Forfatter Emne: SIAD MOBILSERER TIL GRÆNSEVAGT  (Læst 285 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
SIAD MOBILSERER TIL GRÆNSEVAGT
« Dato: September 23, 2017, 07:39:35 pm »
VÆRD AT VIDE:
Der kommer flere og flere informationer frem om at grænsekontrollen bliver ophævet til november på forlangende af EU. Regeringen har åbenbart tænkt sig at bøje sig for det krav, trods Inger Støjbergs forsikringer om det modsatte.
Hovedparten af Danmarks befolkning ønsker grænsekontrollen fortsat. Terrortruslen er ikke blevet mindre, tværtimod. En flygtning med materiale til bombesprængning blev taget ved den dansk/tyske grænse. Var han ikke blevet taget havde han forsøgt at sprænge bomben i København.

Stop Islamiseringen af Danmark vil under ingen omstændigheder godtage at grænsen bliver åbnet vidt op. Derfor har SIAD igennem et stykke tid trænet folk til at være en borgerlig grænsevagt. Vi vil med de midler der er nødvendige forhindre, at flere velfærdsmigranter krydser den dansk/tyske grænse.

Ifølge UNCHR er 96% af dem der passerede Europas grænse i første kvartal af 2017 velfærdsmigranter. Den slags mennesker der ikke har tilknytning til Danmar,k vil ikke blive tolereret indrejse. De vil få besked på at gå tilbage til Tyskland.

Der vil blive holdt en øvelse i næste måned, hvor vi vil træne forskellige metoder til opløsning af folkemængder og tilbagesending af folk, der ikke har noget at gøre i Danmark, – bl.a vil militærets metoder blive brugt til dette.

https://siaddk.wordpress.com/2017/09/17/siad-mobilserer-til-graensevagt/

Jeg glæder mig til at se dem ved grænsen igen. Det gik rigtig godt sidste gang
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Lad os bare få SIAD buret inde
« Svar #1 Dato: September 23, 2017, 08:36:23 pm »
For:

Straffelovens kapitel 14, paragraf 130: "Den, som udøver en ham ikke tilkommende offentlig myndighed, straffes med bøde eller fængsel indtil to år"

- og -

Straffelovens § 261 om ulovlig frihedsberøvelse. Den, som berøver en anden friheden, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 år - altså i tilfælde af at SIAD stopper nogen mellemøstlige typer for at undersøge noget.

Politiet var ikke glade for at SIAD havde planer om at ødelægge deres politiarbejde - dengang i efteråret 2016.

Politiet til grænsevogtere: Hold jer væk
Politiet frygter, at hemmelig efterforskning bliver ødelagt af den islamfjendtlige gruppe.

Citat: "Som udgangspunkt kan vi ikke forhindre nogen i at færdes ved grænsen. Men når det er sagt, er det en myndighedsopgave at lave kontrol langs grænsen - og det gør vi langs hele grænsen", sagde Brian Fussing, der er politiinspektør og chef for grænseoperation og udlændingekontrol.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: SIAD MOBILSERER TIL GRÆNSEVAGT
« Svar #2 Dato: September 23, 2017, 09:12:59 pm »

Der vil blive holdt en øvelse i næste måned, hvor vi vil træne forskellige metoder til opløsning af folkemængder og tilbagesending af folk, der ikke har noget at gøre i Danmark, – bl.a vil militærets metoder blive brugt til dette.

Gad vide, om det er Anders Gravers, der skal være cheftræner  :JC_doubledown:
I'm a Troll

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 23, 2017, 09:29:23 pm »
Jeg vil ikke sætte min lid til SIAD, men griner allerede af en "menneskemængde" på fire mand høj ved grænsen.

Fuseren i Brovst
"Kun fire deltagere i demonstration mod flygtninge i Brovst - Stop Islamiseringen Af Danmark, SIAD, havde ellers lagt op til 'gang i gaden' og slagsmål med Antifascistisk Aktion."

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article4593359.ece
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 23, 2017, 09:29:55 pm »
Vi skal selvfølgelig også bare sætte os ned og afvente vores skæbne nemlig at blive overrendt af alle mulige Folkeslag der mener at vi har pligt til at understøtte dem og deres Familier til de ikke mere kan tygge smør ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 23, 2017, 10:08:45 pm »
Jeg vil ikke sætte min lid til SIAD, men griner allerede af en "menneskemængde" på fire mand høj ved grænsen.

Fuseren i Brovst
"Kun fire deltagere i demonstration mod flygtninge i Brovst - Stop Islamiseringen Af Danmark, SIAD, havde ellers lagt op til 'gang i gaden' og slagsmål med Antifascistisk Aktion."

Her kom jeg lige til at tænke på børnesangen "En elefant kom marcherende"
http://sangetilboern.dk/en-elefant-kom-marcherende/

I'm a Troll

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Spis nu brød til
« Svar #6 Dato: September 23, 2017, 10:41:03 pm »
Vi skal selvfølgelig også bare sætte os ned og afvente vores skæbne nemlig at blive overrendt af alle mulige Folkeslag der mener at vi har pligt til at understøtte dem og deres Familier til de ikke mere kan tygge smør ... :ermm:

Det som SIAD har tænkt sig at foretage sig, har politiet altid foretaget sig - for det strider på ingen måder imod Schengen aftalen at lave grænsekontrol ved de indre grænser - når bare det ikke sker på selve grænsen.

Politiet vil helt sikkert blive ved med at patruljere i grænselandet  :yes:

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 23, 2017, 10:43:04 pm »
:smile:

Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 24, 2017, 10:33:58 am »

Fuseren i Brovst

Herregud ... Var der KUN fire mennesker der bekymrede sig om Danmarks skæbne ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 24, 2017, 03:05:49 pm »
Jeg glæder mig til at se dem ved grænsen igen. Det gik rigtig godt sidste gang

Deltager du selv i vagtværnet? Eller er du bare et sølle pjok, der bare forsøger at få andre til at gøre arbejdet?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.