Forfatter Emne: løs laget  (Læst 840 gange)

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
løs laget
« Dato: September 25, 2017, 03:12:04 pm »
så er jeg for nyligt kjommet ud fra fængselt det var heæt forfærdeligt. I har ikke vundet en skid ved at jeg har væet inde og side. jeg blev indsat fordi blev dømt for at overfalde en betjent - noget jeg aldrig har gjort.

der gik ikke mange dqage før jeg blev slået ned der inde - selvfølgelig. Nogen havde sagt at jeg var der på grund af havde lavet noget med børn (?) så jeg måtte i frivillig isolation. jeg kunne jo ikek gøre noget som helst, jeg burde side i rullestol,m så der var intet hjeg kunne gøre da de ville slå mig ned

så selvfølgelig røg jeg på en gevaldig druk tur da jeg kom ud for nogle dage siden, for jeg havde det simpelt hen sp dårligt over på grund af at have været i fængsel jeg har sovet i mine forældres garage, men kun ind til de opdagede det på¨ grund af de ikke gider mig mere så jeg ved ikke hvor jeg skal sove nu i nat?

er det retfærdsigt at jeg skulle i fængsel når jeg er så dåtrlig? tag dog og hjælp sådan en som mig, jeg har det bare så dårligt og nu er 2-3 måneders (ædrulighed) råget på gulvet, så nu kan jeg ikke rigtig finde ud af om jeg skal prøve igen eller give efter og drikke i aften hvilket er det jeg ahar lyst til.

samfundets hjælp er ikke en skid værd, så hjælp dog!

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: løs laget
« Svar #1 Dato: September 25, 2017, 05:35:24 pm »
I gamle dage kaldte man sådan een som dig for 'et sølle skvat'.... :yes:

- egentlig er det stadig en glimrende betegnelse for en ynkelig jammerkommode som dig...  :big_grin:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.2%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 25, 2017, 06:22:54 pm »

- egentlig er det stadig en glimrende betegnelse for en ynkelig jammerkommode som dig...  :big_grin:

Alkoholisme er en frygtelig og kronisk sygdom. Dem der bliver fanget er ikke nødvendigvis sølle skvat. Selv de mest velfungerende kan ryge på den. Og det har ikke noget med intellekt at gøre.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 25, 2017, 06:28:45 pm »
Og det har ikke noget med intellekt at gøre.

Jo, for havde intellektet været tilstede så havde han ikke begyndt at drikke. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 25, 2017, 07:57:03 pm »

hvor er fdu tarvelig din dumme tørresnor! hvorfor hjælper du ikke en bror der lægger ned i stedet for at sparke tril mig?

du har nok haft et fedt ligv med kone og arbejde og hus og børn det er ikke alle mlænd der er så heldige, hvorfor vil du ikke hjælpe en der har bruf for det?

jeg er så marginalisert som man kan blive jeg får aldrig et langt liv eller et arbejde eller en kone blandt andet fordi jeg ikke må få hjælp af samfubnet

hvor er mandecenterne henne der hjælper mæmd i nød? hvor bliver mit betalte minesota ophold af så jeg kan stoppe med at drikke ordentligt? stateb burde hjælpe os tabermænd med at få en asiatisk kone til landet. mønd med koner lever længere og er gladere

jeg vil også gerne vøre glad. jeg vil gerne røres ved og nusses om. Danske kariere kvinder får stats betalt insamineret børn, så de kan undgå tabermænd som mig, jeg vil også have stats hjælp til at få det jeg gerne vil have.

Du kunne garanteret  godft hjælpe mig uden du viille kunne mærke det på penge pungen!

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 26, 2017, 08:30:18 am »

Alkoholisme er en frygtelig og kronisk sygdom...

Enig.. :yes:

- hér er der dog tydeligvis tale om et sølle trolle-skvat - det behøver man ikke engang være ædru for at gennemskue... :big_grin: :alc:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 26, 2017, 08:51:54 am »
hold kæøft hvor er du dum at høre på, det er sgu alvorligt ment det her

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 26, 2017, 09:01:19 am »
hold kæøft hvor er du dum at høre på, det er sgu alvorligt ment det her

Plejer du ikke at være muslim som 12qw?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 26, 2017, 12:39:28 pm »
Du er en lort anklageren, jeg gider difg ikke mer. Farvel

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 26, 2017, 01:11:19 pm »
Du er en lort anklageren, jeg gider difg ikke mer. Farvel

Bye  :smile1:
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 26, 2017, 06:53:11 pm »
så er jeg for nyligt kjommet ud fra fængselt det var heæt forfærdeligt. I har ikke vundet en skid ved at jeg har væet inde og side. jeg blev indsat fordi blev dømt for at overfalde en betjent - noget jeg aldrig har gjort.

der gik ikke mange dqage før jeg blev slået ned der inde - selvfølgelig. Nogen havde sagt at jeg var der på grund af havde lavet noget med børn (?) så jeg måtte i frivillig isolation. jeg kunne jo ikek gøre noget som helst, jeg burde side i rullestol,m så der var intet hjeg kunne gøre da de ville slå mig ned

så selvfølgelig røg jeg på en gevaldig druk tur da jeg kom ud for nogle dage siden, for jeg havde det simpelt hen sp dårligt over på grund af at have været i fængsel jeg har sovet i mine forældres garage, men kun ind til de opdagede det på¨ grund af de ikke gider mig mere så jeg ved ikke hvor jeg skal sove nu i nat?

er det retfærdsigt at jeg skulle i fængsel når jeg er så dåtrlig? tag dog og hjælp sådan en som mig, jeg har det bare så dårligt og nu er 2-3 måneders (ædrulighed) råget på gulvet, så nu kan jeg ikke rigtig finde ud af om jeg skal prøve igen eller give efter og drikke i aften hvilket er det jeg ahar lyst til.

Hvis din historie passer, er det jo fantastisk. Alle kommuner har tilbud om hjælp til alkoholmisbrugere. Din læge kan hjælpe dig. Hvis du har siddet i fængsel, vil jeg næste også tro, at du har fået tilbud om behandling. Hvorfor gør du ikke noget selv? Du kan ikke forvente, at fremmede mennesker på nettet skal hjælpe dig.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 26, 2017, 06:56:55 pm »

Alkoholisme er en frygtelig og kronisk sygdom. Dem der bliver fanget er ikke nødvendigvis sølle skvat. Selv de mest velfungerende kan ryge på den. Og det har ikke noget med intellekt at gøre.

Det er muligt, at de ikke er sølle skvat, men der findes ingen som alkoholikere, der kan fralægge sig alt ansvar og udviser manglel på selvindsigt. Det er altid andres skyld.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 26, 2017, 09:25:10 pm »
Ja så galt kommer du vel aldrig afsted ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: September 28, 2017, 10:45:02 pm »

Hvis din historie passer, er det jo fantastisk. Alle kommuner har tilbud om hjælp til alkoholmisbrugere. Din læge kan hjælpe dig. Hvis du har siddet i fængsel, vil jeg næste også tro, at du har fået tilbud om behandling. Hvorfor gør du ikke noget selv? Du kan ikke forvente, at fremmede mennesker på nettet skal hjælpe dig.

ja der er muligthed for at trppåe op og fpå antabus men problemet er jo at der kan man bare lade være med at nmøde op. Det lyder måske dumt men prøv du lige at være dybt af hængig af alkohol det lort!

Du bestemmer ikke selv over det når først du er sfhængig. Man kan bare lade væe med at møde op og tager det antabus, det er jo det der er problemet.

jeg har brug for at staten betaler for et minusotaoohold for mig hvor jeg ikke kan komme vækl, det er det eneste der hjælper mig.

det har ikke ngoet at gøre med at fra lægge sig ansdvaret men jeg er så syg.

jeg vil også gerne bare være glad, må jeg ikke også være glad?

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 28, 2017, 10:46:11 pm »
det er ikke om at fra lægge siog ansvaret men man kan ikke gøre vad man gherne vil når så syg fat det nu"