Kildekritik er nødvendig på Internettet, og du har lov til at føle dig tiltrukket af højrepopulistiske udgivelser, men det ville klæde dig, hvis andre også har lov til vælge med åbne øjne - uden at det skal skjules, hvilken bias de forskellige kilder har.

Vi har for nylig været vidne til, at Den Korte Avis med Ralf Pittelkow og Karen Jespersen i spidsen har fået massiv kritik af Jyllands Posten for sin journalistik.

Det handler om hvorvidt Den Korte Avis er et nyhedsmedie eller en holdningsblog?

http://jyllands-posten.dk/indland/ECE7207834/Kan-Den-Korte-Avis-best%C3%A5-sin-egen-test/

Citat fra artiklen i Jyllands Posten: "Man bruger ikke kilder, men klipper citater alle mulige steder fra uden sammenhæng. Generelt set er der tale om meget dårligt journalistisk håndværk, som mest af alt er holdningsartikler".

Det må jeg nok heller ikke henvise til, når Wikipedia er banned som kilde :-)

Det er rart at se hvordan internettet har åbnet for informationer og meninger journalistisk venstreparti hidtil har haft eneret og monopol på via den trykte presse.
Naturligvis møder det modstand fra den "politisk korrekte etablerede presse" = journalistisk venstreparti, for dem er det noget skidt, men for befolkningen er det et gode at meningsdannelsen og informationsstrømmen nu er kommet ud af kløerne på journalistisk venstrepartis ensretning og blevet fri.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.